Die zou ik voorlopig liever niet zien.quote:
yep, iedereen liep, zoals de hele wedstrijd, te klungelen.....quote:Op zondag 3 april 2005 01:00 schreef Radegast het volgende:
Okee, De Ridder maakte een fout, maar ach, Lindgren maaide ook finaal langs de bal heen dacht ik.
En de volgende tegenstanders: AZ en Feyenoordquote:Op zondag 3 april 2005 00:56 schreef pascalheister het volgende:
netjes hoor 2 wedstrijden van blind en 0 punten
Kom kom, jullie gaan toch niet zeggen dat jullie bang worden van AZ en Feyenoordquote:Op zondag 3 april 2005 01:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
En de volgende tegenstanders: AZ en Feyenoord![]()
Zeg, hoeveel punten staan we nog voor op Vitesse?![]()
bang, verkeerd woord, maar wel realistisch. Zoals we vandaag speelden winnen we daar ook niet van nee.quote:Op zondag 3 april 2005 01:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kom kom, jullie gaan toch niet zeggen dat jullie bang worden van AZ en Feyenoord![]()
Die hebben toch geen enkele reden om naar Ajax te komen?quote:Op zondag 3 april 2005 01:13 schreef Nashje het volgende:
Daarom lijkt mij het gezond om een typje als Landzaat of Davids
Landzaat heeft aangegeven dat hij Ajax een stap hogerop vind. En denk je nou werkelijk dat AZ dit nog een paar seizoenen vol houd? Ik niet.quote:Op zondag 3 april 2005 01:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die hebben toch geen enkele reden om naar Ajax te komen?
Landzaat gaat met AZ Champions League spelen, dan komt hij echt niet naar Amsterdam voor een paar rondjes Uefa Cup hoor.
Als Davids zijn carriere wil eindigen bij zijn moederclub is dit een mooi moment. En stel dat ie aangeeft dat ie terug zou willen keren weet ik zeker dat Ajax er alles aan doet om hem binnen te halen, dan heeft Blind weinig te zeggen.quote:En Davids is geen haalbare kaart voor Ajax, gezien zijn historie met Blind en het feit dat hij op het lijstje staat van verschillende Premier League-ploegen die beter betalen en in een aantrekkelijker competitie voetballen.
Weinig woorden vandaag.quote:
Kom op, dit valt me van je tegen. Eén smilie, daar waar ik op een diepgaande analyse had gehooptquote:
Eerstvolgende wedstrijd is overigens donderdag tegen Willem II thuis.... daar moet normaal gesproken wel van te winnen zijn..... normaal gesproken.....quote:Op zondag 3 april 2005 01:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
En de volgende tegenstanders: AZ en Feyenoord![]()
Zeg, hoeveel punten staan we nog voor op Vitesse?![]()
Die hebben net met 4-1 gewonnen van De Graafschap en voelen zich vast in vorm .quote:Op zondag 3 april 2005 01:24 schreef Trancelocator het volgende:
Eerstvolgende wedstrijd is overigens donderdag tegen Willem II thuis.... daar moet normaal gesproken wel van te winnen zijn..... normaal gesproken.....
Moet je hem ook maar niet openen.quote:Op zondag 3 april 2005 01:27 schreef TC03 het volgende:
Ja jezus, zo wil ik deze niet op mijn naam hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |