je moet wel heel veel van elkaar houden als je gaat trouwen bij linda de mol zegquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik keek ook
En toen gingen ze trouwen en toen heb ik gezapt
Liefde
Misschien brengt het wel ongeluk,want Linda trouwt zelf niet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:27 schreef timbob het volgende:
[..]
je moet wel heel veel van elkaar houden als je gaat trouwen bij linda de mol zeg [afbeelding]
Joehoe!quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:28 schreef BVO het volgende:
Joehoeeeeeeeeee!![]()
.
BVO heeft iets teveel op.. En moet zo nog uit ook.
.
ik vertrouw linda ook niet..quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:29 schreef Nano het volgende:
[..]
Misschien brengt het wel ongeluk,want Linda trouwt zelf niet.
Misschien gooide ze vroeger zelf die champagne toren wel om als ze niet wou dat een koppel ging trouwenquote:
misschien?quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:31 schreef Nano het volgende:
[..]
Misschien gooide ze vroeger zelf die champagne toren wel om als ze niet wou dat een koppel ging trouwen![]()
Ik ben nooit gevraagd of ik wil trouwen bij Linda de Molquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:27 schreef timbob het volgende:
[..]
je moet wel heel veel van elkaar houden als je gaat trouwen bij linda de mol zeg [afbeelding]

Haha sorry dat ik het zeg maar ik zag eerst de foto en toen pas het bij schrift en ik weet dat je het niet leuk vind maar ik dacht echtquote:
En we hoefden niet eens te zeurenquote:
Jij keek de tmf awards?quote:
Op de tv is een van die direct aapjes op dat bed is Jantje smithquote:
Ik ben in enigzins beschonken status, dus Miss, u can ask me everything now!quote:
Rot 'ns ff op met die Volendamse pummel.quote:
Hey, neuken?quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben in enigzins beschonken status, dus Miss, u can ask me everything now!!
Jan is keigeil manquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Rot 'ns ff op met die Volendamse pummel..
GMTAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |