Het is wel een echte vechter, iets wat nu duidelijk ontbreekt bij Ajax.quote:Op zondag 3 april 2005 17:44 schreef methodmich het volgende:
Boateng? Lijkt me geen goed idee. Oude Feyenoorder en niet goed genoeg in dit systeem.
Jullie zouden Davids wel kunnen krijgen maar dan zouden jullie wel Maxwell af moeten staanquote:Op zondag 3 april 2005 17:38 schreef Radegast het volgende:
Landzaat en Davids worden steeds genoemd als ervaren spelers die Ajax komende zomer zouden kunnen gaan versterken, maar of deze haalbaar zijn valt te betwijfelen.
Dus ik denk dat er eens naar anderen gekeken moet worden:
Als dat zou zijn, dan lijkt mij dat een prima ruil. Maxwell loopt toch al een jaar te prutsen...quote:Op zondag 3 april 2005 17:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jullie zouden Davids wel kunnen krijgen maar dan zouden jullie wel Maxwell af moeten staan
Daar heb ik op dit moment totaal geen problemen mee hoorquote:Op zondag 3 april 2005 17:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jullie zouden Davids wel kunnen krijgen maar dan zouden jullie wel Maxwell af moeten staan
Waarom een voetballer die niet goed genoeg voor Feyenoord was naar Ajax halen? Er zijn wel meer vechters met betere kwaliteiten te bedenken.quote:Op zondag 3 april 2005 17:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het is wel een echte vechter, iets wat nu duidelijk ontbreekt bij Ajax.
En dat hij oud-Feyenoorder is intersseert me geen ene biet.
Noem eens namen dan. En liefst niet allemaal uit Verweggistan astublieft.quote:Op zondag 3 april 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom een voetballer die niet goed genoeg voor Feyenoord was naar Ajax halen? Er zijn wel meer vechters met betere kwaliteiten te bedenken.
Mij wel. Vond ik ook een zeer groot minpunt aan Koeman.quote:Op zondag 3 april 2005 17:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
En dat hij oud-Feyenoorder is intersseert me geen ene biet.
Duh.quote:Op zondag 3 april 2005 17:57 schreef SCH het volgende:
Volgens mij zit het hem bij ajax helemaal niet in de kwaliteit van de spelers maar meer in zaken als mentaliteit, teamspirit, ego op zij zetten, knokken voor elkaar enz.
Maar als de huidige spelers dat allemaal niet kunnen of willen, wat dan?quote:Op zondag 3 april 2005 17:57 schreef SCH het volgende:
Volgens mij zit het hem bij ajax helemaal niet in de kwaliteit van de spelers maar meer in zaken als mentaliteit, teamspirit, ego op zij zetten, knokken voor elkaar enz.
Ze kunnen dat heus wel.quote:Op zondag 3 april 2005 17:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar als de huidige spelers dat allemaal niet kunnen of willen, wat dan?
Klopt volgens mij deels, een volwassen ervaren vechtende middenvelder ( Galasek als ie fit is bijvoorbeeld ) en een killert achterin hebben ze gewoon nodig om bijvoorbeeld wedstrijden tegen Heerenveen, maar ook Auxerre, goed door te komenquote:Op zondag 3 april 2005 17:57 schreef SCH het volgende:
Alsof van der Vaart en Sneyder de wereld voetballers zijn geworden die we verwachten.quote:Op zondag 3 april 2005 17:57 schreef SCH het volgende:
En kan je nog iets zeggen over de drie keepers?quote:Op zondag 3 april 2005 18:33 schreef tong80 het volgende:
Ok.
Mitea de enige speler in Nederland die slecht speelt als z'n zus een dag te laat ongesteld is.
Sikora, onze held die we hoger in het noorden dan Heerenveen hadden gewenst, de noordpool ofzo.
Boukhari die als ie iemand tussen de benen speelt gaat masturberen op de middenstip.
volgende keer als ajax tegen macedonie speelt stellen we mitea op ja.quote:Op zondag 3 april 2005 18:36 schreef Cheiron het volgende:
Mitea had er toch mooi 2 inliggen bij zn laatste interland
Onze doelmannen werken graag samen. Ze steunen elkaar. Helpen elkaar als het iets minder gaat.quote:Op zondag 3 april 2005 18:40 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En kan je nog iets zeggen over de drie keepers?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |