Dat is slechts een deel van Feyenoord natuurlijk...quote:Op maandag 4 april 2005 18:28 schreef Moreno het volgende:
[..]
Kuijt - Kalou - Castelen is volgens mij toch echt een paar klasse beter dan Boukhari - Charisteas - Rosales
Vernon Anita is zo'n typische krachtspeler.quote:Op maandag 4 april 2005 18:18 schreef gras het volgende:
[..]
Schilder zie ik Ajax 1 wel halen. Goede speler met uitstekende mentaliteit. Anita heb ik nog niet vaak zien spelen, moeilijk om dan te beoordelen.
Psv doet het het een keertje goed in Europa hoorquote:Op maandag 4 april 2005 19:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat is de doelstelling voor volgend jaar kwartfinale Uefa Cup ?![]()
bron: Voetbalzone, niet altijd de betrouwbaarste, maar hopelijk hebben ze nu gelijkquote:De supporters van het noodlijdende Ajax kunnen opgelucht ademhalen: het AT5-programma FC Godenzonen meldde vanavond dat Arie van Eijden de wacht is aangezegd door de raad van commissarissen. Wel moet er eerst een opvolger voor hem worden gevonden.
Vorige week al meldde Voetbalzone u dat het inkomen van de algemeen directeur van Ajax in twee jaar bijna verdubbeld was, ondanks de matige sportieve prestaties van de Amsterdammers.
Afgelopen zaterdag in Heerenveen, lieten de meegereisde supporters van Ajax weten dat Arie van Eijden zo snel mogelijk moest vertrekken. Niet de opgestapte Ronald Koeman, maar de algemeen directeur van Ajax wordt dit teleurstellende seizoen verweten.
quote:Van Eijden vertrekt als er een opvolger is
Op AT5 heeft Barbara Barend gemeld dat Arie van Eijden zou hebben gezegd dat hij besloten heeft zijn functie als Algemeen Directeur bij Ajax neer te leggen indien er een geschikte opvolger gevonden is.
slechter dan Arie kan je het bijna niet doenquote:Op maandag 4 april 2005 20:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik meld me aan, leuk bijbaantje voor een student
Ach ja, het is jouw club hequote:Op maandag 4 april 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die nooit jeugd zien spelen ja, maar dat doen ze bij Feyenoord en PSV net zo hard hoor...
Zo riep ik al lang geleden dat BABEL een fantastisch talent was en heb ik verder Maduro, Emanuelson en Ait-Mama geroemd. Alleen de laatste heeft het niet gered.
Jawel, in mijn WK 2006 topic, daterend van juni 2004, riep ik al dat Babel er bij moestquote:Op maandag 4 april 2005 20:14 schreef methodmich het volgende:
Vorig jaar was te laat. Hebben we hier ook nooit gelezen van je.
Toen werd ik hier lid manquote:
Adriaanse als t.d. / trainer? Dan wordt de competitie tenminste een keer spannend voor PSV.quote:Op maandag 4 april 2005 20:23 schreef SoA-Holic het volgende:
Iemand al een idee voor de opvolging van Arie?
Kerel rot toch op uit het Ajax-topic met ja calimero cluppie.quote:Op maandag 4 april 2005 20:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Adriaanse als t.d. / trainer? Dan wordt de competitie tenminste een keer spannend voor PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |