abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 april 2005 @ 18:35:51 #1
118032 Groene_Draeck
Mijn Koninkrijk van Groen
pi_25958678
Denemarken zet Turkse moordenaars het land uit

Denemarken zet twee Turken het land uit die in 2003 een Italiaanse toerist doodstaken.

COPENHAGEN - In a historic ruling, the Danish Supreme Court on Tuesday decided to expel two young Turks, convicted of murdering an Italian tourist, from Denmark for life even though they have lived in the Scandinavian country their entire lives.

The decision, which upholds a previous Appeals Court ruling, marks the first time criminals born and raised in Denmark have been expulsed from the country for life after serving their sentence.

One of the men, Hizir Kilic, was born in Denmark, while his cousin Ferhat Kilic came to the country when he was three.

"This verdict is serious and frightening since both the two convicts have spent their entire lives in Denmark, where their families live," defense lawyer Ulrik Rasmussen, who is defending Ferhat Kilic, said.

The two men were minors at the time of the crime, and had therefore not yet become Danish citizens, since anyone born to immigrant parents in Denmark must be at least 18 before requesting to become a national.

Six of the seven supreme court judges voted in favor of expelling the two boys due to the seriousness of the crime they had committed, pointing out that they both have "non-disputable ties to Turkey and the Turkish culture".

The judges also said they had considered the fact that both boys had frequently visited Turkey and spoke Turkish.

Hizir, who was 17 when he stabbed 19-year-old Antonio Curra to death on August 9, 2003, was sentenced to 10 years behind bars, while Ferhat, who was 16 at the time, was sentenced as an accomplice to eight years in prison.

According to police reports, the two boys attacked and killed Curra, who was looking for a youth hostel in the working class Copenhagen neighborhood of Noerrebro, after he refused to give them money.

http://www.turkishpress.com/news.asp?id=38807

Denemarken is heel erg goed bezig, zins ze een paar jaar geleden rechts hebben gekozen is het aantal mensen die naar Denemarken kwamen (allemaal niet Westerse afkomst) gedaald van 14.000 per jaar naar 3000 per jaar, en rechts heeft onlangs weer gewonnen met de verkiezingen, en nu zetten ze zelfs al een aantal criminelen het land uit, Denemarken is goed bezig! eentje was er zelfs geboren! en is toch het land uitgeschopt!
Langzaam doorkruipen Braamscheuten waar eens ogen zaten
Dampen uit een ondiep graf
stijgen naar de sparretoppen naar waar de regen woont...
pi_25958838
erg goed
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 3 april 2005 @ 18:44:55 #3
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_25958973
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:35 schreef Groene_Draeck het volgende:
eentje was er zelfs geboren! en is toch het land uitgeschopt!
Ja man, vet cool! Stoer hey!

Maar goed, als de heren nog geen Deense nationaliteit hadden en deze zouden moeten aanvragen is het logisch dat ze deze niet meer krijgen. Ik neem aan dat ze al die tijd een verblijfsvergunning nodig hadden. In die geest kan ik ook begrijpen dat ze het land weer uit zijn gezet.

Overigens vraag ik me af in hoeverre dit te danken is aan het rechtse kabinet. Wie heeft heren uitgezet? De rechter, of politici? En zijn de wetten sinds het rechtse kabinet aangepast of is dit gewoon gedaan op basis van de oude wetgeving? Vrij relevant om te weten, voor je zulke uitspraken doet als jij Groene_Draeck. Maar goed, jij kan het ook niet helpen
Krekker is de bom!
pi_25958983
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:35 schreef Groene_Draeck het volgende:
Denemarken zet Turkse moordenaars het land uit
En nu zitten ze in Nederland??

Maar ik hoop maar dat de Turkse politie ze bij de grens staat op te wachten. Die weten wel raad met zulke lieden.
pi_25959005
Niet meer dan logisch,
pi_25959028
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:45 schreef _The_General_ het volgende:
Niet meer dan logisch,
niet in Nederland
  zondag 3 april 2005 @ 18:49:07 #7
46511 Linz
held der helden
pi_25959100
maar hoe doen ze dat dan? eentje is er zelfs geboren? waar zet je hem uit, hoe zet je hem uit, wil het ontvangende land diegene wel accepeteren?

kheb het altijd zo raar gevonden als mensen zeiden van ja, als ze niet aan onze regels houden dan stuur je ze maar het land uit!

hoe steekt zoiets jurdisch in elkaar, nog afgezien van de praktische moeilijkheden van uitzetten.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_25959163
ik vind het ook raar,
heeft een ander land zo'n crimineel maar te accepteren, of jagen ze em daar op naar een ander land, waar ie maar even moet zeggen dat ie alles kwijt is geraakt, en zn naam ook niet meer weet?
-
  zondag 3 april 2005 @ 18:53:58 #9
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25959229
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:45 schreef _The_General_ het volgende:
Niet meer dan logisch,
Inderdaad, iedereen die op minderjarige leeftijd een moord begaat de grens overschoppen. Zadel een ander land maar op met de mislukkelingen uit jouw maatschappij.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 3 april 2005 @ 18:56:15 #10
118032 Groene_Draeck
pi_25959288
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:53 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Inderdaad, iedereen die op minderjarige leeftijd een moord begaat de grens overschoppen. Zadel een ander land maar op met de mislukkelingen uit jouw maatschappij.
Waarom hoor ik niemand dit zeggen als het omgekeerd is ?

die el moumi imam uit Rotterdam die zo zit te zeiken dat homo's een ziekte zijn etc is uit zijn eigen land gezet.

Heel veel antiliaanse criminelen worden naar Nederland gestuurd zodat de Antillen er van af is

word tijd dat Europa niet meer de afvalbak is van al die achterlijke landen.
pi_25959305
Goede ontwikkeling in Denemarken.

Hopelijk gaat zoiets ook ooit gebeuren in Nederland. Op geïmporteerde criminaliteit zitten we in Europa niet te wachten dus indien mogelijk meteen weer exporteren.

Dit soort mensen hebben geen recht om in een modern Europees land te wonen als ze dit soort zieke acties uithalen.
  zondag 3 april 2005 @ 19:00:13 #12
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25959416
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:56 schreef Groene_Draeck het volgende:

[..]

die el moumi imam uit Rotterdam die zo zit te zeiken dat homo's een ziekte zijn etc is uit zijn eigen land gezet.

Heel veel antiliaanse criminelen worden naar Nederland gestuurd zodat de Antillen er van af is

We hebben het nu, hier, in dit topic over twee minderjarigen die in Denemarken zijn opgegroeid en daar de wet hebben overtreden. Wat heeft Turkije ermee te maken? Omdat ze toevallig kinderen zijn van immigranten en de Deense nationaliteit nog niet hadden kan je ze makkelijk eruit trappen, maar waarom een ander land ermee opzadelen?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_25959440
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:53 schreef Dagonet het volgende:
Het zijn Turken en wonen toevallig in Denemarken maar zijn geen product van de Deense maatschappij.
quote:
The judges also said they had considered the fact that both boys had frequently visited Turkey and spoke Turkish.
Weinig Deens aan lijkt me zo
  zondag 3 april 2005 @ 19:01:09 #14
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_25959448
quote:

[..]

Ik denk dat je de kwestie Nederland - Curacao (want daar gaat het om, niet de Antillen in hun geheel), niet kan vergelijken met Denemarken - Turkije.
Krekker is de bom!
  zondag 3 april 2005 @ 19:04:48 #15
118032 Groene_Draeck
pi_25959542
Ik hoorde anders niemand huilen toen de neo nazi's uit Canada werden gezet terug naar Duitsland, (ik trouwens ook niet)

dus waarom zou ik andere criminelen wel hier willen, als iemand zich niet netjes gedraagt in mijn huis zet ik hem buiten de deur.
pi_25959559
quote:
The two men were minors at the time of the crime, and had therefore not yet become Danish citizens, since anyone born to immigrant parents in Denmark must be at least 18 before requesting to become a national.
Perfecte regel trouwens. Zouden we in Nederland ook moeten invoeren. Een nationaliteit krijg je niet maar moet je verdienen.
  zondag 3 april 2005 @ 19:11:29 #17
75259 DaDemoMan
Alleen in Demo beschikbaar.
pi_25959705
Paspoort afpakken en in de Noordzee dumpen? Niet mijn quote hoor maar hij klinkt zo lekerrrrr.
30 dagen op proef. Niet goed, geld terug garantie
  zondag 3 april 2005 @ 19:14:02 #18
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25959754
Dat hebben ze in Duitsland toen ook eens gedaan met een Turk, toen mocht hij na een tijdje weer terug komen want de Duitse politici vonden het zo zielig
En nu zit ie weer vast want hij ging weer het verkeerde pad op

Maar in Denemarken heb ik meer vertrouwen
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zondag 3 april 2005 @ 19:16:26 #19
103866 attila
st.anger
pi_25959802
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:05 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Perfecte regel trouwens. Zouden we in Nederland ook moeten invoeren. Een nationaliteit krijg je niet maar moet je verdienen.
ja, en als je liberaal bent:wegwezen!!!!

maar serieus, ze zien die hele luchtvloot met "boefjes" vanuit Nederland al komen in Marocco. Het idee is goed in Denemarken maar slechts zeer beperkt practisch toepasbaar.
  zondag 3 april 2005 @ 19:22:14 #20
118032 Groene_Draeck
pi_25959926
optiefen

[ Bericht 97% gewijzigd door V. op 04-04-2005 14:09:54 ]
  zondag 3 april 2005 @ 19:23:43 #21
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_25959966
quote:

[..]

Vind ik ook. Ik pleit voor een internationale zwarte lijst waarop 'wereldcriminelen' worden gezet bij een zwaar misdrijf. Heb je zware delicten achter je naam, dan mag je simpelweg het land niet verlaten. Dat bespaart rechtszaken.
pi_25960062
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:16 schreef attila het volgende:
ja, en als je liberaal bent:wegwezen!!!!

maar serieus, ze zien die hele luchtvloot met "boefjes" vanuit Nederland al komen in Marocco. Het idee is goed in Denemarken maar slechts zeer beperkt practisch toepasbaar.
Marokkanen hebben een dubbele nationaliteit. Dat is in dit geval uitmate handig om te gebruiken.
De Marokkaanse overheid heeft niets te willen het zijn immers staatsburgers van Marokko.

Nederlands paspoort in trekken en op het vliegtuig naar land van herkomst zetten. Als dat toch eens gerealiseerd zou kunnen worden in dit land, mss zijn we dan toch niet verloren.
pi_25960590
Triest dit. Andere landen opzadelen met de problemen van het falen van je eigen beleid......
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zondag 3 april 2005 @ 19:57:27 #24
103866 attila
st.anger
pi_25960784
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Triest dit. Andere landen opzadelen met de problemen van het falen van je eigen beleid......
"Paranoid"?
of geen "Mob rules" hier??

(Geintje, Black sabbath rules!! )
pi_25960785
Zo zie je maar dat het helemaal niets zegt waar zo iemand geboren wordt. Net zoals de Deense samenleving is de Nederlandse samenleving een gesegregeerde samenleving. Een kind uit een allochtoons gezin gaat om met kinderen uit die desbetreffende cultuur, kijkt naar televisie uit het land van herkomst. Komt pas op de lagere school in aanraking met de Nederlandse taal. Een achterstand die niet meer goedgemaakt wordt. Ik zie er absoluut geen bezwaar in, om dit soort 'Nederlandse' buitenlanders naar hun werkelijke land van herkomst terug te sturen als blijkt dat ze een criminele inslag hebben. De landen van herkomst beschikken doorgaans over betere middelen om dit soort van criminelen aan te pakken dan de middelen die wij hier tot onze beschikking hebben. Jammer dat Denemarken ons hierin is voorgegaan. Het liefst had ik Nederland in zo'n voortrekkersrol gezien. Maar goed, laten we het erop houden dat goed voorbeeld, doet volgen.
pi_25960871
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:57 schreef attila het volgende:

[..]

"Paranoid"?
of geen "Mob rules" hier??

(Geintje, Black sabbath rules!! )
Slechts "Master of Reality"....
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zondag 3 april 2005 @ 20:33:15 #27
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_25961604
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:57 schreef m4trix het volgende:
Zo zie je maar dat het helemaal niets zegt waar zo iemand geboren wordt.
Als je de openingspost goed had gelezen, had je geweten dat er een groot verschil is tussen Denemarken en Nederland en dan met name mbt wetgeving.
quote:
Het zijn dus geen Denen die worden/zijn uitgezet. Was dit in Nederland gebeurd, dan waren het wel automatisch Nederlanders geweest, omdat ze hier geboren zijn. Dat was dan dus een totaal andere situatie geweest.

[ Bericht 9% gewijzigd door KreKkeR op 03-04-2005 20:38:29 ]
Krekker is de bom!
  zondag 3 april 2005 @ 21:06:05 #28
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_25962461
goed plan
zouden ze in NL ook moeten doen
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
pi_25962798
quote:
Goed. We laten ze in dit land wonen, maar wel allemaal in jouw wijk. Als je dat zo "triest" vindt, moet je dat er wel voor over hebben. Of is dat alleen mogelijk als andere mensen er last van hebben?
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_25962868
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:18 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Goed. We laten ze in dit land wonen, maar wel allemaal in jouw wijk. Als je dat zo "triest" vindt, moet je dat er wel voor over hebben. Of is dat alleen mogelijk als andere mensen er last van hebben?
Ik woon al in 'zo'n' wijk, en 't bevalt me hier prima.......
  zondag 3 april 2005 @ 21:21:38 #31
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25962882
Dora! Long time no see, heb je weer eens een ban op de FP?
pi_25962928
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik woon al in 'zo'n' wijk, en 't bevalt me hier prima.......
In een wijk met uitsluitend crimineeltjes en probleemgevallen? Ik geloof daar geen biet van.
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_25962946
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:21 schreef Dagonet het volgende:
Dora! Long time no see, heb je weer eens een ban op de FP?
Nee hoor, ik heb daar net een ban achter de rug. Ik las op de FP iets over een topic over volledig verislamiseerde wijk en besloot hier eens een kijkje te nemen.
  zondag 3 april 2005 @ 21:24:45 #34
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_25962966
* Denemarken op lijst van potentiele migratielanden zet voor wanneer links hier aan de macht komt*
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_25963003
quote:
Op zondag 3 april 2005 20:33 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Als je de openingspost goed had gelezen, had je geweten dat er een groot verschil is tussen Denemarken en Nederland en dan met name mbt wetgeving.
[..]

Het zijn dus geen Denen die worden/zijn uitgezet. Was dit in Nederland gebeurd, dan waren het wel automatisch Nederlanders geweest, omdat ze hier geboren zijn. Dat was dan dus een totaal andere situatie geweest.
Als je in Nederland wordt geboren ben je niet automatisch Nederlander dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Amerika. In Nederland wordt je nationaliteit bepaalt aan de hand van je ouders en niet omdat je toevallig hier bent geboren.
pi_25963021
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:24 schreef Strolie75 het volgende:
* Denemarken op lijst van potentiele migratielanden zet voor wanneer links hier aan de macht komt*
Deens is moeilijker dan Nederlands.
  zondag 3 april 2005 @ 21:27:56 #37
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25963055
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb daar net een ban achter de rug. Ik las op de FP iets over een topic over volledig verislamiseerde wijk en besloot hier eens een kijkje te nemen.
Forum doet het weer redelijk dus welkom terug. Nu! NWS Mét Moslimmod!
pi_25963087
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:26 schreef FreedonNadd het volgende:

[..]

Als je in Nederland wordt geboren ben je niet automatisch Nederlander dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Amerika. In Nederland wordt je nationaliteit bepaalt aan de hand van je ouders en niet omdat je toevallig hier bent geboren.
Ook al woon je 100 jaartjes in VS, je kan nog geen Yankee zijn. In Nederland ben je dan automatisch Nederlander.
pi_25963124
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:27 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Forum doet het weer redelijk dus welkom terug. Nu! NWS Mét Moslimmod!
De beste mod van NWS is helaas weg.
pi_25963125
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

In een wijk met uitsluitend crimineeltjes en probleemgevallen? Ik geloof daar geen biet van.
Nee hoor, niet enkel crimineeltjes en probleemgevallen, ook strenge gelovige moslims, junkies, een aantal verdwaalde Tokkies en vooral heel veel aardige mensen uit allerhande windstreken. Maar goed voor de grote boze buitenwereld is het een van de landelijk bekende probleemwijken. Tja, niet geheel ten onrechte. Maar goed zo als ik al zei, ik vermaak me hier prima.
pi_25963199
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

De beste mod van NWS is helaas weg.
Loedertje?
pi_25963225
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Nee hoor, niet enkel crimineeltjes en probleemgevallen, ook strenge gelovige moslims, junkies, een aantal verdwaalde Tokkies en vooral heel veel aardige mensen uit allerhande windstreken. Maar goed voor de grote boze buitenwereld is het een van de landelijk bekende probleemwijken. Tja, niet geheel ten onrechte. Maar goed zo als ik al zei, ik vermaak me hier prima.
Welke wijk is dat?
pi_25963295
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nee hoor, niet enkel crimineeltjes en probleemgevallen,
Nou, hoog tijd dat het eens anders wordt. Eens kijken hoe je denkt over die oh zo mooie "principes" van je als je dagelijks geconfronteerd wordt met terreur.
quote:
ook strenge gelovige moslims, junkies, een aantal verdwaalde Tokkies en vooral heel veel aardige mensen uit allerhande windstreken. Maar goed voor de grote boze buitenwereld is het een van de landelijk bekende probleemwijken. Tja, niet geheel ten onrechte. Maar goed zo als ik al zei, ik vermaak me hier prima.
Als je je gedraagt als een dhimmi wel ja.
pi_25963339
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:32 schreef Pr0nXXX het volgende:

[..]

Welke wijk is dat?
Heb niet zo'n zin om hele persoonlijke gegevens op 't forum te flikkeren. Laten ik het er op houden dat ik een groot gedeelte van mijn leven heb gewoond in 'mindere' wijken van zowel Den Haag als Rotterdam en dat ik nu in een van de bekendere wijken in één van deze steden woon.......
pi_25963666
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Nou, hoog tijd dat het eens anders wordt. Eens kijken hoe je denkt over die oh zo mooie "principes" van je als je dagelijks geconfronteerd wordt met terreur.
Ach, ik heb de nodige terreur mee gemaakt. Je zal mij ook nooit horen ontkennen dat er een groot probleem is met zogenaamde kutmarokkaantjes (waaronder ik ook de probleem Turken, Antilianen, Algerijnen, Surinamers, Kaapverdianen, Irakeze, Somaliers, etc, etc, etc versta. Want 't enkel op Marokannen betrekken is onzin). Ook ik heb de nodige incidenten gehad. Maar over het algemeen heb ik geen problemen. Hoewel ik toch echt persona non-grata zou moeten zijn: ik heb als autochtoon een relatie met een Marokkaanse. Iets wat volgens de overlevering not done is. Naja, ik heb er weinig problemen mee. 't Is ook hoe je jezelf opstelt, ik ben aardig en vriendelijk tegen iedereen en schiet niet gelijk in de stress van wat opgeschoten jochies, ik groet m'n buren en maak een praatje met de Turkse slager...... Tja, 't zijn eigenlijk net mensen......ook de kutmarokkaantjes......
quote:
Als je je gedraagt als een dhimmi wel ja.
En hoe gedraagt een dhimmi zich dan wel niet?
  zondag 3 april 2005 @ 21:49:53 #46
118032 Groene_Draeck
pi_25963726
quote:
zie sturen anders die criminelen toch hier heen, we sturen ze gewoon weer terug
pi_25963780
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:49 schreef Groene_Draeck het volgende:

[..]

zie sturen anders die criminelen toch hier heen, we sturen ze gewoon weer terug
Ja, al die jochies die in Nederland geboren zijn die zijn hier heen gestuurd ja
pi_25964005
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Heb niet zo'n zin om hele persoonlijke gegevens op 't forum te flikkeren. Laten ik het er op houden dat ik een groot gedeelte van mijn leven heb gewoond in 'mindere' wijken van zowel Den Haag als Rotterdam en dat ik nu in een van de bekendere wijken in één van deze steden woon.......
Laat me raden: zuid-oost?
  zondag 3 april 2005 @ 22:00:02 #49
118032 Groene_Draeck
pi_25964048
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ja, al die jochies die in Nederland geboren zijn die zijn hier heen gestuurd ja
ze beweren zelf 110% marokkaans te zijn, nou hopa, naar marokko ermee

hun blij (neem ik aan als ze zo zeiken dat marokko 10000 keer beter is dan Nederland) en ik ook blij dat ze weg zijn.
pi_25964050
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:55 schreef Groene_Draeck het volgende:

en jij houd je ook klampachtig vast aan je turkse cultuur en afkomst, wat doe je dan hier?

als je echt van turkije houd moet je daar naar terug gaan en niet meer zo hypocriet zitten zeuren hier.
Ja, wat doe je hier? Iedereen hier in Nederland dient zijn afkomst te verloochenen, tenzij die Uber-Arisch puur Nederlands is of als die een herkomst heeft in een land dat ons bevrijd heeft van de Duitsers (met uitzondering van Russen en landen met een lichtgetinte bevolking)........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')