Was jij diegene die na moest schieten dan ? ... Gefeliciteerd met nieuw PR in ieder geval ....quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:57 schreef Scottie2000 het volgende:
Wel de 90 meter die ging niet lekker. Mijn peepsight draaide weg. Dat ging over toen het warmer begon te worden.
Ik vind boogschieten ook een leuke sport, en ik snap ook wat de meeste van jullie er zo fascinerend aan vinden. Maar ik kies voor ander gereedschap...quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:13 schreef buitenbeentje het volgende:
@Evil_Jur: Je moet er bij ons echt net tussendoor lopen. Dan ga je geheit lek. Kom maar een keer proberen.![]()
Ik was niet degene die na moest schieten na een reparatie van Fred in de tentquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:55 schreef RaptorNL het volgende:
[..]
Was jij diegene die na moest schieten dan ? ... Gefeliciteerd met nieuw PR in ieder geval ....
Ik baal er zelf nog steeds van dat ik na een kleine 20 pijlen al zowat niet meer kon, gisteren weer gewoon vlot 200 pijlen staan trainen, snap er niks van waarom het net die dag niet meer ging maargoed, volgende fita in eerde moet het altijd beter gaan ...
Ze heeft inderdaad netjes geschoten. Zeker als je weet dat ze de gehele zaterdag ziek op bed heeft gelegen. Zondag toch graag meedeed. Het ging tot de helft van de tweede serie goed, toen kreeg ze weer veel last van de hoofdpijn. Kwa score had er nog wel meer in gezeten.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:50 schreef buitenbeentje het volgende:
Netjes Scottie, da's een dikke 9,6 gemiddeld..Moet ik nog maar zien te halen. En Alienna hoeft zich met zo'n score ook niet te schamen, dar is menig dame jaloers op.
![]()
Zo, 3 PR-en verder. En over de zaterdag en zondag de hoogste schutter in de 1300 klasse (enkele dag deelgenomen)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:37 schreef Scottie2000 het volgende:
Gaan er morgen nog schutters naar de Fita in Baarschot ?
Wij wel, het betreft de baan waar ook het NK geschoten wordt.
Wel lekker om er weer een keer geschoten te hebben.
Mooi speeltje !quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:43 schreef buitenbeentje het volgende:
Mooie scores weer Alienna en Scottie. Daar kan je mee thuis komen.![]()
RaptorNL, da's de Oekraïense methode. Die zie je niet veel meer. Dat is echt een heel ander gevoel bij het schieten. Ik heb het nog nooit geprobeerd. Vermoedelijk los je naar buiten. Dat heb ik zelf ook een tijdje gehad, toen zette ik mijn duim te strak tegen mijn hals en duwde daarme de ankerhand naar buiten, je gaat als het ware plukken.
Ik neem trouwens aan dat je ondertussen je G3's hebt?
Je kan een keer de afstanden bij ons komen schieten. Er staan doelpakken genoegquote:Op zondag 9 juli 2006 20:01 schreef buitenbeentje het volgende:
En dat speeltje schiet ook best wel lekker. Het is wel heel anders als recurve, maar dat had ik ook verwacht. Nu nog een keer de vizierstanden voor verschillende afstanden bepalen en dan wedstrijden er mee gaan schieten.
Veld en 3D vind ik wat dynamischer als vaste afstanden, alhoewel het alles wel wat heeft.
Zijn er van hier vandaag nog meer mensen naar de animal van Loon op Zand geweest? Ik heb heel lekker staan schieten en ben lang niet ontevreden met mijn score.![]()
Ik schiet sinds het einde van vorig jaar ook met een UltraElite. Mijn ProTec schoot ook wel lekker, maar bij deze vind ik het handvat veel prettiger. Kwa punten maakte het op de indoor weinig uit.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:28 schreef buitenbeentje het volgende:
Scottie2000, Het is de Ultra Elite. Dat staat in ieder geval op het middenstuk. En je hebt mail.![]()
En kiezen is inderdaad moeilijk. Op de club zijn ze niet echt blij dat ik een compound gekocht heb, maar als ze zo aan mijn kop blijven zeuren stap ik over. Alleen al om ze te stangen.![]()
is dat wat, schieten in wouw? ik kom daar nl vandaan, woon inmiddels in etten-leur en schiet in tilburg.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:15 schreef Scottie2000 het volgende:
Wij zijn vandaag wezen windsurfen op de baan in Moerstraten. Oftewel de Fita van Wouw.
Wat een wind!
Ik heb niet in Wouw geschoten, maar op het terrein wat zij gebruiken om buiten te schieten. In Moerstraten. Ken de club en hun praktijken dus verder niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 07:35 schreef marinake het volgende:
[..]
is dat wat, schieten in wouw? ik kom daar nl vandaan, woon inmiddels in etten-leur en schiet in tilburg.
ik heb gehoord dat de club uit wouw nogal arrogant is, heb het ook gemerkt tijdens een gesprek met een van de leden. er werd nogal neergekeken op mijn 3D hobby..
Nope, voorlopig blijft het een boog erbij. De recurve gaat er echt niet uit. Het stond al langer op de verlanglijst, maar nu is het er uiteindelijk toch van gekomen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:34 schreef pagathan het volgende:
Mooie aanwinst buitenbeentje, toch overstag gegaan?
Heel veel succes ermee, en we zien elkaar wel tijdens de 3D wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |