Pedigree Pal aanbevolen door topfokkersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Pedigree Pal aanbevolen door topfokkers
Jericho vs Benjamin tijdens Backlash was zeker niet slecht. Op een paar foutjes na. Maar heb een paar leuke moves gezien. Heb slechtere PPVs gezien (vooral recente SD PPVs).
Die Trish moet trouwens wel stevige siliconen hebben
RAW na Backlash ook net gekeken. Volgens mij was mijn release een beetje verkeerd geknipt omdat ze het bij het begin al hadden over de uitslag Kane vs Christian die ik pas later te zien kreeg.
Goldrush tournament ziet er leuk uit en was voor 1 keer verrast door een uitslag van een match (maar dat spoiler ik wel)idd, daarom was er een repackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Kijk het nooit 2 keer terug, dus die repack laat ik links liggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen maar Judgement Day kijken in fast-forward. Ik hoop dat Christian naar SD gaat, dan heb ik tenminste een reden om ernaar te kijken ipv nu dat nutteloze binnentrekken van bytes (usenet > torrents wat dat betreft, scheelt zoveel MB seeden) in de hoop wat leuks te zien tijdens SD
.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:24 schreef PirE het volgende:
Moet Judgement Day nog kijken. Heb eerst maar de RAW van gisteren meegepakt. Was niet echt bijzonder maar toch wel vermakelijk. De Edge angle is een beetje erg goedkoop en weet niet wat ik ervan moet denken...Ik had ook verwacht dat het 10x niks zou worden met Judgment Day maar ik moet zeggen.. ze hebben er een redelijk goede ppv van gemaakt. De main-event wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen maar Judgement Day kijken in fast-forward. Ik hoop dat Christian naar SD gaat, dan heb ik tenminste een reden om ernaar te kijken ipv nu dat nutteloze binnentrekken van bytes (usenet > torrents wat dat betreft, scheelt zoveel MB seeden) in de hoop wat leuks te zien tijdens SD
.
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
MNM vind ik trouwens ook een erg goed tag-team, goed op elkaar ingespeeld en houden de snelheid er gigantisch inquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:13 schreef Version1 het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht dat het 10x niks zou worden met Judgment Day maar ik moet zeggen.. ze hebben er een redelijk goede ppv van gemaakt. De main-event was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:09 schreef Magneet het volgende:Skip de nieuwe SD maar, verwacht veel gelul en weinig actie en dan pak ik liever wat mee van het mooie weer. Heb JD alleen in grote lijnen gevolgd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Einde van Cena vs JBL was zeker erg vreemd, net of ze geen tijd meer hadden om het goed af te maken.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Ik ga zo even kijken of hij al op usenet staat. Ik denk van wel en dan trek ik hem even binnen op max. speed.quote:
ik vind de kwaliteit van de rip aardig ruk helaasquote:Op maandag 13 juni 2005 19:45 schreef Magneet het volgende:
ik gaat hem als hij binnen is lekker relaxed op me tv kijkenzal alleen pas woensdag of donderdag worden ben ik bang
of als ik op tijd thuis ben dinsdag
Het was minder dan de ECW van vroeger maar echt veel beter dan een gemiddelde WWE-PPV. Het zegt denk ik genoeg dat de wedstrijd van Rey Mysterio de minste was van de avond.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:07 schreef beelz het volgende:
Godver ECW one night stand was enorm koel. Hoop dat er nog meer ECW gaat komen want het was weer ouderwets genieten.
beelz eindelijk weer online na 2 maanden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Het was minder dan de ECW van vroeger maar echt veel beter dan een gemiddelde WWE-PPV. Het zegt denk ik genoeg dat de wedstrijd van Rey Mysterio de minste was van de avond.
Paul Heyman was trouwens fantastisch tijdens zijn speech.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |