abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2005 @ 12:57:01 #201
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28472680
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:05 schreef Magneet het volgende:
er zijn er nog elf geswitched hé naast de grote namen dan
Dat is voornamelijk midcard, waarvan sommigen alleen maar het contract moeten uitzitten. Wat moet Chavo nou bij RAW?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 4 juli 2005 @ 13:04:53 #202
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28473052
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:12 schreef Paxlie het volgende:
en toch vind ik het kut dat Batista naar Smackdown is

hoe de neuk moet je zo'n beest wegzetten daar ?
er is toch niemand die kwa kracht ook maar enigzins in de buurt komt?
Of gaan ze Brock Lesnar ook weer terughalen en dan op SD zetten en een gigantische feud bouwen over wie het echte beest is? Dat zou dan wel weer de shiggydiebomdrop zijn

[edit]
en dan ook nog Bill Goldberg erbij
Batista vs JBL (:Z ). Toch heeft Batista wel uitstraling, het blijft jammer dat zijn promo's gewoon zwaar klote zijn. Hassan zal ook wel een grote push krijgen, zou wel top zijn als hij de US title afpakt .

Christian naar SD is trouwens wel . Hopelijk wordt hij nu beter neergezet, hij heeft genoeg gewerkt de laatste maanden (bijna alles verloren). Matt Morgan als nieuwe problem solver voor Christian .

Ik geef Lesnar weinig kans. Hij heeft de WWE behoorlijk in de steek gelaten en hij is er nu zelf wel achter dat zijn beslissing om weg te gaan behoorlijk dom was. Vince zal hem als hij terugkomt echt niet gelijk weer de main man maken. Hij zal eerst wel moeten boeten ofzo
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 4 juli 2005 @ 13:34:24 #203
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_28474353
quote:
Op maandag 4 juli 2005 13:04 schreef PirE het volgende:

[..]

Batista vs JBL (:Z ). Toch heeft Batista wel uitstraling, het blijft jammer dat zijn promo's gewoon zwaar klote zijn. Hassan zal ook wel een grote push krijgen, zou wel top zijn als hij de US title afpakt .

Christian naar SD is trouwens wel . Hopelijk wordt hij nu beter neergezet, hij heeft genoeg gewerkt de laatste maanden (bijna alles verloren). Matt Morgan als nieuwe problem solver voor Christian .

Ik geef Lesnar weinig kans. Hij heeft de WWE behoorlijk in de steek gelaten en hij is er nu zelf wel achter dat zijn beslissing om weg te gaan behoorlijk dom was. Vince zal hem als hij terugkomt echt niet gelijk weer de main man maken. Hij zal eerst wel moeten boeten ofzo
dus een dikke feud met goldberg en batista en dan eerst alles, maar dan ook alles verliezen, gewoon niet de main man zijn. Daarna Batista op een gruwelijk manier naaien en zodoende alles van hem afnemen en daarna een monster triple threat hell in a cell match op Wrestle Mania
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  maandag 4 juli 2005 @ 13:53:44 #204
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28475079
quote:
Op maandag 4 juli 2005 13:34 schreef Paxlie het volgende:

[..]

dus een dikke feud met goldberg en batista en dan eerst alles, maar dan ook alles verliezen, gewoon niet de main man zijn. Daarna Batista op een gruwelijk manier naaien en zodoende alles van hem afnemen en daarna een monster triple threat hell in a cell match op Wrestle Mania
Zoiets zou wel top zijn . Het is alleen jammer dat Smackdown een ander "timeslot". Ze gaan van de donderdagavond Prime Time, naar Vrijdagavond (en dan ook later op de avond). En dat is zeker geen goed teken. Daarom is Cena ook naar RAW vertrokken aangezien hij nu de populairste man is.

Maar komt Goldberg dan terug? Zijn winning streak was echt geweldig en dan ook nog binnen 2 minuten winnen
  maandag 4 juli 2005 @ 14:15:02 #205
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_28475886
quote:
Op maandag 4 juli 2005 13:53 schreef PirE het volgende:

[..]

Zoiets zou wel top zijn . Het is alleen jammer dat Smackdown een ander "timeslot". Ze gaan van de donderdagavond Prime Time, naar Vrijdagavond (en dan ook later op de avond). En dat is zeker geen goed teken. Daarom is Cena ook naar RAW vertrokken aangezien hij nu de populairste man is.

Maar komt Goldberg dan terug? Zijn winning streak was echt geweldig en dan ook nog binnen 2 minuten winnen
Ik zie hem niet terugkomen, er wordt nu aan alle kanten uitgehaald naar die vent, dus als ik hem was zou ik er schijt aan hebben. Daarbij is zijn film carriere aan het opkomen, dus sjah.

Wel mooi altijd, opkomst van 10 minuten inclusief die rook die die uitademde inclusief die muziek
en dan echt zo snel winnen
ik vond het toendertijd wel cool dat ie Big Show redelijk lang op 1 arm kon vasthouden. Wat was die gast sterk zeg. Matt Morgan komt ook in die buurt maar mist net het charismatische wat Goldberg wel altijd had.
  maandag 4 juli 2005 @ 14:36:36 #206
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28476666
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:15 schreef Paxlie het volgende:

[..]
Ik zie hem niet terugkomen, er wordt nu aan alle kanten uitgehaald naar die vent, dus als ik hem was zou ik er schijt aan hebben. Daarbij is zijn film carriere aan het opkomen, dus sjah.

Wel mooi altijd, opkomst van 10 minuten inclusief die rook die die uitademde inclusief die muziek
en dan echt zo snel winnen
ik vond het toendertijd wel cool dat ie Big Show redelijk lang op 1 arm kon vasthouden. Wat was die gast sterk zeg. Matt Morgan komt ook in die buurt maar mist net het charismatische wat Goldberg wel altijd had.
Matt Morgan is zeker sterk. Erg impressive toen hij Big Show oppakte. De schrijvers gaan er alleen verkeerd mee om, of hij moet echt zo stotteren maar dat betwijfel ik . Hij mis alleen een behoorlijke dosis charisma.

Vanavond komt Hulk Hogan weer eens langs bij RAW, wordt dus morgen weer een flink stuk vooruitspoelen.....

topic gaat weer snel na
  maandag 4 juli 2005 @ 14:41:37 #207
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_28476844
Matt Morgan is al eens eerder actief geweest in de WWE en hij stottert echt niet, dit is gewoon een cheap nageaapt ding van Bubba Ray Dudley wat toen al suckte.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:15:37 #208
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28526131
Net de laatste RAW gezien. Het was geen beste uitzending maar wel een heerlijk einde. Het beste is bewaard voor het einde.
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:50:53 #209
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_28559282
en ja hoor de ontslagen zijn bekend :

Mark Jindrak
Maven
Shannon More
James Yun (Akio)
David Heath (Gangrel)
Billy Kidman
Spike Dudley
Kevin Fertig (Mordecai )
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:42:39 #210
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28560995
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:50 schreef Magneet het volgende:
en ja hoor de ontslagen zijn bekend :

Mark Jindrak
Maven
Shannon More
James Yun (Akio)
David Heath (Gangrel)
Billy Kidman
Spike Dudley
Kevin Fertig (Mordecai )
Ik dacht dat Billy Kidman wel mocht blijven zolang Torrie Wilson nog bij WWE zit . Spike Dudley had ik niet verwacht eigenlijk. Het ontslag van Mark Jindrak en Maven komt niet echt onverwacht na de draft trade.
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:09:02 #211
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_28570182
nog meer ontslagen :

Matt Morgan
Bubba Ray Dudley
D-Von Dudley
Charlie Haas
Jackie Gayda
Marty Jannetty
Dawn Marie
Kenzo Suzuki
Hiroko Suzuki

en de nieuwste aanwieuwste aanwinst

BROCK LESNAR!!!
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:11:21 #212
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_28570286
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:09 schreef Magneet het volgende:
nog meer ontslagen :

Matt Morgan
Bubba Ray Dudley
D-Von Dudley
Charlie Haas
Jackie Gayda
Marty Jannetty
Dawn Marie
Kenzo Suzuki
Hiroko Suzuki

BROCK LESNAR!!!
waarom de Dudleyz weg als je net mega promoot met ECW
hoop dat ze bij TNA belanden en de hardy's vs de dudleyz in een TLC match

zou ik dan toch gelijk krijgen met mijn "wie is het grootste beest"-feud?
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:12:40 #213
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_28570345
Joy Giovanni is er ook uit
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:15:20 #214
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_28570464
tis allemaal midcard natuurlijk alhoewel Haas best top card zou kunnen zijn imho en de dudley's snap ikook geen hol van. het blijkt dat ze bij hun de ondrehandelingen voor een nieuw contract gestaakt hebben
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:16:04 #215
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_28570503
Ik vind het eigenlijk best jammer dat Shannon More weg is... Vooral om zijn openingstune maar ook om zijn worstelkwaliteiten. Hoop dat er wel wat toffe nieuwe lui voor de ontslgan mensen terug zullen komen.
En ik hoop stiekum nogsteeds dat Matt en Jeff Hardy terug zullen komen ooit.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:17:33 #216
44649 beelz
pi_28570572
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:15 schreef Magneet het volgende:
tis allemaal midcard natuurlijk alhoewel Haas best top card zou kunnen zijn imho en de dudley's snap ikook geen hol van. het blijkt dat ze bij hun de ondrehandelingen voor een nieuw contract gestaakt hebben
Dudleys is gewoon jammer dat ze de laatste tijd niet hebben geworsteld... Dat Spike weg is vind ik gewoon vreemd eigenlijk...
Besef Regulier!
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:21:55 #217
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_28570783
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:17 schreef beelz het volgende:

[..]

Dudleys is gewoon jammer dat ze de laatste tijd niet hebben geworsteld... Dat Spike weg is vind ik gewoon vreemd eigenlijk...
ik vond spike maar wazig, ultra dun ventje wat wel ff ging worstelen
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:22:29 #218
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28570813
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:15 schreef Magneet het volgende:
Charlie Haas kreeg heel weinig response van het publiek en dan lig je eruit.
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:29:40 #219
44649 beelz
pi_28571169
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:21 schreef Paxlie het volgende:

[..]

ik vond spike maar wazig, ultra dun ventje wat wel ff ging worstelen
Mee eens maar daarom vond ik hem wel geinig.
Besef Regulier!
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:35:05 #220
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28571442
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:09 schreef Magneet het volgende:
nog meer ontslagen :

Matt Morgan
Bubba Ray Dudley
D-Von Dudley
Charlie Haas
Jackie Gayda
Marty Jannetty
Dawn Marie
Kenzo Suzuki
Hiroko Suzuki

BROCK LESNAR!!!
Lesnar heeft toch alleen maar een ontmoeting met WWE officials? Een terugkeer is wel dichterbij dan ooit en Lesnar vs Batista ziet er op papier top uit :>
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:35:41 #221
44649 beelz
pi_28571473
Maar nu de draft lotery voorbij is kunnen we fijn gaan speculeren. Wat denken we van dat Batista naar Smackdown! is? Smackdown is toch het kleinere broertje van RAW en een populaire worstelaar als Batista hoort eigenlijk toch in RAW als je het mij vraagt. We kunnen er nu op wachten dat we weer heel veel vervelende JBL dingen gaan krijgen in SD! en in RAW zal HHH waarschijnlijk lopen janken tegen Cena en die belt pakken. Carlito's cabana en Y2J's highlightreel zullen wel geinig kunnen worden in RAW met als climax een knokpartij (op Summerslam?) tussen Carlito en Y2J om te kijken wie er een show binnen de show mag presenteren.
Natuurlijk blijft de feud tussen Kane en Edge & Lita nog even doorgaan lijkt me.

En ik wil de Hardcore division terug!
Besef Regulier!
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:11:45 #222
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28573182
quote:
Also, Chris Benoit and Booker T will battle to determine the No. 1 Contender to Orlando Jordan's United States Championship Thursday night on SmackDown!
Kunnen we OJ eindelijk uitzwaaien, jammer dat hij niet op de ontslagen lijst staat, maar dat komt misschien later dit jaar .

SD! lijkt me uitgemaakt. JBL als heel tegenover Batista is niet zo moeilijk. Ik hoop wel dat Batista minstens 1 PPV wint van JBL. SD heeft in ieder geval wel genoeg mogelijke nieuwe feuds. Ik hoop eigenlijk dat Hassan voor de US title gaat ipv Benoit en Booker T.

Ik las ergens anders dat Triple H een korte break neemt en ik denk dat de Cena Y2J feud eerst aan de beurt is voordat Triple H weer fit terugkomt. Cena is ook de enige face nu bij Raw (met the Big Show), maar Big Show krijgt echt geen push richting title. Triple H zal uiteraard wel weer een keer gaan voor de WWE-titel. Kane, Lita & Edge ding.. Wanneer was de laatste interessante feud van Kane?

Ik ben nu oud WWE materiaal aan het kijken uit het attitude era (1997 tot 2000). Michaels als heel was toen geweldig met D-Generation X .
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:09:00 #223
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_28596798
Denk dat als Lesnar weer terugkomt naar SD en een feud krijgt met Batista dat SD wel eens beter kan worden dan RAW.

Ben alleen niet zo blij met t feit dat ze benoit en booker T richting US title trappen, geef holly for crying out loud die titel. Vent krijg megaveel crowd response en t enigste wat ze met m doen is een jobber der van maken
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:13:42 #224
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_28597017
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:09 schreef jozef444 het volgende:
Denk dat als Lesnar weer terugkomt naar SD en een feud krijgt met Batista dat SD wel eens beter kan worden dan RAW.

Ben alleen niet zo blij met t feit dat ze benoit en booker T richting US title trappen, geef holly for crying out loud die titel. Vent krijg megaveel crowd response en t enigste wat ze met m doen is een jobber der van maken
booker T vind ik ook een kneus, die mag er ook wel uit van mij
een feud tussen holly en benoit kon wel eens heel erg leuk zijn
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:44:06 #225
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28600336
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:09 schreef jozef444 het volgende:

Het zou wel een rating boost zijn voor de show waar hij naartoe gaat. Lesnar was erg goed op weg totdat hij de NFL wilde veroveren, maar daar werken ze niet met scripts . Ik wacht nog steeds op die ene legdrop van Hogan (meer kan hij niet meer) waarbij hij zijn heup breekt....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')