Of net zoals Westerhof ooit de hele bank liet warmlopenquote:Op zondag 3 april 2005 01:28 schreef HeatWave het volgende:
tja, als ze thuis niet van Willem II kunnen winnen opteer ik ervoor om heel Ajax 2 de rest van de competitie neer te zetten, die zijn misschien op papier niet zo goed, maar DAMN wat zouden die vechten voor de club zeg.....
quote:Op zondag 3 april 2005 01:29 schreef golfer het volgende:
en de naam is golfer, niet Jezus
Niet meer doen hequote:Gevoel voor humor is niet aan te leren
Net of iemand Arie wil kopenquote:Op zondag 3 april 2005 10:37 schreef Spideyman het volgende:
Ik zeg: hele selectie + Arie verkopen, Adriaanse aantrekken als algemeen én technisch directeur.
Nee, vond ik ook. Na de omzetting Pienaar naar 10, werd er bij vlagen redelijk aangevallen, goed gespeeld en goede acties. Rosales had eindelijk weer eens een paar redelijke acties met een goede voorzet erachteraan. Er is echt wel een minuut of 25 best redelijk gevoetbald.quote:Op zondag 3 april 2005 08:53 schreef F1Bas het volgende:
Ben ik nu de enigste die het nog af en toe best aardig vond?
Ben ik nu de enigste die vond dat er tot de 1-1 echt helemaal niks aan de hand was en dat een gelijkspel meer verdiend was?
idd, zoals Danny al zei, er werd teveel achteruit gelopen, ze hadden de wedstrijd onder controle, tot de 1-1.quote:Op zondag 3 april 2005 12:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar de tweede helft was weer uitermate zwak. met als dieptepunt de laatste 20minuten
flikker op met de amstelcup. troostprijs.quote:Op zondag 3 april 2005 12:13 schreef keijz het volgende:
kut
nu is het maar hopen dat ze die amstelcup pakken...
gewoon pakken dus.quote:Op zondag 3 april 2005 12:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
flikker op met de amstelcup. troostprijs.
2 miljoen euroquote:3/4/2005 - Babel en Emanuelsson nu genoemd in Spaanse media
(Gepost door RvN)
Wellicht tekenend voor de huidige situatie bij Ajax worden nu de jonge talenten Ryan Babel en Urbi Emanuelsson genoemd door El Mundo Deportivo als mogelijke versterkingen voor Barcelona. Overigens moet daar niet teveel aanstoot aan worden genomen, de krant noemt nog een vijftiental andere kandidaten. Veelzeggend is het wel. Spelers als Van der Vaart en Sneijder zijn daar echter niet bij. De transferprijs van Babel wordt overigens geschat op 2 miljoen euro.
gelaten, verliezen in deze vorm is niet zo gek. Wel leuk dat heerenveen de overwinning weer eens vierde in het stadion alsof de CL gewonnen wasquote:
quote:Op zondag 3 april 2005 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Wel leuk dat heerenveen de overwinning weer eens vierde in het stadion alsof de CL gewonnen was
Wat wil je liever: dat Ajax de Amstel Cup wint, of PSV de dubbel???quote:Op zondag 3 april 2005 12:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
flikker op met de amstelcup. troostprijs.
Jullie zijn altijd maar bescheidenquote:Op zondag 3 april 2005 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]Dit noemen wij een bescheiden feestje hoor.
hence the "quote:Op zondag 3 april 2005 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]Dit noemen wij een bescheiden feestje hoor.
Amstel cup is wel leuk natuurlijk maar als we die winnen, tja, ik weet het niet, het is leuk natuurlijk maar het boeit me niet of we die winnen of niet.quote:Op zondag 3 april 2005 12:50 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wat wil je liever: dat Ajax de Amstel Cup wint, of PSV de dubbel???
Dit lees ik overal, maar dat klopt niet helemaal. Hij vind Ajax als club groter, maar als Ajax Uefa Cup speelt en AZ Champions League vindt hij dat hij beter bij AZ kan blijven.quote:Op zondag 3 april 2005 01:23 schreef Nashje het volgende:
Landzaat heeft aangegeven dat hij Ajax een stap hogerop vind. En denk je nou werkelijk dat AZ dit nog een paar seizoenen vol houd? Ik niet.
Klopt al denk ik dat de kans dat AZ volgend jaar weer zo'n super seizoen heeft vrij klein.quote:Op zondag 3 april 2005 13:07 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dit lees ik overal, maar dat klopt niet helemaal. Hij vind Ajax als club groter, maar als Ajax Uefa Cup speelt en AZ Champions League vindt hij dat hij beter bij AZ kan blijven.
is ook zo, maar hij speelt wel CL. En dan kan hij het seizoen erna altijd nog wel naar Ajax denk ik....quote:Op zondag 3 april 2005 13:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt al denk ik dat de kans dat AZ volgend jaar weer zo'n super seizoen heeft vrij klein.
En we moeten nog een keer tegen Feyenoord so what?quote:Op zondag 3 april 2005 14:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Feyenoord kan jullie inhalen vandaag![]()
Dat wordt leukquote:Op zondag 3 april 2005 15:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
En we moeten nog een keer tegen Feyenoord so what?
Typisch PSV-gedrag, als het goed gaat hoor je ze, anders niet!quote:Op zondag 3 april 2005 15:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat wordt leukBrakke verdediging versus brakke verdediging
Kneus. Ik ben altijd al voor PSV geweest. Lees mijn posts eens terug van de zomer toen iedereen me uitlachte omdat ik toen al zei dat PSV ver zou gaan komen in de CL en de titel zou gaan winnen. Ik juich in voor- en tegenspoed voor PSV, dusquote:Op zondag 3 april 2005 15:11 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Typisch PSV-gedrag, als het goed gaat hoor je ze, anders niet!
Waar waren alle PSV-supporters vorig jaar in Amdsterdam, tijdens het onderlinge treffen??? Thuis, want PSV had geen zicht meer op de titel, maar nu de club bovenaan staat, zat het hele uitvak in de ArenA vol! Beetje jammer, hetzelfde geldt helaas ook voor de verscheidene fora, waar ineens blijkt hoeveel suppurters de club uit Eindhoven heeft, hoezo successupoorters???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |