Graag gedaan.quote:Op zondag 3 april 2005 20:44 schreef baskabel4 het volgende:
Alvast bedankt.
kvind um wel aardigquote:Op zondag 3 april 2005 22:12 schreef Kreator het volgende:
Digitale Gilles de la Tourettes.
Matige garp.
Nee, jij wel?quote:Op maandag 4 april 2005 16:21 schreef BrauN het volgende:
Leuk om hier grapjes over te maken.
Je kent zeker niemand die dat heeft?
Ikke wel, die heeft gelukkig een kaartje laten drukken waar op staatquote:Op maandag 4 april 2005 16:21 schreef BrauN het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2005 17:45 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ikke wel, die heeft gelukkig een kaartje laten drukken waar op staat
"Sorry voor de overlast, ik heb het syndroom van Gilles de la Tourette, klootzak!".
ik zo'n reclame kanker kut bord om me facking hoerenek hangen.quote:Op maandag 4 april 2005 17:45 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
"Sorry voor de overlast, ik heb het syndroom van Gilles de la Tourette, klootzak!".
Mijn oren wat doe jequote:Op dinsdag 5 april 2005 15:22 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik zo'n reclame kanker kut bord om me facking hoerenek hangen.
whehehequote:Op maandag 4 april 2005 17:45 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
BrauN heeft teminste nog "GODVERDEKANKER HOEREJOCH" respect voor mij...quote:Op maandag 4 april 2005 16:21 schreef BrauN het volgende:
Ja, die ken ik nog, was een super aflevering!quote:Op maandag 4 april 2005 16:12 schreef 2M5_KillerBee het volgende:bart de graaf als weermannetje!
veel RUK RUK RUK winden.. HOERRRR
nee hij is doodquote:Op woensdag 6 april 2005 20:06 schreef baskabel4 het volgende:
is ie overleden?
Ik zie het al, je hbet een rijke woordenschatquote:Op woensdag 6 april 2005 21:03 schreef mechatronics het volgende:
zie mijn signature (laatste zin)
Kankâh!
kut!
hoerenzooi!
doe eens nooit!
stelletje achterlijke imbecielen!
geldnazi's!
homo's!
flikkers!
lullo's!
sletten!
door de baarmoeder gesleurde strontvlieg met ontstoken oog van een SOA!
uit de moederkoek geslingerde achterlijke flikkers!
(en degene voor wie dit bedoeld is, weten dit heus wel,... hoop ik )
Ik heb de DVD, ik kan misschien wel een x wat rippen als ik zin hebquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:37 schreef DeHeldjes het volgende:
Heeft niemand flimpjes van die scetches van Bart de Graaf?? Die zijn echt meesterlijk
mathafackers!quote:Op woensdag 6 april 2005 21:17 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Ik zie het al, je hbet een rijke woordenschat
zet maar even op je server jaquote:Op woensdag 6 april 2005 21:53 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik heb de DVD, ik kan misschien wel een x wat rippen als ik zin heb![]()
Heb jij je KANKERJODEN!!! humor niet meer of zo GORE BAARDAPPENNEUKER!!! BrauN?quote:Op maandag 4 april 2005 16:21 schreef BrauN het volgende:
Sterf, kuthoer, met je hoerige kutkicks.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:02 schreef louisa het volgende:
Jammer dat deze discussie al ten einde is. Wat een stelletjes pathetische personen hierzo zeg. Of moet dit een soort van grappig voorstellen? Nouja dat soort humor zal ik dan wel niet begrijpen omdat ik een hersenafwijking heb. Ongeveer 5-10 % van mensen met tourette heeft ook last van coprolalie (obscene uitingen), meestal maar voor korte tijd. Ohja ik heb zelf dus tourette dus als iemand nog zo'n brijante, geniale opmerking heeft, dan reageer ik er graag op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |