quote:op mijn win2k pc verscheen het gewoon ineens zo. DRIE weken nadat ik de opdracht gegeven had zag ik ineens een hele leuke GRIJZE stip..
Dementie slaat wel erg snel toe.... nog géén tien minuten na het posten al niet meer weten wat je tiktequote:Op zondag 3 april 2005 15:33 schreef Greet44 het volgende:
Opzich heb ik nooit gezecht dat mijn server Windows 2000 draait, ik vergeef je.
Nu ben ik hier pas sinds kort geregged, maar ik ken de huisregels blijkbaar al beter dan jijquote:
quote:Op zondag 3 april 2005 15:44 schreef nietzman het volgende:
Beste mislukte poging tot humor ever!
Euh... ik heb er gekeken, ik ben er niet geregged slimmekequote:
Tsja, wat de boer niet kent dat vreet ie niet... Dat gaat hier schijnbaar ook op. Als men iets niet kent dan is het maar direct onzinquote:Op zondag 3 april 2005 15:53 schreef Greet44 het volgende:
Jemig, mijn vrienden lachten me uit toen ik vertelde me te reggen op Fok, ik begin te te begrijpen. Jullie snappen iets niet, dus het is onzin? Komop zeg.
absoleet: Ik vraag me af of hij weg kan. Ik vermoed dat je eerst controle over je stip moet zien te krijgen, als dat is gelukt kun je hem misschien de opdracht geven zichzelf te verklienen? Persoonlijk zou ik hem eigenlijk wel houden, het is toch best ideaal.
Ja, maar wat DOET je stip? Maw, welke taken voert hij uit?quote:Op zondag 3 april 2005 15:53 schreef DaDemoMan het volgende:
Ik kom uit Indie en heb een stip op me voorhoofd en slim dat ik ben!
Hij leert voor mij, maakt me huis schoon, kookt eten.quote:Ja, maar wat DOET je stip? Maw, welke taken voert hij uit?
Je zou kunnen overwegen een tweede monitor aan je systeem te hangen, een oude 14" zal al snel voldoen. Als je je de stip naar je 14" monitor verplaatst heb je er geen last meer van, je ervaart enkel de voordelen.quote:Op zondag 3 april 2005 15:59 schreef absoleet het volgende:
[..]
Greet44: ik weet niet, maar toch zit die stip mij een beetje dwars. Het zal waarschijnlijk gewoon een kwestie van wennen zijn, maar toch heb ik het er niet zo op. Ik heb liever een schone desktop ,en ik benut het liefste mijn hele beeldoppervlak
Wanneer men zich bewust wordt van het licht van de waarheid, al is het maar voor een fractie van een seconde, trekt de straling ervan zich nooit helemaal terug, maar doordringt stilletjes ons dagelijks leven, grotendeels onopgemerkt. — G.F.K.quote:
goed zoeken hij zit nog in de begin-fase .quote:
ja, en die stip ookquote:Op zondag 3 april 2005 15:43 schreef absoleet het volgende:
Hieronder een screenshot van mijn 'stip'. Sorry voor de ranzige compressie, maar de screenshot is met paint gemaakt![]()
Is een mogelijke optie, maar mijn bureau is niet zo grootquote:Op zondag 3 april 2005 16:15 schreef Greet44 het volgende:
Grapjassen
[..]
Je zou kunnen overwegen een tweede monitor aan je systeem te hangen, een oude 14" zal al snel voldoen. Als je je de stip naar je 14" monitor verplaatst heb je er geen last meer van, je ervaart enkel de voordelen.Het verplaatsen doe je overigens door de rechtermuisknop in te houden op de stip en dan de slepen.
En ook die snap ik nietquote:Op zondag 3 april 2005 16:15 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wanneer men zich bewust wordt van het licht van de waarheid, al is het maar voor een fractie van een seconde, trekt de straling ervan zich nooit helemaal terug, maar doordringt stilletjes ons dagelijks leven, grotendeels onopgemerkt. — G.F.K.
Ah, nu zie ik hemquote:Op zondag 3 april 2005 16:16 schreef Steve-O het volgende:
[..]
goed zoeken hij zit nog in de begin-fase .
If so dan was het allemaal een stuk eenvoudiger op te lossen. Kwestie van dus even uitgummen en klaar. Helaas is het dus niet zo eenvoudig, want de stip valt over ieder venster/applicatie die ik open. Het lijkt alsof hij net onderhuids van de beeldbuis zitquote:
Er hebben dus nog meer mensen last van stippen op hun pcquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |