Goed poetsen en ook je tong en flossenquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:58 schreef ne0n het volgende:
en wat als je geen peterselie hebt dan..
quote:Op zondag 3 april 2005 00:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Gewoon schijt aan hebben, naar knoflook stinken staat voor iemand die cultureel culinair superieur is.
quote:Op zondag 3 april 2005 00:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Gewoon schijt aan hebben, naar knoflook stinken staat voor iemand die cultureel culinair superieur is.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:54 schreef Spindizzy het volgende:
Peterselie
Kauwen op een peterselieblad helpt de knoflookgeur verdwijnen en geeft een frisse adem.
Bron
Volledig mee eens Piet!!!quote:Op zondag 3 april 2005 00:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Haha, zo had ik er nog niet naar gekeken!quote:Op zondag 3 april 2005 00:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, en altijd genoeg ruimte om je heen hebben in een bar of discotheek...quote:Op zondag 3 april 2005 00:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Voel hier 1, 2 steken onder water...quote:Op zondag 3 april 2005 21:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, en altijd genoeg ruimte om je heen hebben in een bar of discotheek...![]()
Maar ligt ook een beetje aan de leeftijd, jonge mannen hebben die "ik heb er schijt aan" adittude nog niet.![]()
Meiden volgens mij ook niet echt...![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 22:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voel hier 1, 2 steken onder water...
Persoonlijk vind ik mensen die zich niet wassen erg, die zo een ranzige erwtensoeplucht verspreiden.quote:Op maandag 4 april 2005 08:23 schreef Troel het volgende:
In Amerika mag je toch niet met het openbaar vervoer als je knoflook op hebt
Bij sommige mensen zouden ze dat hier moeten doen.
Een beetje naar de knoflook ruiken is niets mis mee, juist lekker! Maar zo'n gore vieze adem is om te kotsen.
Dat is nog een gradatie erger inderdaadquote:Op maandag 4 april 2005 08:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik mensen die zich niet wassen erg, die zo een ranzige erwtensoeplucht verspreiden.
Ja gadver...ik vind ze altijd ruiken naar oude speculaasjes, blehh..quote:Op maandag 4 april 2005 08:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik mensen die zich niet wassen erg, die zo een ranzige erwtensoeplucht verspreiden.
een gradatie? Mens, dat is werelden ergerquote:Op maandag 4 april 2005 08:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is nog een gradatie erger inderdaad
quote:Op maandag 4 april 2005 08:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Jaja, de sake de schuld geven he, vuillak
Als ik knoflook wil eten dan eet ik knoflook en doe ik mijn button op: "Fuck you, I have enough friends"
Dat was destijds voor de barman geen overbodige luxe...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |