Welke mannen?quote:Op zondag 22 mei 2005 14:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Mannen vinden het lekker.
Komop lango!quote:
Gelukkig heeft mijn vriendin (quote:Op zondag 22 mei 2005 16:04 schreef cerror het volgende:
Komop lango!
Die dingen hangen op d'r 50ste op d'r tenen en je kan er nu alleen een sterke pot thee van trekken.
quote:Op zondag 22 mei 2005 16:10 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn vriendin () net geen cup G.
Tering, bij welke slager heb je dat vlees gekregen mén!quote:
Universiteit van Nijmegen, niet halal.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:14 schreef cerror het volgende:
Tering, bij welke slager heb je dat vlees gekregen mén!
Waarom is er hier in Meppel geen uni verdomme.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:15 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Universiteit van Nijmegen, niet halal.
Misschien in Steenwijk?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:18 schreef cerror het volgende:
Waarom is er hier in Meppel geen uni verdomme.
Hier zijn er alleen 8 basisscholen en 4 middelbare scholen, en ik houd niet van kalfsvlees.
quote:
maar als ze nu eens een tepelpiercing heeftquote:Op maandag 23 mei 2005 13:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik blijf bij het voordeel van de airbag.
Hier spreekt een kennerquote:Op maandag 13 juni 2005 13:27 schreef Misticle_lightning het volgende:
Nadelen van cup G,
Je bent altijd duur uit met een beetje leuke BH
Je moet altijd een grotere maat blouse kopen als je normale kledingmaat
Je kan niet zomaar ergens tussendoor lopen want ze kunnen in de weg zittne
Op je buik slapen, vergeet het maar, daar krijg je instant rugklachten van en het doet nog een zeer aan je borsten ook.
Kruimeltjes kan je altijd terug vinden tussen je borsten.
ze gaan sneller hangen door hun gewicht
Mannen weten vaak niet meer waar je ogen zich bevinden die van hen dwalen vaak gelijk af naar beneden
en ga zo maar door
hehe post eens foto??quote:Op maandag 13 juni 2005 13:27 schreef Misticle_lightning het volgende:
Nadelen van cup G,
Je bent altijd duur uit met een beetje leuke BH
Je moet altijd een grotere maat blouse kopen als je normale kledingmaat
Je kan niet zomaar ergens tussendoor lopen want ze kunnen in de weg zittne
Op je buik slapen, vergeet het maar, daar krijg je instant rugklachten van en het doet nog een zeer aan je borsten ook.
Kruimeltjes kan je altijd terug vinden tussen je borsten.
ze gaan sneller hangen door hun gewicht
Mannen weten vaak niet meer waar je ogen zich bevinden die van hen dwalen vaak gelijk af naar beneden
en ga zo maar door
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |