Oftewel 1 grote show die wekelijks over Triple H gaat? Nee dank jequote:Op donderdag 21 april 2005 19:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
what if....
no more smackdown
and just one big freakin live show van 2,5 uur ?
Batista als champion is juist geweldig. Eindelijk een powerhouse die géén HHH heet. Zn match met HHH tijdens WMXXI was een van de betere partijen en zijn "thumbs down" was meesterlijk in beeld gebracht. Hij moet nog een klein beetje aan z'n mic skills werken, maar verder zit z'n character goed in elkaar.quote:Op maandag 25 april 2005 19:15 schreef MeneerMuis het volgende:
Batista als champ vind ik matig van RAW (geef hem eerst bijv IC Title)
De hele verhaallijn richting wrestle mania was echt briljantquote:Op maandag 25 april 2005 22:10 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Batista als champion is juist geweldig. Eindelijk een powerhouse die géén HHH heet. Zn match met HHH tijdens WMXXI was een van de betere partijen en zijn "thumbs down" was meesterlijk in beeld gebracht. Hij moet nog een klein beetje aan z'n mic skills werken, maar verder zit z'n character goed in elkaar.
Ik hoop nu alleen dat we geen eindeloze HHH-Batista wedstrijden krijgen zoals we een paar jaar geleden alleen maar Rock-HHH wedstrijden hadden.
JBL zuigt trouwens enorm!!! Wie dat ooit heeft verzonnen mag ontslagen worden. Bradshaw was okay als lid van the Acolytes... maar dat is het dan ook. Hij is veel te beperkt als worstelaar.
en bedankt voor je spoiler he dudequote:Op dinsdag 26 april 2005 14:01 schreef donald_dick het volgende:
lol omdat JR won van HHH is hij nu #1 contender op Backslash
I am World Wrestling Entertainmentquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:31 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik gun mensen als Christian/Kane/Benoit(ja alweer)/Jericho het eerder dan Batista..
Het komt mij allemaal beetje ongeloofwaardig over, als je eerst altijd verliest voor de IC title en dan opeens HHH voor de WHC verslaat.
En nu zullen we net als Orton-HHH, Batista-HHH zien, en dat begint me nu al te vervelen
een dikke vette. jij denkt echt dat JR voor de heavy gaatquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:02 schreef Paxlie het volgende:
Maar je verteld iets wat ik nog niet gezien heb, dat neem ik je dus absoluut niet in dank af
of je plaatst spoiler tagsquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarvoor mijn excuses dan
[sub]maar ik moet dus voortaan wachten totdat jij erzelf over begint[/sub ]
| 1 | [spoiler]blabla[/spoiler] |
Het duurde even 1 minuut voor ik het begreep (zal het wel eens aanpassen)quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
I am World Wrestling Entertainment
Klein spelfoutje
Je hebt ergens wel gelijk, maar gezien de verhaallijn is dit gewoon top. Edge vs Chris Benoit wordt volgens mij wel action-packed
Die hebben beiden snelheid en idioterie
Same here. Ik leech RAW meestal pas op dinsdag van Usenet en kijk er dan of dinsdagavond laat nog naar of woensdag. dinsdag overdag heb ik er echt geen tijd voor om te kijken (real life sucks :\).quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:02 schreef Paxlie het volgende:
Maar je verteld iets wat ik nog niet gezien heb, dat neem ik je dus absoluut niet in dank af
quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:28 schreef PirE het volgende:
[..]
En Batista als champ vind ik wel okay. Alleen jammer dat men weer doorgaat met HHH vs Batista. HHH had ook zijn rematch-clause moeten vergeten net zoals JBL![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
als je er toch alles van weet, weet je nog inwelk jaar rtl5/veronica het uitzond in nederland?,want ik kan me herrineren datik eht met een vriend erover had tijdens voetbaltrainingen. iig toen wasquote:
Dat was in 1996 en 1997... toen was sting bij de nwo... toen weer alleen, toen bij nwo wolfpack, toen weer alleen, toen tag teamde hij met the Giant, toen kwam hij weer bij nwo black and white en toen ging hij weer weg bij nwo black and white... sting isquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als je er toch alles van weet, weet je nog inwelk jaar rtl5/veronica het uitzond in nederland?,want ik kan me herrineren datik eht met een vriend erover had tijdens voetbaltrainingen. iig toen wasSting
nog de man
ik wieiger zijn naam uit te spreken. ik vind het tijd dat hij een stopt, want zijn rol is alleen nog maar dat zinnetje en boos te worden en daarmee de scheids afleidenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:02 schreef ScienceFriction het volgende:
Ric Flair bedoel je? to be the man is to beat the man woooooooooooooooooooo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |