Oeh die heb ik in Amsterdam gehad een tijdje terug! Erg lekker was die. Hier in Groningen heb ik hem nog niet gezien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De McFlurry Rolo vond ik ook erg lekker!
Vervelend dattie weg is inderdaad. Kan me trouwens niet voorstellen dat hij er vanaf '71 zat, dat hele complex is er volgens mij in de jaren tachtig neergeplant...quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:18 schreef Steve-O het volgende:
De Allereerste europese Mac(1971Zaandam (K)ankersmitplein) van nederland is niet meer . Sinds een maand of 2 is ie weg .
Toch een moment om even bij stil te staan ik heb er heel wat uurtjes gezeten .
Zou best kunnen dat dat complex der later is neergezet ja maar de Mac zelf zit daar wel al vanaf het begin als ik zo is rondvraag hier .quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:06 schreef mikhorst het volgende:
[..]
Vervelend dattie weg is inderdaad. Kan me trouwens niet voorstellen dat hij er vanaf '71 zat, dat hele complex is er volgens mij in de jaren tachtig neergeplant...
Maar het was niet deze vestinging aan het Ankersmitplein, allereerste was aan de vermiljoenweg, onder de bowlingcentrum/centrale bieb. Nu is het restaurant Chinahof, vroeger MacD.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:56 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat dat complex der later is neergezet ja maar de Mac zelf zit daar wel al vanaf het begin als ik zo is rondvraag hier .
Zou best kunnen ik kan me niet beter herinneren dat ie bij het station zat .quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:01 schreef Hopey het volgende:
[..]
Maar het was niet deze vestinging aan het Ankersmitplein, allereerste was aan de vermiljoenweg, onder de bowlingcentrum/centrale bieb. Nu is het restaurant Chinahof, vroeger MacD.
Maar wel jammer dat hij weg is, ech stationsplek was ideaal. Gewoon even vanuit school een mcflurry halen en dan de stad in lopen. Yep heb d'r ook wat uurtjes gezeten.
Ow daar waar nu Ici Paris zit, ja die was geflopt, of was het omdat ze die mcdrive open gingen maken? Naja geen fastfood in centrum meer.. dankzij die vernieuwingsplan. Best jammer.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:14 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zou best kunnen ik kan me niet beter herinneren dat ie bij het station zat .
Ook heel wat tijd verspilt in school pauze's jaJammer dat het MCcafe even verderop trouwens geflopt is .
Idd maar er komt een Burger King in Zaandijk en bij het ziekenhuis zit wel een hele mooie macquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:22 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ow daar waar nu Ici Paris zit, ja die was geflopt, of was het omdat ze die mcdrive open gingen maken? Naja geen fastfood in centrum meer.. dankzij die vernieuwingsplan. Best jammer.
eigenlijk net zoals in Nederland, alhoewel ik het Belgische fastfood het lekkerste vind.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:14 schreef Steve-O het volgende:
Hoe smaakt dat nou Belgisch fastfood sara ?
interieur verschilt per restaurant, sommige hebben een hele moderne inrichting (of juist een bepaald thema).quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:12 schreef PDOA het volgende:
De Mac mag ook wel eens wat aan dat suffe jaren '80 interieur doen. Ik word altijd depressief als daar (te) lang moet zitten.
De MC Rib jah, oud nieuwsquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:42 schreef erik-de-perik het volgende:
HOT NEWS!!
Er zitten een paar lekkere dingen aan te komen bij de Mac. Allereerst komen er de 'Premium weken' waarin er 3 premium burgers (zoals de Big Tasty) verkocht gaan worden.
Daarnaast komt er een oude bekende in de Euroknallers die een tijd terug een vrij grote hit was...
Die wordt nu alleen in de VS verkocht?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:06 schreef Gesloten het volgende:
Ik hoop dat de dubbele quarterpounder een keer in Nederland komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |