abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38215628
@Evil_Jur: Je moet er bij ons echt net tussendoor lopen. Dan ga je geheit lek. Kom maar een keer proberen.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_38225878
een vriendin van me heeft bij een demonstratie een houten pijl door een dikke ijzeren tentpaal gejaagd... de yuppen die kwamen proberen waren zeer onder de indruk...
pi_38245455
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 21:57 schreef Scottie2000 het volgende:
Wel de 90 meter die ging niet lekker. Mijn peepsight draaide weg. Dat ging over toen het warmer begon te worden.
Was jij diegene die na moest schieten dan ? ... Gefeliciteerd met nieuw PR in ieder geval ....

Ik baal er zelf nog steeds van dat ik na een kleine 20 pijlen al zowat niet meer kon, gisteren weer gewoon vlot 200 pijlen staan trainen, snap er niks van waarom het net die dag niet meer ging maargoed, volgende fita in eerde moet het altijd beter gaan ...
pi_38254887
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 23:13 schreef buitenbeentje het volgende:
@Evil_Jur: Je moet er bij ons echt net tussendoor lopen. Dan ga je geheit lek. Kom maar een keer proberen.
Ik vind boogschieten ook een leuke sport, en ik snap ook wat de meeste van jullie er zo fascinerend aan vinden. Maar ik kies voor ander gereedschap...
  zaterdag 27 mei 2006 @ 07:42:44 #255
66958 Stormer
powered by Windows Vista
pi_38259162
goeiemorgen

enige nadeel aan de cursus, het begint altijd zo vroeg.......
The Roman Rule
The one who says it cannot be done should never interrupt the
one who is doing it.
pi_38267323
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 20:55 schreef RaptorNL het volgende:

[..]

Was jij diegene die na moest schieten dan ? ... Gefeliciteerd met nieuw PR in ieder geval ....

Ik baal er zelf nog steeds van dat ik na een kleine 20 pijlen al zowat niet meer kon, gisteren weer gewoon vlot 200 pijlen staan trainen, snap er niks van waarom het net die dag niet meer ging maargoed, volgende fita in eerde moet het altijd beter gaan ...
Ik was niet degene die na moest schieten na een reparatie van Fred in de tent
Dat was Rob, mijn concurrent in ons rayon. Rob schoot beter als ik. Mijn 90 meter was pet.
pi_38289539
allemaal gefeliciteerd met de resultaten,
Scottie2000, ik hoop ooit zulke resultaten te behalen.
short metric van afgelopen donderdag 50m / 30m met 282 / 329 afgesloten.
veel punten laten liggen op de 50 en eerste helft van de 30.
met 611 tweede na Rob Greve 622.
  maandag 29 mei 2006 @ 22:01:28 #258
66958 Stormer
powered by Windows Vista
pi_38347912
Is er iemand nog naar de 3D in den helder geweest? Ik hoorde dat de meeste mensen zijn weggewaaid daar....
The Roman Rule
one who is doing it.
pi_38453814
Nope, geen Den Helder ganger hier. Wel komend weekend weer twee dagen naar Someren.

En volgend weekend de Texel-ronde. Geen animal, maar op zaterdag een short metric op 60 centimeter blazoenen en zondag de Texelronde zelf. Zelfde afstanden, maar dan 2-pijls in plaats van 3-pijls.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_38469553
Hé, een handboogtopic! Zijn er hier ook mensen die longbow schieten? Ik doe dit al een jaartje of 8 (hoewel ik het laatste jaar niet veel meer geschoten heb). Al die technische termen zeggen me dus niet zoveel
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_38566322
gisteren hebben wij ook koningsschieten gehad (GIN Tilburg). je kon gokken op wie koning en prins zouden worden en ook op wie laatste zou worden.. ik had mezelf als laatste gezet en nog gewonnen ook! het blijft toch lastig om als enige houtschutter zonder vizier mee te doen. maar toch nog 2x een 10 geschoten en een 9. en heeel veel missers

@stormer: eh... kunnen we nog inschrijven voor lelystad?
  maandag 5 juni 2006 @ 20:33:28 #262
66958 Stormer
powered by Windows Vista
pi_38570489
Toch netjes hoor marinake
ik zal morgen even controleren of lelystad al vol zit of niet, denk het persoonlijk niet hoor

saskia, helaas heb ik nog niet veel longbowers gezien, ben wel nieuwsgierig naar hoeveel anders dat longbow schiet ten opzichte van recurve, kun jij daar meer over vertellen?
The Roman Rule
one who is doing it.
  maandag 5 juni 2006 @ 20:35:18 #263
66958 Stormer
powered by Windows Vista
pi_38570564
marinake, ik heb begrepen dat aanmelden nog kan (net even gebeld

dit is de site met de informatie en het formulier : http://www.hbs-artemis.nl/content/zomeranimal2006.shtml
The Roman Rule
one who is doing it.
pi_38650876
Ik heb zelf nooit recurve geschoten, behalve tijdens mijn introductiecursus, dus ik weet niet precies hoe anders het is. Het belangrijkste is dat je helemaal geen hulpmiddelen (stabilisators, richtmiddelen etc.) hebt, zodat je helemaal zelf moet beoordelen of elk schot hetzelfde is als de vorige schoten. Eén kleine variatie maakt natuurlijk al een boel uit voor waar de pijl terechtkomt, maar bij longbow kan je dus niet makkelijk zien wat je anders deed ten opzichte van de vorige schoten. Daardoor duurt het een stuk langer voordat je stabiel een bepaald niveau haalt. Bijvoorbeeld tijdens de cursus met een recurve zat ik al na 10 lessen op 200+ punten met 30 pijlen, maar met de longbow mag je blij zijn als je dat niveau haalt na 5 jaar, afhankelijk van hoeveel je traint natuurlijk.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_38666095
@stormer: ja, ik had alles gereed voor de inschrijving, maar mijn vriend heeft een schouderblessure.. en die is op zijn pijnlijkst als hij zijn boog uittrekt. eerstvolgende 3d wordt dus reuver denk ik zo

@saskia: leuk, nog een dame die zonder toeters en bellen schiet!
pi_38666785
Er zijn nog wel meer dames die longbow en barebow schieten, ik stond afgelopen weekend in Someren bij de 3D nog bij een longbowster op de baan, en er deden er wel meer mee in die klasse.

In zekere mate wordt het instinctief schieten zowel bij de longbow, barebow als de recurve gebruikt. Bij recurve de aangeklede versie dus) ligt er veel minder de nadruk op. De meeste recurve schutters zijn veel te veel bezig het vizier op het geel te houden, terwijl dit eigenlijk helemaal niet hoeft. Zij concentreren zich op het vizier en brengen dit voor het geel. Voor instinctief recurve schieten concentreer je je op het doel (het geel) en breng je het vizier tussen je oog en het doel. De hersenen hebben de nieging om de ring van het vizier te centreren rond het punt waarnaar je kijkt. Door je te concentreren op de kill (bij 3D) of het geel (bij target) en je vizier tussen het doel en je oog te brengen kan je hier met de nodige training handig gebruik van maken.
Het instinctief schieten zonder vizier is een iets ander verhaal. Hierbij doe je eigenlijk het zelfde als wanneer je een steen naar een blikje gooit. Je voelt door ervaring het gewicht van de steen, je schat de afstand en aan de hand daarvan bepaal je hoe hard en onder welke hoek je moet gooien. Zo werkt instinctief schieten ook, door ervaring weet je bij welke afstand hoe ver je je boog uit moet trekken en onder welke hoek je moet richten. En zoals SaskiaR al terecht opmerkt, hoe snel je dat door hebt is een kwestie van trainen.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  vrijdag 9 juni 2006 @ 07:27:20 #267
66958 Stormer
powered by Windows Vista
pi_38681977
duidelijk, dank voor alle uitleg ik hou het nog maar even bij recurve en compound denk ik

marinake, jammer dat je er niet bij bent , hopelijk is de blessure van je vriend snel weer over.
The Roman Rule
one who is doing it.
pi_38689740
Degene die naar Lelystad gaan...veel succes.
Wellicht zie ik sommige van jullie aankomende zondag.
mzzl
  vrijdag 9 juni 2006 @ 19:23:44 #269
66958 Stormer
powered by Windows Vista
pi_38703444
Iedereen morgen zoiezo veel succes, ik zie jullie allemaal wel langskomen bij het doel waar ik zal staan. Ik zal straks nog even posten waar ik sta als dat kan zonder details over de opzet e.d. vrij te geven
The Roman Rule
one who is doing it.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 23:11:10 #270
66958 Stormer
powered by Windows Vista
pi_38736860
Gister is het er niet meer van gekomen helaas, maar vandaag stond ik bij de vliegende big (don't ask ) en morgen bij de Heks, Pauw en eenden

Ik moet zeggen, ik vind het echt geweldig, ik hoop dat Loon op Zand ook zo goed is
The Roman Rule
one who is doing it.
  zondag 11 juni 2006 @ 17:38:03 #271
56019 ne0c0rt3xx
Nu ook met muffins derbij..
pi_38754015
helaas is het hier in Spanje moeilijk om een boogschietvereniging te vinden Ben net begonnen met boogschieten, maar ik heb een kruisboog
Everything happens for a reason..
[ R.I.P my DaiZy BoO.. ]
[ 25-03-2006 - 09-09-2007 ]
http://www.myspace.com/DjinN02
pi_38782812
Lelystad was weer helemaal top dit jaar.
het weer zat echt suuuper-mee. veel pauze tussendoor om even bij te tanken.
mooie doelen, leuke doelen.
interessante afstanden, en spelingen met afstand.
Alleen hadden de droogmolen eenden een tandje tammer gemogen. ( benieuwd of iemand deze geraakt heeft ).
Ed, Ellen, Wesley en Arlo bedankt voor het lachen.
tot de volgende 3D
pi_38783920
Ik stond op Texel te schieten afgelopen weekend. Leve de zonnebrand, anders was iedereen die daar stond te schieten echt camouflagerood.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  dinsdag 13 juni 2006 @ 07:10:01 #274
66958 Stormer
powered by Windows Vista
pi_38802203
De draaimolen is toch nog aardig geraakt, de kunst was om tussen de bomen door op de tegemoet draaiende eenden te schieten ipv op de wegdraaiende wat bijna iedereen deed.

Voor de rest was het idd echt een geweldige wedstrijd.
The Roman Rule
one who is doing it.
pi_38827665
he bah, ik dacht wel dat we iets zouden missen als ik alles zo lees, klinkt echt goed, die doelen.
de blessure is zo goed als over, ik denk wel dat we er goed aan hebben gedaan om niet meer te komen. als je een slechte dag hebt met schieten dan schiet je bij een wedstrijd van 30 doelen al gauw 90 pijlen (met veel pech) en dat had meer kwaad dan goed gedaan.
dan komen we van de winter maar naar lelystad!
pi_38854664
als je 90 pijlen voor 30 doelen nodig hebt...
dan ben je een hoop tijd kwijt met zoeken!!!
pi_38857636
heheh, ja, dat is zeker. ik ga wel uit van de ultieme-slecht-schieten-dag
pi_38982182
Zo weer een mooie zonnige fita gehad in Eerde dit weekend ...

Komende week weer volop aan het trainen zodat ik in de zomer wat fitas in kan schrijven Begin de smaak een beetje te pakken te krijgen zo ...
pi_39007103
Zondagwezen schieten in Ulvenhout, de Ulvenhoutse ronde.
In totaal waren we met 10 schutters van onze club.
Gingen met 5 individuele prijzen aan de haal. (3 eerste, 2 tweede)
En het recurve team van drie personen was ook nog eens tweede.
Een mooie opbrengst dus, 6 bekers. En een gezellige dag.

Zelf schoot ik op de 2x36 pijlen net te kort voor 700 punten, namelijk 694.
Alienna kwam met 628 uit op de eerste plaats bij de dames recurve.
pi_39009443
Netjes Scottie, da's een dikke 9,6 gemiddeld.. Moet ik nog maar zien te halen. En Alienna hoeft zich met zo'n score ook niet te schamen, dar is menig dame jaloers op.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_39013614
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:50 schreef buitenbeentje het volgende:
Netjes Scottie, da's een dikke 9,6 gemiddeld.. Moet ik nog maar zien te halen. En Alienna hoeft zich met zo'n score ook niet te schamen, dar is menig dame jaloers op.
Ze heeft inderdaad netjes geschoten. Zeker als je weet dat ze de gehele zaterdag ziek op bed heeft gelegen. Zondag toch graag meedeed. Het ging tot de helft van de tweede serie goed, toen kreeg ze weer veel last van de hoofdpijn. Kwa score had er nog wel meer in gezeten.
pi_39031077
nette scores !!!
pi_39191469
Gaan er morgen nog schutters naar de Fita in Baarschot ?
Wij wel, het betreft de baan waar ook het NK geschoten wordt.
Wel lekker om er weer een keer geschoten te hebben.
pi_39433514
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 22:37 schreef Scottie2000 het volgende:
Gaan er morgen nog schutters naar de Fita in Baarschot ?
Wij wel, het betreft de baan waar ook het NK geschoten wordt.
Wel lekker om er weer een keer geschoten te hebben.
Zo, 3 PR-en verder. En over de zaterdag en zondag de hoogste schutter in de 1300 klasse (enkele dag deelgenomen)
Totaal kwam ik op 1342 punten (90-317, 70-336, 50-340 en 30-349)
Enkele buien regen gehad. Afgewisseld met zon. Tijdens de laatste series bleef het regenen en werd het een stuk kouder.

Alienna kwam met 1193 ook lekker thuis. Idem 3 PR's geschoten.
Op de 70 meter ging het lekker en schoot ze 293.
Haar 50 meter ging slecht, met een misser erbij. Anders zat ze wel weer door de 1200.

We hebben ons dus beide maar voor het NK opgegeven.
Nu maar hopen dat we mee mogen doen.
Morgen is de laatste mogelijkheid om nog een score te zetten, tijdens de Fita in Almere.
pi_39639442
Vandaag mijn eerste veld en jacht gehad, was op zich wel geslaagd, alleen zit ik met een hardnekkig foute los waardoor ik 11 missers had allemaal links langs de pak Dit wordt weer flink trainen komende week dus om het een beetje beter te krijgen.

Afgelopen week staan trainen met schutter van nederlands team die stelde voor om mijn duim in de nek te leggen bij het ankeren, iemand hier ervaring mee ? Heb het een paar keer geprobeerd tijdens warmschieten vanmorgen , maar durfde er overdag niet echt mee te schieten ...
pi_39642327
Mooie scores weer Alienna en Scottie. Daar kan je mee thuis komen.

RaptorNL, da's de Oekraïense methode. Die zie je niet veel meer. Dat is echt een heel ander gevoel bij het schieten. Ik heb het nog nooit geprobeerd. Vermoedelijk los je naar buiten. Dat heb ik zelf ook een tijdje gehad, toen zette ik mijn duim te strak tegen mijn hals en duwde daarme de ankerhand naar buiten, je gaat als het ware plukken.
Ik neem trouwens aan dat je ondertussen je G3's hebt?

Mijn nieuwe speeltje:
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_39665239
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 21:43 schreef buitenbeentje het volgende:
Mooie scores weer Alienna en Scottie. Daar kan je mee thuis komen.

RaptorNL, da's de Oekraïense methode. Die zie je niet veel meer. Dat is echt een heel ander gevoel bij het schieten. Ik heb het nog nooit geprobeerd. Vermoedelijk los je naar buiten. Dat heb ik zelf ook een tijdje gehad, toen zette ik mijn duim te strak tegen mijn hals en duwde daarme de ankerhand naar buiten, je gaat als het ware plukken.
Ik neem trouwens aan dat je ondertussen je G3's hebt?
Mooi speeltje !

Heb inderdaad mijn G3 / Matrix combinatie een aantal weken binnen. En mijn los was inderdaad naar buiten, al viel het vandaag op de veld mee en heb ik maar 3 slordige lossen naar buiten gehad waardoor ik een extreem links schot kreeg. Ook mijn 2e veld dag is goed bevallen en ga binnenkort wat meer wedstrijden inschrijven denk ik

Komende week eerst maar eens trainen op mijn los, en anders kan ik eventueel een training krijgen bij iemand die zelf jaren met duim in de nek geschoten heeft ....
pi_39667473
En dat speeltje schiet ook best wel lekker. Het is wel heel anders als recurve, maar dat had ik ook verwacht. Nu nog een keer de vizierstanden voor verschillende afstanden bepalen en dan wedstrijden er mee gaan schieten.

Veld en 3D vind ik wat dynamischer als vaste afstanden, alhoewel het alles wel wat heeft.

Zijn er van hier vandaag nog meer mensen naar de animal van Loon op Zand geweest? Ik heb heel lekker staan schieten en ben lang niet ontevreden met mijn score.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_39668041
Wij zijn vandaag wezen windsurfen op de baan in Moerstraten. Oftewel de Fita van Wouw.
Wat een wind!
Volgens mij was de hoogste score in de compound klasse iets van 1322, geschoten door Emiel.
Daar zat ik "slechts" 42 punten vanaf. Dus eigenlijk niet zo slecht. Ben in ieder geval weer een ervaring rijker.

Idem voor Alienna. Ook zij had veel last van de wind, net als iedereen. De X10 pijlen die we laatst gekocht hadden hielpen dan ook niet echt. Maar toch wel een leuke dag gehad. Al duurde het schieten met de enorme wind wel lang.

Nu alletwee een beetje verbrand van de zon die we niet echt gezien hadden. Was dus blijkbaar toch aanwezig.
pi_39668116
quote:
Op zondag 9 juli 2006 20:01 schreef buitenbeentje het volgende:
En dat speeltje schiet ook best wel lekker. Het is wel heel anders als recurve, maar dat had ik ook verwacht. Nu nog een keer de vizierstanden voor verschillende afstanden bepalen en dan wedstrijden er mee gaan schieten.

Veld en 3D vind ik wat dynamischer als vaste afstanden, alhoewel het alles wel wat heeft.

Zijn er van hier vandaag nog meer mensen naar de animal van Loon op Zand geweest? Ik heb heel lekker staan schieten en ben lang niet ontevreden met mijn score.
Je kan een keer de afstanden bij ons komen schieten. Er staan doelpakken genoeg
Is het een UtraElite of ProElite>?
Gezien jouw lengte zou ik denken ProElite.

Ik vind het recurve en compound schieten beide leuk. Probleem is dat het tijd kost om in beide disciplines goed voor de dag te komen. En die tijd heb ik nauwelijks.
Dus recurve komt op plaats 2.
pi_39670408
Scottie2000, Het is de Ultra Elite. Dat staat in ieder geval op het middenstuk. En je hebt mail.

En kiezen is inderdaad moeilijk. Op de club zijn ze niet echt blij dat ik een compound gekocht heb, maar als ze zo aan mijn kop blijven zeuren stap ik over. Alleen al om ze te stangen.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_39683508
quote:
Op zondag 9 juli 2006 21:28 schreef buitenbeentje het volgende:
Scottie2000, Het is de Ultra Elite. Dat staat in ieder geval op het middenstuk. En je hebt mail.

En kiezen is inderdaad moeilijk. Op de club zijn ze niet echt blij dat ik een compound gekocht heb, maar als ze zo aan mijn kop blijven zeuren stap ik over. Alleen al om ze te stangen.
Ik schiet sinds het einde van vorig jaar ook met een UltraElite. Mijn ProTec schoot ook wel lekker, maar bij deze vind ik het handvat veel prettiger. Kwa punten maakte het op de indoor weinig uit.
Kwa Fita outdoor heb ik hem nu lekker aan het schieten. Geeft wel vertrouwen.

Bij ons zeuren ze ook wel over handicap schieten, wielenboog enz...
Maar dat boeit me niet.
Vind de sfeer tussen compounders over het algemeen gezelliger dan bij de recurve. Maar dat kan aan mij liggen.
pi_39694419
Ach, ze roepen bij ons over het algemeen dat het geen schieten is. Maar als je dan zegt dat ze dan een tak uit het bos moeten pakken om mee te schieten in plaats van een volledig aangekleedde recurve hebben ze ook weer commentaar. Ze weten gewoon niet wat ze willen.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_39743721
quote:
Op zondag 9 juli 2006 20:15 schreef Scottie2000 het volgende:
Wij zijn vandaag wezen windsurfen op de baan in Moerstraten. Oftewel de Fita van Wouw.
Wat een wind!
is dat wat, schieten in wouw? ik kom daar nl vandaan, woon inmiddels in etten-leur en schiet in tilburg.
ik heb gehoord dat de club uit wouw nogal arrogant is, heb het ook gemerkt tijdens een gesprek met een van de leden. er werd nogal neergekeken op mijn 3D hobby..
pi_39746690
Marinake, Ik heb kennissen in Dongen die ook 3D schieten bij een club die daar heel gemakkelijk over doet. As je wil kan ik wel eens navragen waar ze schieten, mail me dan maar.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_39771890
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 07:35 schreef marinake het volgende:

[..]

is dat wat, schieten in wouw? ik kom daar nl vandaan, woon inmiddels in etten-leur en schiet in tilburg.
ik heb gehoord dat de club uit wouw nogal arrogant is, heb het ook gemerkt tijdens een gesprek met een van de leden. er werd nogal neergekeken op mijn 3D hobby..
Ik heb niet in Wouw geschoten, maar op het terrein wat zij gebruiken om buiten te schieten. In Moerstraten. Ken de club en hun praktijken dus verder niet.
Of ze arrogant zijn, kan ik niet beoordelen. Ben met andere schutters aan het ouwehoeren, niet met de organisatie. Mocht het wel zo zijn, dan zou ik niet afgaan op een mening van iemand anders. Tis vaak maar net hoe iets gebracht wordt.

Vaak is er bij iedere vereniging wel iets. Is het niet dat 25 meter 1 pijl heilig is, of juist niet, zijn gehandicaptenbogen (compound) wel/niet welkom enz...
pi_39778632
scottie, daar heb je helemaal gelijk in!
mijn ervaring is niet zo geweldig, ken ook andere mensen die de mening delen, maar het is een goede instelling om zo open mogelijk ergens binnen te stappen. en wie weet valt het allemaal wel mee.

buitenbeentje: ik zal je wel mailen ja, lijkt me wel interessant om te weten waar je 3d kan schieten bij een club, bij onze club ben ik de enige die consequent met hout op hout traint
pi_39779817
Mooie aanwinst buitenbeentje, toch overstag gegaan?
Heel veel succes ermee, en we zien elkaar wel tijdens de 3D wedstrijden.
pi_39781490
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:34 schreef pagathan het volgende:
Mooie aanwinst buitenbeentje, toch overstag gegaan?
Heel veel succes ermee, en we zien elkaar wel tijdens de 3D wedstrijden.
Nope, voorlopig blijft het een boog erbij. De recurve gaat er echt niet uit. Het stond al langer op de verlanglijst, maar nu is het er uiteindelijk toch van gekomen.

Ik ga er 27 augustus wel de Saense Ronde mee schieten, misschien zien we elkaar daar wel, en anders inderdaad weer bij een 3D. Daar heb ik er nog een aantal van op het programma staan dit jaar.

@marinake: mailtje is onderweg, als ik antwoord heb stuur ik dat door.

[ Bericht 5% gewijzigd door buitenbeentje op 13-07-2006 13:08:56 ]
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_40061735
Nog schutters hier die aanstaande zondag present zijn tijdens het NK outdoor>?

Allienna en ik in ieder geval wel.
Hopelijk overleef ik de eerste ronde. En doet Allienna het iets beter als vorig jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')