je ken het ook zelf uitzoeken hoor ik vermaak me gewoon ff lekker in ONZ .quote:Op zondag 3 april 2005 02:06 schreef Vifi het volgende:
ff niet proberen grappig te zijn Steve-O, ik werd al ziek van je toen ik die f1 vragen aan het lezen was...dit is serieus en als je niks boeiends (ONTOPIC!!!) te melden hebt, MOET JE HIER OOK NIET POSTEN!
Groot gelijk, zo kunnen wen natuurlijk niks.... Zonder verdere informatie met awt je geporbeerd hebquote:Op zondag 3 april 2005 02:09 schreef Steve-O het volgende:
[..]
je ken het ook zelf uitzoeken hoor ik vermaak me gewoon ff lekker in ONZ .
Je geeft te weinig informatie (start stream niet ,errors tijdens starten,veel bufferen )dus ik kan niet ruiken wat jou probleem is .
Ik zie alleen een grijs vlak, daaronder 2 toetsen voor beeld en geluid, die ik overigens niet kan gebruiken...Er is geen beeld/geluid en verder gebeurd er niks,er wordt niks geladen, ik zie geen bufferpercentage...Vind het best vreemd, want op de Tros Radar site kan ik wel gewoon naar oude afleveringen kijken. En player is qua layout helemaal hetzelfde als dat van de Uitzendinggemist site...Wat zijn de kazaa codecs?quote:Op zondag 3 april 2005 02:35 schreef HarigeKerel het volgende:
Wat lukt er precies niet? geen beeld maar wel geluid? geen connectie?
Heb je de kazaa codecs al? altijd handig!
quote:Op zondag 3 april 2005 09:36 schreef SterkStaaltje het volgende:
En als je "doel opslaan als" met je rechtermuis knop doet? Kan je het bestand dan downloaden en afspelen?
Vanuit belgie werkt het probleemloos. Het zijn ook allemaal programma's die van de publieke omroep zelf zijn, geen buitenlandse series enzo, dus ik denk niet dat er een rechtenprobleem is.quote:Op zondag 3 april 2005 02:16 schreef damster het volgende:
Ik vraag me af of je in het buitenland deze uitzendingen wel zou kunnen bekijken..
Gebruik vanuit een ander land is eenvoudig te controleren, en dus ook te blokkeren.
Maar in België zijn de nederlandse publieke omroepen toch ook op TV te ontvangen of niet? Misschien dat dat er mee te maken heeftquote:Op zondag 3 april 2005 20:23 schreef kluut het volgende:
[..]
Vanuit belgie werkt het probleemloos. Het zijn ook allemaal programma's die van de publieke omroep zelf zijn, geen buitenlandse series enzo, dus ik denk niet dat er een rechtenprobleem is.
Vanuit de UK kan ik die site en de uitzendingen prima bekijken hoorquote:Op zondag 3 april 2005 02:16 schreef damster het volgende:
Ik vraag me af of je in het buitenland deze uitzendingen wel zou kunnen bekijken..
Gebruik vanuit een ander land is eenvoudig te controleren, en dus ook te blokkeren.
Zou het kunnen zijn dat de codec waarmee je wmv bestanden afspeeld corrupt is geraakt? Misschien helpt het als je WMP even opnieuw installeert?quote:Op woensdag 6 april 2005 16:12 schreef Vifi het volgende:
schop
Ik kan ze via een buitenlandse proxy bekijken, dus dat zal het probleem niet zijnquote:Op zondag 3 april 2005 02:16 schreef damster het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |