abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25964237
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:02 schreef Groene_Draeck het volgende:

[..]

ALS IEMAND MEER VAN TURKIJE HOUD DAN VAN NEDERLAND DAN IS HET TOCH LOGI
SCH DAT HIJ DAAR NAAR TOE GAAT, behalve als het gewoon een parasiet is die hier zit om het geld.
Ach, ik hou ook meer van landen waar het nooit regent, altijd zo'n 30 graden is, waar de zee helder is, waar je deur 's nachts niet op slot hoeft te doen, waar je de lucht kan inademen zonder kanker te krijgen, waar mensen niet worden aangekeken op een mederiaans uiterlijk, waar ze geen hondepoep hebben, waar het eten lekker is en waar de meisjes de hele dag in bikini's rondhuppelen.....ja daar hou ik ook meer van dan dat ik van Nederland hou......maar voorlopig zit ik hier nog wel ff hoor
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zondag 3 april 2005 @ 22:10:51 #52
118032 Groene_Draeck
Mijn Koninkrijk van Groen
pi_25964374
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ach, ik hou ook meer van landen waar het nooit regent, altijd zo'n 30 graden is, waar de zee helder is, waar je deur 's nachts niet op slot hoeft te doen, waar je de lucht kan inademen zonder kanker te krijgen, waar mensen niet worden aangekeken op een mederiaans uiterlijk, waar ze geen hondepoep hebben, waar het eten lekker is en waar de meisjes de hele dag in bikini's rondhuppelen.....ja daar hou ik ook meer van dan dat ik van Nederland hou......maar voorlopig zit ik hier nog wel ff hoor
ik zou in een land willen wonen waar ik niet word aangevallen omdat ik geen gekleurde huid heb, en waar criminelen in de cel zitten zodat mijn deur niet op slot moet.
en waar bossen niet naar de vlakte hoeven te gaan voor domme sociale woningen voor weer een bende buitenlandse criminelen.
Langzaam doorkruipen Braamscheuten waar eens ogen zaten
Dampen uit een ondiep graf
stijgen naar de sparretoppen naar waar de regen woont...
pi_25964421
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:10 schreef Groene_Draeck het volgende:

[..]

ik zou in een land willen wonen waar ik niet word aangevallen omdat ik geen gekleurde huid heb, en waar criminelen in de cel zitten zodat mijn deur niet op slot moet.
en waar bossen niet naar de vlakte hoeven te gaan voor domme sociale woningen voor weer een bende buitenlandse criminelen.
Waarom maak je je dan druk om dit soort dingen in plaats van dat je hard gaat werken en sparen voor een enkeltje Canada?
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zondag 3 april 2005 @ 22:13:11 #54
118032 Groene_Draeck
pi_25964457
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Waarom maak je je dan druk om dit soort dringen in plaats van dat je hard gaat werken en sparen voor een enkeltje Canada?
Omdat dit mijn land is.
pi_25964510
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:13 schreef Groene_Draeck het volgende:

[..]

Omdat dit mijn land is.
Maar je houd toch meer van andere landen zeg je? En je zegt ook dat je moet gaan wonen in het land waar je het meeste van houd.....en dat is Nederland blijkbaar niet
  zondag 3 april 2005 @ 22:21:23 #56
118032 Groene_Draeck
pi_25964678
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Maar je houd toch meer van andere landen zeg je? En je zegt ook dat je moet gaan wonen in het land waar je het meeste van houd.....en dat is Nederland blijkbaar niet
ik hou niet meer van andere landen, ik zei dat onder andere turken die meer van turkije houden dan van Nederland dan gewoon ook daar naar toe moeten gaan als ze het hier maar niks vinden.

ik hou van Nederland en ik laat me niet weg jagen door een stel parasieten
pi_25964815
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:21 schreef Groene_Draeck het volgende:

[..]

ik hou niet meer van andere landen, ik zei dat onder andere turken die meer van turkije houden dan van Nederland dan gewoon ook daar naar toe moeten gaan als ze het hier maar niks vinden.
Zeggen ze het ook dat ze het hier maar niets vinden? Maar he, dat deed jij net ook.......

Maar zij moeten maar weg omdat ze ook van Turkije houden, en jij moet maar hier blijven bij gebrek aan beter van jou kant?
  zondag 3 april 2005 @ 22:32:35 #58
81237 releaze
best of both worlds
pi_25964965
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:02 schreef Groene_Draeck het volgende:

[..]

ALS IEMAND MEER VAN TURKIJE HOUD DAN VAN NEDERLAND DAN IS HET TOCH LOGISCH DAT HIJ DAAR NAAR TOE GAAT, behalve als het gewoon een parasiet is die hier zit om het geld.
right. groene draeck is nog nooit geemigreerd, heeft dus ook geen flauw idee hoe gevoelens voor thuisland en woonland zijn, kan daarover dus ook niet meelullen.

anyways...
de deense rechtspraak is ontzettend anders dan de nederlandse. ik ben er even voor aan het googlen maar het enige wat ik krijg zijn dopingwetten en europese regelgeving ik geloof, maar dit weet ik niet zeker, dat de rechters in denemarken gewone mensen zijn ... of dat was niet in kopenhagen maar in bepaalde gemeenten. Dit valt dus op geen enkele manier terug te koppelen aan het nederlands recht.

het is natuurlijk heel makkelijk opgelost, zo je inwoners het land uitzetten. dan zijn ze nu eindelijk 18 (heeft ook lekker lang geduurd die zaak) als ze 16 en 17 waren geweest hadden ze gewoon kinderen uitgezet Sneu.
Criminele jongetjes zijn een product en een probleem van en voor de deense maatschappij, zoals ze hier in nederland ook een probleem voor en van nederland zijn. Kindjes uit het land zetten lost totaal niets op, het verslechterd alleen maar de relatie tussen allochtonen en autochtonen dus meer frustratie dus ook al snel meer criminele allochtonen.
maar goed, dat is al miljoenen malen gezegd, geen westerse regering die er wat aan doet want dat kost weer teveel moeite. uitzetten is toch veel makkelijker. Lekker joh, dweilen met de kraan open.
  zondag 3 april 2005 @ 22:34:36 #59
81237 releaze
best of both worlds
pi_25965018
overigens, nationaliteit moet je verdienen?
Waar heb jij de nationaliteit aan verdiend dan? Die heb je ook alleen maar omdat je hier geboren bent.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 april 2005 @ 22:35:09 #60
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25965033
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:32 schreef releaze het volgende:
Criminele jongetjes zijn een product en een probleem van en voor de deense maatschappij, zoals ze hier in nederland ook een probleem voor en van nederland zijn.
Nee criminele jongetjes zijn een probleem van en door een beroerde opvoeding....
pi_25965131
Verbannen... dacht dat het voornamelijk vroeger gebeurde... Vind het wel goed eigenlijk. Wanneer beginnen we hier? De waslijst is groot.
  zondag 3 april 2005 @ 22:40:52 #62
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25965172
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:39 schreef Alcyone het volgende:
Verbannen... dacht dat het voornamelijk vroeger gebeurde... Vind het wel goed eigenlijk. Wanneer beginnen we hier? De waslijst is groot.
Pim zou het zo niet hebben gewild

"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zondag 3 april 2005 @ 22:40:59 #63
118032 Groene_Draeck
pi_25965175
quote:

[..]

right. groene draeck is nog nooit geemigreerd, heeft dus ook geen flauw idee hoe gevoelens voor thuisland en woonland zijn, kan daarover dus ook niet meelullen.
als je het hier niks vind ga dan terug punt.
waarom zou je naar een totaal ander land gaan als je zoveel van je eigen land houd!
quote:
anyways...
de deense rechtspraak is ontzettend anders dan de nederlandse. ik ben er even voor aan het googlen maar het enige wat ik krijg zijn dopingwetten en europese regelgeving ik geloof, maar dit weet ik niet zeker, dat de rechters in denemarken gewone mensen zijn ... of dat was niet in kopenhagen maar in bepaalde gemeenten. Dit valt dus op geen enkele manier terug te koppelen aan het nederlands recht.
Een paar jaar geleden hebben ze in Denemarken masaal op rechts gestemd, vandaar de nieuwe wetten, wat we hier ook makkelijk door kunnen voeren.
quote:
het is natuurlijk heel makkelijk opgelost, zo je inwoners het land uitzetten. dan zijn ze nu eindelijk 18 (heeft ook lekker lang geduurd die zaak) als ze 16 en 17 waren geweest hadden ze gewoon kinderen uitgezet Sneu.
Criminele jongetjes zijn een product en een probleem van en voor de deense maatschappij, zoals ze hier in nederland ook een probleem voor en van nederland zijn. Kindjes uit het land zetten lost totaal niets op, het verslechterd alleen maar de relatie tussen allochtonen en autochtonen dus meer frustratie dus ook al snel meer criminele allochtonen.
maar goed, dat is al miljoenen malen gezegd, geen westerse regering die er wat aan doet want dat kost weer teveel moeite. uitzetten is toch veel makkelijker. Lekker joh, dweilen met de kraan open.
nee ze massaal laten binnen komen is pas dweilen met de kraan open,
ze eruit zetten hebben wij er geen last meer van, en kunnen ze lekker in de gevangenis zitten in hun eigen land.

en ik zou zeggen, vang ze op in je huis, kijken wat je er zelf van vind
pi_25965267
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee criminele jongetjes zijn een probleem van en door een beroerde opvoeding....
Criminaliteit is een onderdeel van een samenleving, een ongewenst onderdeel dat wel. De slechte opvoeding is er dankzij het falen van de integratie, daar is iedereen in onze maatschappij verantwoordelijk voor. De regering, het onderwijs, de ouders, de buurt, de politie, ik en jij.

Primair zijn ouders en school verantwoordelijk voor de opvoeding natuurlijk, dat wel. Scholen hebben bijgedragen aan het uit de hand lopen van de problemen door onder anderen het bestaan van zwarte en witte scholen. Door gebrek aan discipline en door de allegehele beroerde staat van het onderwijs an sich. Doet de regering hier iets aan? Lost het uitzetten dit probleem op? Nee, de kraan blijft open en wij dweilen het wel weg naar Turkije, Marokko, Suriname, China en Belgie....

De ouders falen ook. Ze spreken geen Nederlands, kennen de 'cultuur' en de ons 'autochtonen' gewone omgangsregels niet. Is dat hun schuld? Ja. Is dat de schuld van onze samenleving? Ja, wij hebben dit deccenia lang getolereerd. Doen wij hier iets aan? Nee. Doet de regering hier wat aan? Nee. Creeeren we dus weer een nieuwe generatie die tussen twee culturen invalt en dus nergens bijhoord behalve bij de gelijken op de straat? Ja. Lost uitzetten dit probleem op? Nee.
pi_25965500
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:40 schreef Groene_Draeck het volgende:

[..]

als je het hier niks vind ga dan terug punt.
waarom zou je naar een totaal ander land gaan als je zoveel van je eigen land houd!
Jij houd niet van dit land. Jij houd van je eigen Wilders-utopia-droomwereld die nooit waarheid zal worden......
quote:
nee ze massaal laten binnen komen is pas dweilen met de kraan open,
De meeste probleemgevallen zijn hier geboren of wonen hier al sinds dat ze peuters zijn......
quote:
ze eruit zetten hebben wij er geen last meer van, en kunnen ze lekker in de gevangenis zitten in hun eigen land.
Hun eigen land is Nederland, hoe graag jij het ook anders wil zien......
quote:
en ik zou zeggen, vang ze op in je huis, kijken wat je er zelf van vind
Jij zal ze eens in huis moeten hebben. Dat zou serieus heel goed voor je zijn. Wanneer heb jij voor het laatst echt een allochtoon van de straat leren kennen? Wanneer heb jij die jongen met die haakneus voor het laatst spontaan aangesproken in de kroeg. Wanneer heb jij voor het laatst een praatje geprobeerd te maken met die ouwe grijze Arabier die je met handen en voeten moet aanspreken? Wanneer heb jij voor het laatst hoi gezegd tegen Fatima die met haar 40 kleine Ali-tjes in de speeltuin zit? Wanneer heb jij voor het laatst brood gehaalt bij de Turk? En lust je eigenlijk wel Roti?

Serieus, doe eens net alsof het ook mensen zijn......d'r gaat een wereld voor je open. En je leert gelijk de kutmarokkaantjes er tussen uit te pikken straks op straat. Sterker nog misschien zie dan ook dat het kutmarokkaantje eigenlijk stiekem een Irakees of een Tunesier is.
pi_25965534
quote:
Het lost wel degelijk iets op. Ze zijn weg en niet meer onze zorg. Egoistisch? Misschien. Maar moordenaars heb ik liever een paar duizend kilometer van me vandaan dan om de hoek. Een zeventienjarige moordenaar een kindje noemen is wel erg melodramatisch btw.
pi_25965628
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:56 schreef nikk het volgende:

[..]

Het lost wel degelijk iets op. Ze zijn weg en niet meer onze zorg. Egoistisch? Misschien. Maar moordenaars heb ik liever een paar duizend kilometer van me vandaan dan om de hoek. Een zeventienjarige moordenaar een kindje noemen is wel erg melodramatisch btw.
't Lost niets op. Behalve nog meer een gevoel van onmacht bij zijn familie en vrienden, die verder vervreemden van het 'autochtone' deel van hun samenleving en dus nog meer afzetting daartegen met de u bekende problemen.
pi_25965751
quote:
Op zondag 3 april 2005 23:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

't Lost niets op.
Ze zijn weg, wat valt er nog meer op te lossen?
quote:
Behalve nog meer een gevoel van onmacht bij zijn familie en vrienden, die verder vervreemden van het 'autochtone' deel van hun samenleving en dus nog meer afzetting daartegen met de u bekende problemen.
Dat is dan lullig voor z'n familie en z'n vrienden. Maar hun zieligheid is geen reden moordenaars niet de grens over te schoppen. Maar goed, kennelijk wil je mensen niet de grens over schoppen uit angst voor de mogelijk geweldadige reacties. Ach ja, iedereen zo zijn redenen.
pi_25965782
quote:
Op zondag 3 april 2005 23:04 schreef nikk het volgende:

[..]

Ze zijn weg, wat valt er nog meer op te lossen?
[..]

Dat is dan lullig voor z'n familie en z'n vrienden. Maar hun zieligheid is geen reden moordenaars niet de grens over te schoppen.
Jip en Janneke:

2 Jongens zijn weg. Vrienden vinden dat niet leuk. Worden nog bozer en daardoor nog stouter.
pi_25965890
quote:
Op zondag 3 april 2005 23:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Jip en Janneke:

2 Jongens zijn weg. Vrienden vinden dat niet leuk. Worden nog bozer en daardoor nog stouter.
Goede reden
pi_25965933
quote:
Op zondag 3 april 2005 23:09 schreef nikk het volgende:

[..]

Goede reden
Doe nog eens de Ali en Mohammed-post die er net stond voor dat je je post weg-editte, nu weet ik niet meer precies wat ik daarop wou zeggen
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 april 2005 @ 23:13:36 #72
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25965972
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Criminaliteit is een onderdeel van een samenleving, een ongewenst onderdeel dat wel. De slechte opvoeding is er dankzij het falen van de integratie, daar is iedereen in onze maatschappij verantwoordelijk voor. De regering, het onderwijs, de ouders, de buurt, de politie, ik en jij.
Verrassend toch dat gebrek aan integratie ALTIJD in de schoenen van de autochtone bevolking wordt geschoven.
We hebben het hier over Nederlnd, een land welke toch jaren bekend stond om zijn tolerante houding, vrijheid van godsdienst en scholing waar je rustig een moskee op de hoek mocht bouwen...
En Denemarken met een misschien nog wel toleranter beleid.

En gek genoeg hebben we hier dezelfde problemen of misschien nog wel erger met niet geintegreerde allochtonen dan in andere landen welke in het verleden nu niet echt geroemd werden om hun tolerante houding.

Als keesje met iedereen ruzie heeft.... ligt het dan aan iedereen... of toch misschien aan keesje?
pi_25966139
quote:
Op zondag 3 april 2005 23:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Doe nog eens de Ali en Mohammed-post die er net stond voor dat je je post weg-editte, nu weet ik niet meer precies wat ik daarop wou zeggen
Laat ik het anders stellen. Moet je mensen gelukkig maken omdat ze anders tot geweldadig gedrag vervallen? Meen je werkelijk dat je mensen niet over de grens moet gooien omdat anders vrienden en familie misschien wel eens vervelend kunnen gaan doen?
pi_25966289
quote:
Op zondag 3 april 2005 23:13 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Verrassend toch dat gebrek aan integratie ALTIJD in de schoenen van de autochtone bevolking wordt geschoven.
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De ouders falen ook. Ze spreken geen Nederlands, kennen de 'cultuur' en de ons 'autochtonen' gewone omgangsregels niet. Is dat hun schuld? Ja.
Nee hoor, ik vind het ook een falen van de 'allochtone' kant. Het leuke van integratie is echter dat het 2-richtingsverkeer is. Dat schijnen we nog wel eens te vergeten, vandaar dat ik daar nog wel eens op willen doorzagen, op de andere kant van het verhaal.

Verder zijn jij en ik natuurlijk van de andere kant (geen gay-fun intended), ik kan de autochtone kant van het integreren helpen, niet het allochtone deel. Velen willen wel dat de allochtonen hun steentje bijdragen, maar zien absoluut niet het belang van hun eigen kiezeltje. Kritiek op de ander is welkom, zelfs een verplichting wat mij betreft.....maar je hebt pas recht van zeiken op de ander als je de eerste druppeltjes urine eerst loost op de gloeiende plaat tussen jullie in....
quote:
We hebben het hier over Nederlnd, een land welke toch jaren bekend stond om zijn tolerante houding, vrijheid van godsdienst en scholing waar je rustig een moskee op de hoek mocht bouwen...
En Denemarken met een misschien nog wel toleranter beleid.

En gek genoeg hebben we hier dezelfde problemen of misschien nog wel erger met niet geintegreerde allochtonen dan in andere landen welke in het verleden nu niet echt geroemd werden om hun tolerante houding.
En maakt dat ons fout en de anderen goed of maakt het ons beiden fout?
quote:
Als keesje met iedereen ruzie heeft.... ligt het dan aan iedereen... of toch misschien aan keesje?
Als Keesje stout is dan verdient Keesje straf, zonder twijfel. Maar moeten we Keesjes continue stout laten zijn en daarna opnieuwen straffen en straffen en straffen of moeten we ook proberen Keesje tot bedaren te brengen naast het straffen alleen?
pi_25966337
quote:
Op zondag 3 april 2005 23:20 schreef nikk het volgende:

[..]

Laat ik het anders stellen. Moet je mensen gelukkig maken omdat ze anders tot geweldadig gedrag vervallen? Meen je werkelijk dat je mensen niet over de grens moet gooien omdat anders vrienden en familie misschien wel eens vervelend kunnen gaan doen?
Moet je alleen blijven dweilen terwijl je de kraan tegelijkertijd steeds verder open draait of moet je EN dweilen EN tegelijkertijd de kraan dichtdraaien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')