Ja man, vet cool! Stoer hey!quote:Op zondag 3 april 2005 18:35 schreef Groene_Draeck het volgende:
eentje was er zelfs geboren! en is toch het land uitgeschopt!
![]()
En nu zitten ze in Nederland??quote:Op zondag 3 april 2005 18:35 schreef Groene_Draeck het volgende:
Denemarken zet Turkse moordenaars het land uit
niet in Nederlandquote:Op zondag 3 april 2005 18:45 schreef _The_General_ het volgende:
Niet meer dan logisch,
Inderdaad, iedereen die op minderjarige leeftijd een moord begaat de grens overschoppen. Zadel een ander land maar op met de mislukkelingen uit jouw maatschappij.quote:Op zondag 3 april 2005 18:45 schreef _The_General_ het volgende:
Niet meer dan logisch,
Waarom hoor ik niemand dit zeggen als het omgekeerd is ?quote:Op zondag 3 april 2005 18:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen die op minderjarige leeftijd een moord begaat de grens overschoppen. Zadel een ander land maar op met de mislukkelingen uit jouw maatschappij.
We hebben het nu, hier, in dit topic over twee minderjarigen die in Denemarken zijn opgegroeid en daar de wet hebben overtreden. Wat heeft Turkije ermee te maken? Omdat ze toevallig kinderen zijn van immigranten en de Deense nationaliteit nog niet hadden kan je ze makkelijk eruit trappen, maar waarom een ander land ermee opzadelen?quote:Op zondag 3 april 2005 18:56 schreef Groene_Draeck het volgende:
[..]
Waarom hoor ik niemand dit zeggen als het omgekeerd is ?
die el moumi imam uit Rotterdam die zo zit te zeiken dat homo's een ziekte zijn etc is uit zijn eigen land gezet.
Heel veel antiliaanse criminelen worden naar Nederland gestuurd zodat de Antillen er van af is
word tijd dat Europa niet meer de afvalbak is van al die achterlijke landen.
Het zijn Turken en wonen toevallig in Denemarken maar zijn geen product van de Deense maatschappij.quote:Op zondag 3 april 2005 18:53 schreef Dagonet het volgende:
Inderdaad, iedereen die op minderjarige leeftijd een moord begaat de grens overschoppen. Zadel een ander land maar op met de mislukkelingen uit jouw maatschappij.
Weinig Deens aan lijkt me zoquote:The judges also said they had considered the fact that both boys had frequently visited Turkey and spoke Turkish.
Ik denk dat je de kwestie Nederland - Curacao (want daar gaat het om, niet de Antillen in hun geheel), niet kan vergelijken met Denemarken - Turkije.quote:Op zondag 3 april 2005 18:56 schreef Groene_Draeck het volgende:
[..]
Heel veel antiliaanse criminelen worden naar Nederland gestuurd zodat de Antillen er van af is
Perfecte regel trouwens. Zouden we in Nederland ook moeten invoeren. Een nationaliteit krijg je niet maar moet je verdienen.quote:The two men were minors at the time of the crime, and had therefore not yet become Danish citizens, since anyone born to immigrant parents in Denmark must be at least 18 before requesting to become a national.
ja, en als je liberaal bent:wegwezen!!!!quote:Op zondag 3 april 2005 19:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Perfecte regel trouwens. Zouden we in Nederland ook moeten invoeren. Een nationaliteit krijg je niet maar moet je verdienen.
Vind ik ook. Ik pleit voor een internationale zwarte lijst waarop 'wereldcriminelen' worden gezet bij een zwaar misdrijf. Heb je zware delicten achter je naam, dan mag je simpelweg het land niet verlaten. Dat bespaart rechtszaken.quote:Op zondag 3 april 2005 18:56 schreef Groene_Draeck het volgende:
[..]
Waarom hoor ik niemand dit zeggen als het omgekeerd is ?
die el moumi imam uit Rotterdam die zo zit te zeiken dat homo's een ziekte zijn etc is uit zijn eigen land gezet.
word tijd dat Europa niet meer de afvalbak is van al die achterlijke landen.
Marokkanen hebben een dubbele nationaliteit. Dat is in dit geval uitmate handig om te gebruiken.quote:Op zondag 3 april 2005 19:16 schreef attila het volgende:
ja, en als je liberaal bent:wegwezen!!!!![]()
![]()
maar serieus, ze zien die hele luchtvloot met "boefjes" vanuit Nederland al komen in Marocco. Het idee is goed in Denemarken maar slechts zeer beperkt practisch toepasbaar.
"Paranoid"?quote:Op zondag 3 april 2005 19:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Triest dit. Andere landen opzadelen met de problemen van het falen van je eigen beleid......
Slechts "Master of Reality"....quote:Op zondag 3 april 2005 19:57 schreef attila het volgende:
[..]
"Paranoid"?
of geen "Mob rules" hier??
(Geintje, Black sabbath rules!! )![]()
Als je de openingspost goed had gelezen, had je geweten dat er een groot verschil is tussen Denemarken en Nederland en dan met name mbt wetgeving.quote:Op zondag 3 april 2005 19:57 schreef m4trix het volgende:
Zo zie je maar dat het helemaal niets zegt waar zo iemand geboren wordt.
Het zijn dus geen Denen die worden/zijn uitgezet. Was dit in Nederland gebeurd, dan waren het wel automatisch Nederlanders geweest, omdat ze hier geboren zijn. Dat was dan dus een totaal andere situatie geweest.quote:The two men were minors at the time of the crime, and had therefore not yet become Danish citizens, since anyone born to immigrant parents in Denmark must be at least 18 before requesting to become a national.
Goed. We laten ze in dit land wonen, maar wel allemaal in jouw wijk. Als je dat zo "triest" vindt, moet je dat er wel voor over hebben. Of is dat alleen mogelijk als andere mensen er last van hebben?quote:Op zondag 3 april 2005 19:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Triest dit. Andere landen opzadelen met de problemen van het falen van je eigen beleid......
Ik woon al in 'zo'n' wijk, en 't bevalt me hier prima.......quote:Op zondag 3 april 2005 21:18 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Goed. We laten ze in dit land wonen, maar wel allemaal in jouw wijk. Als je dat zo "triest" vindt, moet je dat er wel voor over hebben. Of is dat alleen mogelijk als andere mensen er last van hebben?
In een wijk met uitsluitend crimineeltjes en probleemgevallen? Ik geloof daar geen biet van.quote:Op zondag 3 april 2005 21:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik woon al in 'zo'n' wijk, en 't bevalt me hier prima.......
Nee hoor, ik heb daar net een ban achter de rug. Ik las op de FP iets over een topic over volledig verislamiseerde wijk en besloot hier eens een kijkje te nemen.quote:Op zondag 3 april 2005 21:21 schreef Dagonet het volgende:
Dora! Long time no see, heb je weer eens een ban op de FP?
Als je in Nederland wordt geboren ben je niet automatisch Nederlander dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Amerika. In Nederland wordt je nationaliteit bepaalt aan de hand van je ouders en niet omdat je toevallig hier bent geboren.quote:Op zondag 3 april 2005 20:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Als je de openingspost goed had gelezen, had je geweten dat er een groot verschil is tussen Denemarken en Nederland en dan met name mbt wetgeving.
[..]
Het zijn dus geen Denen die worden/zijn uitgezet. Was dit in Nederland gebeurd, dan waren het wel automatisch Nederlanders geweest, omdat ze hier geboren zijn. Dat was dan dus een totaal andere situatie geweest.
Deens is moeilijker dan Nederlands.quote:Op zondag 3 april 2005 21:24 schreef Strolie75 het volgende:
* Denemarken op lijst van potentiele migratielanden zet voor wanneer links hier aan de macht komt*
Forum doet het weer redelijk dus welkom terug. Nu! NWS Mét Moslimmod!quote:Op zondag 3 april 2005 21:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb daar net een ban achter de rug. Ik las op de FP iets over een topic over volledig verislamiseerde wijk en besloot hier eens een kijkje te nemen.
Ook al woon je 100 jaartjes in VS, je kan nog geen Yankee zijn. In Nederland ben je dan automatisch Nederlander.quote:Op zondag 3 april 2005 21:26 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Als je in Nederland wordt geboren ben je niet automatisch Nederlander dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Amerika. In Nederland wordt je nationaliteit bepaalt aan de hand van je ouders en niet omdat je toevallig hier bent geboren.
De beste mod van NWS is helaas weg.quote:Op zondag 3 april 2005 21:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Forum doet het weer redelijk dus welkom terug. Nu! NWS Mét Moslimmod!
Nee hoor, niet enkel crimineeltjes en probleemgevallen, ook strenge gelovige moslims, junkies, een aantal verdwaalde Tokkies en vooral heel veel aardige mensen uit allerhande windstreken. Maar goed voor de grote boze buitenwereld is het een van de landelijk bekende probleemwijken. Tja, niet geheel ten onrechte. Maar goed zo als ik al zei, ik vermaak me hier prima.quote:Op zondag 3 april 2005 21:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
In een wijk met uitsluitend crimineeltjes en probleemgevallen? Ik geloof daar geen biet van.
Loedertje?quote:Op zondag 3 april 2005 21:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
De beste mod van NWS is helaas weg.
Welke wijk is dat?quote:Op zondag 3 april 2005 21:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee hoor, niet enkel crimineeltjes en probleemgevallen, ook strenge gelovige moslims, junkies, een aantal verdwaalde Tokkies en vooral heel veel aardige mensen uit allerhande windstreken. Maar goed voor de grote boze buitenwereld is het een van de landelijk bekende probleemwijken. Tja, niet geheel ten onrechte. Maar goed zo als ik al zei, ik vermaak me hier prima.
Nou, hoog tijd dat het eens anders wordt. Eens kijken hoe je denkt over die oh zo mooie "principes" van je als je dagelijks geconfronteerd wordt met terreur.quote:Op zondag 3 april 2005 21:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nee hoor, niet enkel crimineeltjes en probleemgevallen,
Als je je gedraagt als een dhimmi wel ja.quote:ook strenge gelovige moslims, junkies, een aantal verdwaalde Tokkies en vooral heel veel aardige mensen uit allerhande windstreken. Maar goed voor de grote boze buitenwereld is het een van de landelijk bekende probleemwijken. Tja, niet geheel ten onrechte. Maar goed zo als ik al zei, ik vermaak me hier prima.
Heb niet zo'n zin om hele persoonlijke gegevens op 't forum te flikkeren. Laten ik het er op houden dat ik een groot gedeelte van mijn leven heb gewoond in 'mindere' wijken van zowel Den Haag als Rotterdam en dat ik nu in een van de bekendere wijken in één van deze steden woon.......quote:
Ach, ik heb de nodige terreur mee gemaakt. Je zal mij ook nooit horen ontkennen dat er een groot probleem is met zogenaamde kutmarokkaantjes (waaronder ik ook de probleem Turken, Antilianen, Algerijnen, Surinamers, Kaapverdianen, Irakeze, Somaliers, etc, etc, etc versta. Want 't enkel op Marokannen betrekken is onzin). Ook ik heb de nodige incidenten gehad. Maar over het algemeen heb ik geen problemen. Hoewel ik toch echt persona non-grata zou moeten zijn: ik heb als autochtoon een relatie met een Marokkaanse. Iets wat volgens de overlevering not done is. Naja, ik heb er weinig problemen mee. 't Is ook hoe je jezelf opstelt, ik ben aardig en vriendelijk tegen iedereen en schiet niet gelijk in de stress van wat opgeschoten jochies, ik groet m'n buren en maak een praatje met de Turkse slager...... Tja, 't zijn eigenlijk net mensen......ook de kutmarokkaantjes......quote:Op zondag 3 april 2005 21:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Nou, hoog tijd dat het eens anders wordt. Eens kijken hoe je denkt over die oh zo mooie "principes" van je als je dagelijks geconfronteerd wordt met terreur.
En hoe gedraagt een dhimmi zich dan wel niet?quote:Als je je gedraagt als een dhimmi wel ja.
zie sturen anders die criminelen toch hier heen, we sturen ze gewoon weer terugquote:Op zondag 3 april 2005 19:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, al die jochies die in Nederland geboren zijn die zijn hier heen gestuurd jaquote:Op zondag 3 april 2005 21:49 schreef Groene_Draeck het volgende:
[..]
zie sturen anders die criminelen toch hier heen, we sturen ze gewoon weer terug
Laat me raden: zuid-oost?quote:Op zondag 3 april 2005 21:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Heb niet zo'n zin om hele persoonlijke gegevens op 't forum te flikkeren. Laten ik het er op houden dat ik een groot gedeelte van mijn leven heb gewoond in 'mindere' wijken van zowel Den Haag als Rotterdam en dat ik nu in een van de bekendere wijken in één van deze steden woon.......
ze beweren zelf 110% marokkaans te zijn, nou hopa, naar marokko ermeequote:Op zondag 3 april 2005 21:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, al die jochies die in Nederland geboren zijn die zijn hier heen gestuurd ja
Ja, wat doe je hier? Iedereen hier in Nederland dient zijn afkomst te verloochenen, tenzij die Uber-Arisch puur Nederlands is of als die een herkomst heeft in een land dat ons bevrijd heeft van de Duitsers (met uitzondering van Russen en landen met een lichtgetinte bevolking)........quote:Op zondag 3 april 2005 21:55 schreef Groene_Draeck het volgende:
en jij houd je ook klampachtig vast aan je turkse cultuur en afkomst, wat doe je dan hier?
als je echt van turkije houd moet je daar naar terug gaan en niet meer zo hypocriet zitten zeuren hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |