Ik vond hem wel aardig.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:57 schreef ThomasBerge het volgende:
Hans probeert leuk uit de hoek te komen
Toch zou D'66 als partij nog eens aardig sterk uit deze crisis tevoorschijn kunnen komen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:57 schreef DaveM het volgende:
Hans "ik ben tegen maar stem toch voor" van Mierlo stelt weer zwaar teleur.
In 2007 zijn er nieuwe verkiezingen, D66 komt niet meer terug en CDA en VVD lappen de nu gedane beloften aan hun laars. Slim gedaan D66.
Raar hequote:Op zaterdag 2 april 2005 16:59 schreef lucida het volgende:
Ferry Mingelen klinkt al weer een stukje zuurder.
Wat ik je bromde.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:58 schreef Falco het volgende:
Oke dat is duidelijk. Kabinet Balkenende II gaat door.
Och gut, is de enge media weer gemeen tegen rechts.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:59 schreef lucida het volgende:
Dat heeft Hans nog nooit gekund.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:57 schreef Jesusisalive het volgende:
Rond eens af DROL
heeft duidelijk aangegeven waardoor hij uiteindelijk toch voor gaat stemmen met een duidelijke argumentatiequote:Op zaterdag 2 april 2005 16:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tegen zijn en voor stemmen, wat een gigantisch democratische partij zeg
quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:59 schreef lucida het volgende:
Je kon aan alles proeven dattie tegen was manquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:59 schreef evert het volgende:
[..]
heeft duidelijk aangegeven waardoor hij uiteindelijk toch voor gaat stemmen met een duidelijke argumentatie
"Wat zou je doooooeeen ... als er nooit meer D66 kon zijn .... "quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:59 schreef MrX1982 het volgende:
Komt Ali B eigenlijk nog om het congres af te sluiten
Vanavond weer in het Kopspijkerscabaret, wedden?quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:59 schreef lucida het volgende:
Ik weet niet wat Mingelen onder zijn haartoupetje bezighoudt!...quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:59 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Och gut, is de enge media weer gemeen tegen rechts.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:00 schreef DrMarten het volgende:
Ik had Van Mierlo altijd hoog zitten, maar nu stelt ie me wel teleur.
Daar ben ik het wel mee eens. Het is geen wetmatigheid, maar D66 heeft nu wel de kans om de draai die zij al bij de vorige verkiezingen heeft gemaakt (hoofdthema was onderwijs en kennis) door te zetten, om zich zo te profileren op onderwerpen die toch belangrijker worden gevonden dan bestuurlijke veranderingen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:59 schreef Tarak het volgende:
[..]
Toch zou D'66 als partij nog eens aardig sterk uit deze crisis tevoorschijn kunnen komen.
Geen idee? Denk niet dat er veel zou veranderen...quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:00 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
"Wat zou je doooooeeen ... als er nooit meer D66 kon zijn .... "
quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:00 schreef -DailaLama- het volgende:
"Wat zou je dooooeeeeen.... als er morgen geen Lingo kon zijn....."quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:00 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Je moet ook niet proeven maar luisteren.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je kon aan alles proeven dattie tegen was man
sorry hoor ben geen fan van d66 maar van mierlo hield een gewoon een goed verhaal waarom hij met gemengde gevoelens voor zal stemmenquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je kon aan alles proeven dattie tegen was man
quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:01 schreef SeLang het volgende:
D'66 is altijd al een partij geweest voor semi-intellectuelen die niet weten wat ze willen of waarop ze moeten stemmen. Die indruk zie ik op dit congres weer eens stevig bevestigd.
Das een beetje een Thom de Graaf-weddenschap...quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
Vanavond weer in het Kopspijkerscabaret, wedden?
In 2007 zal er op het punt van bestuurlijke vernieuwing nog niets bereikt zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:59 schreef Tarak het volgende:
[..]
Toch zou D'66 als partij nog eens aardig sterk uit deze crisis tevoorschijn kunnen komen.
Er is vanavond geen nieuwe kopspijkers omdat Jack in het ziekenhuis ligt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
Vanavond weer in het Kopspijkerscabaret, wedden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |