kut je was net eerder met quoten dan ik met het editten van die laatste kots smiliequote:
Geeft nie, het is ook een vrij lastige smilie. Kan de beste overkomen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:30 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
kut je was net eerder met quoten dan ik met het editten van die laatste kots smilie![]()
doet SCH mee?quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:35 schreef Mr.Mills het volgende:
Valt me op dat Rosales de hele tijd een driedubbele dekking heeft...
dus PSV kan ook nog verliezen van Utreg?quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:33 schreef Zwansen het volgende:
Geeft nie, het is ook een vrij lastige smilie. Kan de beste overkomen.
De bal is rond zeg ik altijd maar...quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:37 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
dus PSV kan ook nog verliezen van Utreg?
Inderdaad, net zoals Maxwell weer eens goed speelt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:38 schreef VoreG het volgende:
Lindgren speelt trouwens sterk
Tegen een zielloos Heerenveen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:38 schreef VoreG het volgende:
Lindgren speelt trouwens sterk
Remco van der Schaaf speelt ook goed tegen Elinkwijk.quote:
Speelt die een keer goed, ligt het weer aan de tegenstander,,,het is ook nooit goed he?quote:
Heerenveen en Elinkwijk zijn niet echt van hetzelfde niveau, beetje domme vergelijking cultjequote:Op zaterdag 2 april 2005 20:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Remco van der Schaaf speelt ook goed tegen Elinkwijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |