Ah welnee joh, dat heeft Reagan gedaan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:16 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het communisme is mede door hem in een aantal landen verdwenen!
Wat ik niet snap is dat mensen die zo religieus zijn verdrietig zijn over de dood van iemand. En dan ook nog iemand van wie de kwaliteit van het leven vrijwel nihil was. De man is bij God, waarom zijn zijn volgelingen niet blij?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:15 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Voor jouw als ongelovige Thomas waarschijnlijk, probeer je eens in te leven met al die mensen waarbij hun leven in het teken staat van de Katholieke godsdienst?
over 15 dagen pasquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het zat eraan te komen. Ik ben blij dat het niet nog een week heeft geduurd.
Rust zacht
Trouwens, waar is de witte rook?
De sfeer is dat ze een "tussenpaus" willen, een 70+er die geen 26 jaar meegaat zoals de huidige paus.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:16 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik hoop dat zijn opvolger de taak net zo goed zal uitvoeren als JP2, maar ik vrees dat er een veel te jonge en veel te progressieve paus komt.
Ik wou het net postenquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor degenen die willen weten hoe het nu verder gaat:
De weg naar witte rook en 'habemus papam'
Te progressieve??quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:16 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik hoop dat zijn opvolger de taak net zo goed zal uitvoeren als JP2, maar ik vrees dat er een veel te jonge en veel te progressieve paus komt.
Nee. Er komt er nog 1.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:12 schreef gekke_sandra het volgende:
Volgens een voorspeller vergaat de wereld nu toch?Was het Nostradamus?
die krijg je pas als er bij de eerste stemming geen paus eenduidig werd gekozen, dan is het zwarte rook -> nieuwe stem ronde en als er dan wel een paus wordt gekozen , witte rook en anders weer zwarte rookquote:
Interessant stukquote:
Dat middeltje is Natte (wit) of Droge (donker) stro.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:15 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Witte rook geeft aan dat er een paus gekozen is. Heeft te maken met stembriefjes die worden verbrand en waar een middeltje aan wordt toegevoegd dat de rook of zwart (er is nog geen paus) of wit (er is een nieuwe paus) maakt.
Wat een onzin... ik denk dat er maar *relatief* weinig mensen zullen zijn die rouwig zullen zijn om Bea.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:15 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Voor jouw als ongelovige Thomas waarschijnlijk, probeer je eens in te leven met al die mensen waarbij hun leven in het teken staat van de Katholieke godsdienst?
En daarnaast; wij zullen ook toch wel vrij verslagen reageren als Bea het loodje legt. En what the fuck heeft zij nou voor het land betekent?![]()
Ik betwijfel of hij zoveel invloed gehad heeft, symbool tegen het communisme; ja, maar ook zonder hem zou het verdwenen zijn IMHO.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:16 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het communisme is mede door hem in een aantal landen verdwenen!
Met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:17 schreef HAL9000S het volgende:
Of je moet het o.a. het verbod op voorbehoedsmiddelen, pedofiele priesters niet uit hun ambt zetten etc. als een nuttige bijdrage aan de wereld zien natuurlijk
quote:
Te progressief is niet wenselijk. Dan zou de Katholieke kerk scheuren. Je moet wel reëel blijven.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:18 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Te progressieve??
Ik denk dat 'minder conservatief' hier meer op zijn plek is.
Delete dit ook even.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Eindelijk is zijn conditie nu weer stabiel
Met voorbehoud van absolute uitzonderingen, zou ik willen beweren dat iemand die zich inspant de Sovjet-Unie ten val te brengen doende is de wereld te verbeteren.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:15 schreef Markster het volgende:
[..]
Wat heeft ie gedaan om de wereld te verbeteren dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |