België zendt het gewoon heel de tijd uit..quote:
Dat vinden sommige mensen ook leuk. Soms ben je echt een beetje een zeiksnor tongquote:
Daar ben ik voor ingehuurd.quote:Op zondag 10 april 2005 14:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dat vinden sommige mensen ook leuk. Soms ben je echt een beetje een zeiksnor tong![]()
zuchtquote:
quote:
Dus je wilt de gezondheid van de renners in gevaar brengen voor wat leuke plaatjesquote:Op zondag 10 april 2005 14:53 schreef LangeTabbetje het volgende:
Kom op met die regenbuien !
Dat vroeg ik mij ook al af. Heb maar 1 minuutje gezien maar gelukkig wel de laatste minuut.quote:Op zondag 10 april 2005 14:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mag dat zo maar, elkaar van de baan duwen?
Jammerquote:
Draait weer voorin meequote:Op zondag 10 april 2005 15:08 schreef stijgende_ster het volgende:
Kut, hoe is het met Tafi?
Ja, en Quickstep ook.quote:Op zondag 10 april 2005 15:20 schreef stijgende_ster het volgende:
Mooi. En discovery en Tmobile rijden voor?
Ja oke, maar ik bedoelde eigenlijk, voor wie?quote:
quote:Op zondag 10 april 2005 15:21 schreef komrad het volgende:
van bon moet het voor lotto doen dan
Discovery voor Hincapie (en evt Ekimov) en Tmobile voor Wesemann en evt Zabel.quote:Op zondag 10 april 2005 15:20 schreef stijgende_ster het volgende:
Mooi. En discovery en Tmobile rijden voor?
Mooi, ik hoop dat Zabel uitvalt (minder kans op een sprint) Hoop op een lange finale met een kopgroepje!quote:Op zondag 10 april 2005 15:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Discovery voor Hincapie (en evt Ekimov) en Tmobile voor Wesemann en evt Zabel.
Was al es 3de toch?quote:Op zondag 10 april 2005 15:32 schreef okee6 het volgende:
Zabel sprinten in PR? Ik zie dat toch niet gebeuren
ja een massasprint in Parijs Roubaixquote:Op zondag 10 april 2005 15:30 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Mooi, ik hoop dat Zabel uitvalt (minder kans op een sprint) Hoop op een lange finale met een kopgroepje!
PR is ook geen koers voor broekies, maar voor echte mennekesquote:Op zondag 10 april 2005 15:37 schreef okee6 het volgende:
[..]
Bedenk wel: Erik Zabel is van 7 juli 1970![]()
Ik trek mijn woorden terug, het wordt wel wat interessanterquote:Op zondag 10 april 2005 14:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dus je wilt de gezondheid van de renners in gevaar brengen voor wat leuke plaatjes![]()
Van Bon dus, maar hij was de enige die meteen naar die 4 toesprong, dus hij is erg sterk.quote:Op zondag 10 april 2005 15:43 schreef komrad het volgende:
zit mattan of van bon nu bij de achtervolgers?
[hint]quote:Op zondag 10 april 2005 15:45 schreef Arcee het volgende:
Wat zit Smeets weer te zeuren over de Rabobank.
Dit is geen Rabokoers, Mart.
Nou ja, Steven de Jongh is echt een regen- en tegenwindrijder, dus daar had ik nog wel iets van verwacht.quote:Op zondag 10 april 2005 15:45 schreef Arcee het volgende:
Wat zit Smeets weer te zeuren over de Rabobank.
Dit is geen Rabokoers, Mart.
Eigenlijk moet het dan nóg wat kouder zijnquote:Op zondag 10 april 2005 15:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, Steven de Jongh echt een regen- en tegenwindrijder, dus daar had ik nog wel iets van verwacht
Ach, ik vind Ducrot en Smeets erg vermakelijk vandaag. Vooral Ducrot is wel in vorm.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |