Dat is voornamelijk midcard, waarvan sommigen alleen maar het contract moeten uitzitten. Wat moet Chavo nou bij RAW?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:05 schreef Magneet het volgende:
er zijn er nog elf geswitched hé naast de grote namen dan
Batista vs JBL (:Zquote:Op zondag 3 juli 2005 22:12 schreef Paxlie het volgende:
en toch vind ik het kut dat Batista naar Smackdown is
hoe de neuk moet je zo'n beest wegzetten daar ?
er is toch niemand die kwa kracht ook maar enigzins in de buurt komt?
Of gaan ze Brock Lesnar ook weer terughalen en dan op SD zetten en een gigantische feud bouwen over wie het echte beest is? Dat zou dan wel weer de shiggydiebomdrop zijn
[edit]
en dan ook nog Bill Goldberg erbij
dus een dikke feud met goldberg en batista en dan eerst alles, maar dan ook alles verliezen, gewoon niet de main man zijn. Daarna Batista op een gruwelijk manier naaien en zodoende alles van hem afnemen en daarna een monster triple threat hell in a cell match op Wrestle Maniaquote:Op maandag 4 juli 2005 13:04 schreef PirE het volgende:
[..]
Batista vs JBL (:Z![]()
). Toch heeft Batista wel uitstraling, het blijft jammer dat zijn promo's gewoon zwaar klote zijn. Hassan zal ook wel een grote push krijgen, zou wel top zijn als hij de US title afpakt
.
Christian naar SD is trouwens wel. Hopelijk wordt hij nu beter neergezet, hij heeft genoeg gewerkt de laatste maanden (bijna alles verloren). Matt Morgan als nieuwe problem solver voor Christian
.
Ik geef Lesnar weinig kans. Hij heeft de WWE behoorlijk in de steek gelaten en hij is er nu zelf wel achter dat zijn beslissing om weg te gaan behoorlijk dom was. Vince zal hem als hij terugkomt echt niet gelijk weer de main man maken. Hij zal eerst wel moeten boeten ofzo
Zoiets zou wel top zijnquote:Op maandag 4 juli 2005 13:34 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dus een dikke feud met goldberg en batista en dan eerst alles, maar dan ook alles verliezen, gewoon niet de main man zijn. Daarna Batista op een gruwelijk manier naaien en zodoende alles van hem afnemen en daarna een monster triple threat hell in a cell match op Wrestle Mania
Ik zie hem niet terugkomen, er wordt nu aan alle kanten uitgehaald naar die vent, dus als ik hem was zou ik er schijt aan hebben. Daarbij is zijn film carriere aan het opkomen, dus sjah.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Zoiets zou wel top zijn. Het is alleen jammer dat Smackdown een ander "timeslot". Ze gaan van de donderdagavond Prime Time, naar Vrijdagavond (en dan ook later op de avond). En dat is zeker geen goed teken. Daarom is Cena ook naar RAW vertrokken aangezien hij nu de populairste man is.
Maar komt Goldberg dan terug? Zijn winning streak was echt geweldigen dan ook nog binnen 2 minuten winnen
Matt Morgan is zeker sterk. Erg impressive toen hij Big Show oppakte. De schrijvers gaan er alleen verkeerd mee om, of hij moet echt zo stotteren maar dat betwijfel ikquote:Op maandag 4 juli 2005 14:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik zie hem niet terugkomen, er wordt nu aan alle kanten uitgehaald naar die vent, dus als ik hem was zou ik er schijt aan hebben. Daarbij is zijn film carriere aan het opkomen, dus sjah.
Wel mooi altijd, opkomst van 10 minuten inclusief die rook die die uitademde inclusief die muziek
en dan echt zo snel winnen
ik vond het toendertijd wel cool dat ie Big Show redelijk lang op 1 arm kon vasthouden. Wat was die gast sterk zeg. Matt Morgan komt ook in die buurt maar mist net het charismatische wat Goldberg wel altijd had.
Ik dacht dat Billy Kidman wel mocht blijven zolang Torrie Wilson nog bij WWE zitquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:50 schreef Magneet het volgende:
en ja hoor de ontslagen zijn bekend :
Mark Jindrak
Maven
Shannon More
James Yun (Akio)
David Heath (Gangrel)
Billy Kidman
Spike Dudley
Kevin Fertig (Mordecai )
waarom de Dudleyz weg als je net mega promoot met ECWquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:09 schreef Magneet het volgende:
nog meer ontslagen :
Matt Morgan
Bubba Ray Dudley
D-Von Dudley
Charlie Haas
Jackie Gayda
Marty Jannetty
Dawn Marie
Kenzo Suzuki
Hiroko Suzuki
en de nieuwste aanwieuwste aanwinst
BROCK LESNAR!!!
Dudleys is gewoon jammer dat ze de laatste tijd niet hebben geworsteld... Dat Spike weg is vind ik gewoon vreemd eigenlijk...quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:15 schreef Magneet het volgende:
tis allemaal midcard natuurlijk alhoewel Haas best top card zou kunnen zijn imho en de dudley's snap ikook geen hol van. het blijkt dat ze bij hun de ondrehandelingen voor een nieuw contract gestaakt hebben
ik vond spike maar wazig, ultra dun ventje wat wel ff ging worstelenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:17 schreef beelz het volgende:
[..]
Dudleys is gewoon jammer dat ze de laatste tijd niet hebben geworsteld... Dat Spike weg is vind ik gewoon vreemd eigenlijk...
Charlie Haas kreeg heel weinig response van het publiek en dan lig je eruit.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:15 schreef Magneet het volgende:
tis allemaal midcard natuurlijk alhoewel Haas best top card zou kunnen zijn imho en de dudley's snap ikook geen hol van. het blijkt dat ze bij hun de ondrehandelingen voor een nieuw contract gestaakt hebben
Mee eens maar daarom vond ik hem wel geinig.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik vond spike maar wazig, ultra dun ventje wat wel ff ging worstelen
Lesnar heeft toch alleen maar een ontmoeting met WWE officials? Een terugkeer is wel dichterbij dan ooit en Lesnar vs Batista ziet er op papier top uit :>quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:09 schreef Magneet het volgende:
nog meer ontslagen :
Matt Morgan
Bubba Ray Dudley
D-Von Dudley
Charlie Haas
Jackie Gayda
Marty Jannetty
Dawn Marie
Kenzo Suzuki
Hiroko Suzuki
en de nieuwste aanwieuwste aanwinst
BROCK LESNAR!!!
Kunnen we OJ eindelijk uitzwaaien, jammer dat hij niet op de ontslagen lijst staat, maar dat komt misschien later dit jaarquote:Also, Chris Benoit and Booker T will battle to determine the No. 1 Contender to Orlando Jordan's United States Championship Thursday night on SmackDown!
booker T vind ik ook een kneus, die mag er ook wel uit van mijquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:09 schreef jozef444 het volgende:
Denk dat als Lesnar weer terugkomt naar SD en een feud krijgt met Batista dat SD wel eens beter kan worden dan RAW.
Ben alleen niet zo blij met t feit dat ze benoit en booker T richting US title trappen, geef holly for crying out loud die titel. Vent krijg megaveel crowd response en t enigste wat ze met m doen is een jobber der van maken
Het zou wel een rating boost zijn voor de show waar hij naartoe gaat. Lesnar was erg goed op weg totdat hij de NFL wilde veroveren, maar daar werken ze niet met scriptsquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:09 schreef jozef444 het volgende:
Denk dat als Lesnar weer terugkomt naar SD en een feud krijgt met Batista dat SD wel eens beter kan worden dan RAW.
Ben alleen niet zo blij met t feit dat ze benoit en booker T richting US title trappen, geef holly for crying out loud die titel. Vent krijg megaveel crowd response en t enigste wat ze met m doen is een jobber der van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |