RIP.quote:***************************************
Paus Johannes Paulus II overleden
VATICAANSTAD Het Vaticaan heeft het
overlijden bekendgemaakt van de paus.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:00 schreef Sidekick het volgende:
Nou en? In die pausmobiel stoppen en gewoon doorgaan. Mensen zullen het verschil toch niet zien.
Precies. zat het ook te kijken.. nu moeten die mensen tot na het nieuws blijven hangenquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:01 schreef __Saviour__ het volgende:
RIP
Maar verdomme, waarom net tijdens Love Letters
Ja dat had ik nou ook alquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Zo ben je twee dagen het nieuws aan het volgen, ga je even iets anders doen, en hij blaast zowaar zijn laatste adem uit...
RIP
Ik zeg Ad Melkert.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:03 schreef mighty_myte het volgende:
hčhč. hopelijk krijgen we een iets minder debiel figuur er voor in de plaats.
iemand die pro condooms en de pil is bv.
no offence, maar geloof je het zelfquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:03 schreef mighty_myte het volgende:
hčhč. hopelijk krijgen we een iets minder debiel figuur er voor in de plaats.
iemand die pro condooms en de pil is bv.
Idd wat onsmakelijk jahquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:03 schreef _The_General_ het volgende:
Ja, laten we er vooral grappen over maken
Rust in vrede,
en omdat deze paus dood is, waarschijnlijk heel wat minder andere mensen per dagquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:04 schreef Smoked het volgende:
Er gaan duizenden mensen per dag dood, kom op zeg..
Joh, de man is bij zijn schepper. Vanuit zijn oogpunt zou er dus absoluut geen droefenis moeten zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:03 schreef _The_General_ het volgende:
Rust in vrede,
Amerika is niet katholiekquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:06 schreef moussie het volgende:
het hele geloof en veel dingen waar het voor staat is niet mijn kopje thee .. maar voor de man zelf moet ik ergens wel respect hebben .. blij voor hem dat zijn lijdensweg ten einde is
R.I.P.
en tja .. nu is het idd afwachten wat je ervoor terug krijgt .. met de recente oplevingen van christelijk fundamentalisme in Amerika hou ik me hart vast
quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:05 schreef Bullpit het volgende:
[..]
en omdat deze paus dood is, waarschijnlijk heel wat minder andere mensen per dag![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:03 schreef _The_General_ het volgende:
Rust in vrede,
quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:24 schreef _The_General_ het volgende:
Vrij respectloos,
Maar ik hou wel van zwarte humor
en wat precies is daar grappig aan?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:06 schreef HAL9000S het volgende:
OMG! Die mensen zijn gewoon aan het huilen!!![]()
En dat was heel wat waardquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou hij heeft in ieder geval het D66 congres kunnen afkijken, toen wist hij dat hij met een gerust hart kon gaan.
Dat mensen zo ongelofelijk triest kunnen zijn om te gaan huilen om een afzichtelijk, seniel figuur die totaal, niks voor deze wereld betekend heeft.... hilarisch...quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en wat precies is daar grappig aan?
Dudequote:Op zaterdag 2 april 2005 22:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat mensen zo ongelofelijk triest kunnen zijn om te gaan huilen om een afzichtelijk, seniel figuur die totaal, niks voor deze wereld betekend heeft.... hilarisch...
Dat weet je nooit. Vorige exemplaren waarbij conservatisme verwacht werd, bleken enigszins vernieuwend te zijn en ook het omgekeerde is al gebeurd, waarbij vele innovaties werden verwacht en waarna bleek dat het een oerconservatieve lul was (hieronder valt de huidige.... voorlopig toch nog huidige).quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:07 schreef Shagster het volgende:
Hij zal ongetwijfeld een hoop oer-conservatieve kereltjes hebben aangewezen die kans maken om hem op te volgen.. Zal weinig veranderen nu, lijkt mij.
Respectloos, ja. Misschien wel. Maar een kern van waarheid raakt de poster die je quote zeker...quote:
Hij was een van de meest machtige mannen ter wereld, maar schijnbaar heb je de laatste 25 jaar geen tv, krant of ander medium gezien ofwel ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat mensen zo ongelofelijk triest kunnen zijn om te gaan huilen om een afzichtelijk, seniel figuur die totaal, niks voor deze wereld betekend heeft.... hilarisch...
De Nederlandse kranten hebben het over jullie kardinaal Danneels! Zou dat echt een tof feestje worden dan in het Vaticaanquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat weet je nooit. Vorige exemplaren waarbij conservatisme verwacht werd, bleken enigszins vernieuwend te zijn en ook het omgekeerde is al gebeurd, waarbij vele innovaties werden verwacht en waarna bleek dat het een oerconservatieve lul was (hieronder valt de huidige.... voorlopig toch nog huidige).
Da's toch bij een nieuwe paus?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Trouwens, waar is de witte rook?
Die komt pas als er een nieuwe paus is.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het zat eraan te komen. Ik ben blij dat het niet nog een week heeft geduurd.
Rust zacht
Trouwens, waar is de witte rook?
Jimi Hendrix?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:12 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
Nu is hij wat dichterbij zijn grote idool.
Ga eens snel terug naar je geschiedenisklas jijquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |