abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25983653
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:28 schreef Moreno het volgende:

[..]

Kuijt - Kalou - Castelen is volgens mij toch echt een paar klasse beter dan Boukhari - Charisteas - Rosales
Dat is slechts een deel van Feyenoord natuurlijk...

Ajax heeft gewoon de meeste spelers in de selectie die in de top kunnen komen, simpel feitje.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25983693
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:18 schreef gras het volgende:

[..]

Schilder zie ik Ajax 1 wel halen. Goede speler met uitstekende mentaliteit. Anita heb ik nog niet vaak zien spelen, moeilijk om dan te beoordelen.
Vernon Anita is zo'n typische krachtspeler.
www.thuisuiteten.nl
pi_25984023
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:27 schreef pascalheister het volgende:

[..]

wat is de doelstelling voor volgend jaar kwartfinale Uefa Cup ?
Psv doet het het een keertje goed in Europa hoor
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_25984025
quote:
De supporters van het noodlijdende Ajax kunnen opgelucht ademhalen: het AT5-programma FC Godenzonen meldde vanavond dat Arie van Eijden de wacht is aangezegd door de raad van commissarissen. Wel moet er eerst een opvolger voor hem worden gevonden.

Vorige week al meldde Voetbalzone u dat het inkomen van de algemeen directeur van Ajax in twee jaar bijna verdubbeld was, ondanks de matige sportieve prestaties van de Amsterdammers.

Afgelopen zaterdag in Heerenveen, lieten de meegereisde supporters van Ajax weten dat Arie van Eijden zo snel mogelijk moest vertrekken. Niet de opgestapte Ronald Koeman, maar de algemeen directeur van Ajax wordt dit teleurstellende seizoen verweten.
bron: Voetbalzone, niet altijd de betrouwbaarste, maar hopelijk hebben ze nu gelijk
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_25984097
Ik mag het hopen!
pi_25984239
quote:
Van Eijden vertrekt als er een opvolger is
Op AT5 heeft Barbara Barend gemeld dat Arie van Eijden zou hebben gezegd dat hij besloten heeft zijn functie als Algemeen Directeur bij Ajax neer te leggen indien er een geschikte opvolger gevonden is.
pi_25984263
ik hou mn hart vast. zou mooi zijn als het waar was.
overigens denk ik ook wel dat Alex de top haalt, maar het is geen Maldini of Nesta, daarvoor kan hij weer niet goed genoeg voetballen.
pi_25984419
Alex kan best een eendagsvliegje zijn.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 4 april 2005 @ 20:04:42 #234
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_25984457
Mooi, opzouten ermee
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_25984491
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik meld me aan, leuk bijbaantje voor een student
pi_25984499
Geen AD, geen TD, geen hoofdopleidingen.....gaat lekker zo met de lange termijn!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_25984534
Alsof Nesta in de opbouw zo geweldig is.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25984590
quote:
Op maandag 4 april 2005 20:06 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik meld me aan, leuk bijbaantje voor een student
slechter dan Arie kan je het bijna niet doen
pi_25984610
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat zijn mensen die nooit jeugd zien spelen ja, maar dat doen ze bij Feyenoord en PSV net zo hard hoor...

Zo riep ik al lang geleden dat BABEL een fantastisch talent was en heb ik verder Maduro, Emanuelson en Ait-Mama geroemd. Alleen de laatste heeft het niet gered.
Ach ja, het is jouw club he Ik zag het alleen in Babel zitten vorig jaar; De rest was me nooit echt opgevallen, maar Babel was dacht ik topscorer van zijn competitie en vrienden van me (die voor Ajax zijn) refereerden diverse malen aan zijn acties in de jeugd. Dat wordt een hele grote Emanuelson heeft nog niks laten zien en Maduro moet ook nog op de proef worden gesteld.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25984713
Vorig jaar was te laat. Hebben we hier ook nooit gelezen van je.
www.thuisuiteten.nl
pi_25984746
quote:
Op maandag 4 april 2005 20:14 schreef methodmich het volgende:
Vorig jaar was te laat. Hebben we hier ook nooit gelezen van je.
Jawel, in mijn WK 2006 topic, daterend van juni 2004, riep ik al dat Babel er bij moest
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 4 april 2005 @ 20:16:18 #242
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_25984750
Stem nu op de nieuwe poll van http://ArieAFCA.web-log.nl
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_25984830
Juni 2004, dat is erg laat cultheld.
www.thuisuiteten.nl
pi_25984900
quote:
Op maandag 4 april 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Juni 2004, dat is erg laat cultheld.
Toen werd ik hier lid man

Maar goed, niet iedere Feyenoorder/PSV'er erkent Babel's kwaliteiten. Ik kan in ieder geval met redelijk veel zekerheid zeggen dat Babel het gaat redden Hij is niet blessure-gevoelig, is geen potentiële wannabe popster-voetballer en heeft enorm veel talent
pi_25984941
Iemand al een idee voor de opvolging van Arie?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_25984965
quote:
Op maandag 4 april 2005 20:23 schreef SoA-Holic het volgende:
Iemand al een idee voor de opvolging van Arie?
Adriaanse als t.d. / trainer? Dan wordt de competitie tenminste een keer spannend voor PSV.
pi_25985011
quote:
Op maandag 4 april 2005 20:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

Toen werd ik hier lid man
Nou, vooruit dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_25985018
Adriaanse als algemeen directeur natuurlijk.

Maar da's logisch!
pi_25985033
quote:
Op maandag 4 april 2005 20:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Adriaanse als t.d. / trainer? Dan wordt de competitie tenminste een keer spannend voor PSV.
Kerel rot toch op uit het Ajax-topic met ja calimero cluppie.

ontopic:
Jaakke binnekort alleen naar Cruijff om advies te vragen?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_25985172
Cruijff, de beste stuurlui staan aan wal. Waarom gaat die lafbek zelf niet een keer op de trainersstoel zitten? Nee, dat durft hij niet. Dan worden zijn "Cruyffiaanse analyses" ontmaskerd als dement gebrabbel en loopt hij heel wat schnabbeltjes mis.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')