dat je er nog serieus op in gaatquote:Op zondag 3 april 2005 12:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Owkee. Dus het tijdverschil met Nederland was 10 uur.
Dus toen jij om 5.18 hier poste dat jij van het concert weg was gelopen, was het daar 19.18. Heel apart als je bedenkt dat het concert pas om een uur of 21.00 zou beginnen
Ik weet het al. Hij was op een kinderfeestje, en voor dat de clown een liedje ging zingen vertelde hij een sprookje. En Vampier had geen zin in sprookjesquote:Op zondag 3 april 2005 12:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Owkee. Dus het tijdverschil met Nederland was 10 uur.
Dus toen jij om 5.18 hier poste dat jij van het concert weg was gelopen, was het daar 19.18. Heel apart als je bedenkt dat het concert pas om een uur of 21.00 zou beginnen
Wat bedoel jequote:Op maandag 4 april 2005 20:50 schreef Error51 het volgende:
Daar gaan we dan
Concerten beginnen hier op andere tijdstippen... maargoed daar kun jij met je Nederlandse sleur der gewoonte niet bij.quote:Op maandag 4 april 2005 21:41 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat bedoel je
Bedoel je dat jij eindelijk uit gaat leggen hoe jij weg kon lopen bij een concert dat nog niet eens was begonnen?
Wahahahahahahahahahahhah de U2 concerten in de VS beginnen ook gewoon rond 20.00quote:Op maandag 4 april 2005 21:52 schreef Error51 het volgende:
Concerten beginnen hier op andere tijdstippen... maargoed daar kun jij met je Nederlandse sleur der gewoonte niet bij.
Ik ben Vampier niet... hoe vaak moet ik het nog zeggen?quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:29 schreef nietzman het volgende:
Op welk punt in je leven heb je besloten zo'n kneus te worden Vampier?
Is het van na de US of A?
Ik kan me helemaal niet herinneren dat je zo'n stumpertje was toen je nog gewoon op klompen liep.
Jij bent slecht in het ophangen van lulverhalen, dat is wat anders.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:15 schreef Error51 het volgende:
jullie zijn slecht in lezen
En jij bent niet vampier. Whehehquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:15 schreef Error51 het volgende:
jullie zijn slecht in lezen
Oh God wat ben je slecht.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:03 schreef Vampier het volgende:
Heej Error51 inderdaad kappen met mij te irriteren en te immiteren!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |