Vies.quote:Op maandag 4 april 2005 08:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is dat goed of slecht?
* BBQ-kip de jeugd van tegenwoordig niet meer snapt![]()
Volgens mij komt die ook het dichtste in de buurt, heb de burger geproeft en die saus thuis staanquote:Op donderdag 7 april 2005 16:01 schreef shredder het volgende:
Soort schnitzelachtig ondefinieerbaar vlees met wat slappe ijsbergsla. En toch vond ik het stiekem wel lekker
Kortom, wat we zoals gewoonlijk van de Mac verwachten.
En dit is de saus Braun, wat imo het dichtst bij zit.
[afbeelding] Heb ik gisteren nog op, royaal over spareribs heen. Oh oh oh wat lekker.
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:01 schreef shredder het volgende:
Soort schnitzelachtig ondefinieerbaar vlees met wat slappe ijsbergsla. En toch vond ik het stiekem wel lekker
Kortom, wat we zoals gewoonlijk van de Mac verwachten.
En dit is de saus Braun, wat imo het dichtst bij zit.
[afbeelding] Heb ik gisteren nog op, royaal over spareribs heen. Oh oh oh wat lekker.
Van wiequote:Op donderdag 7 april 2005 16:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hij is inderdaad erg lekker die burger! Heb hem gister ook gehad!
Wellicht volgend jaar, zou me er niet op verheugen.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:16 schreef R-Alph het volgende:
Damn wat een lekkere hamburger![]()
Hamburger met salami, paprika, kaas en een italiaans sausje
Ik weet dat hij van 4 tm 10 april te krijgen is maar komt hij daarna nog een keer terug?
En de Mc Rib wanneer komt die terug?quote:Op donderdag 7 april 2005 21:20 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Wellicht volgend jaar, zou me er niet op verheugen.
Ook komt tijdelijk de McDeluxe terug en een McBBQ
Ow, alsjeblieft nietquote:Op donderdag 7 april 2005 21:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En de Mc Rib wanneer komt die terug?
Dat vond ik het beste product wat de mac ooit heeft gehadquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ow, alsjeblieft niet![]()
Dat was zo'n viezigheid...
Die burgers tijdens die olympische weken waren lekker.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:35 schreef erik-de-perik het volgende:
de mc italië is zo'n 5 jaar gelden voor het eerst geweest. nu komen de beste burgers langs. maar naar mijn mening zijn er nog veeel meer goede burgers geweest. die mogen dan ook wel een keer terug komen....
Dan moet je sowieso niet naar de mac gaan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:29 schreef Kletz het volgende:
mc rib is alsof je een voetzool aan het eten bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |