abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juli 2005 @ 13:49:16 #226
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_28908604
Hogan for life!!!

Vind het nog steeds mooi om te zien als hij opkomt!
Jammer dat Macho Man er niet meer is!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  maandag 18 juli 2005 @ 16:29:26 #227
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28913069
Hebben jullie die actie van die Mexicool gast gezien waarbij hij Paul London vol op zijn oogkas raakte . Gelukkig is hij niet gebroken.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 18 juli 2005 @ 16:36:32 #228
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_28913337
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:29 schreef PirE het volgende:
Hebben jullie die actie van die Mexicool gast gezien waarbij hij Paul London vol op zijn oogkas raakte . Gelukkig is hij niet gebroken.
ja dat ging goed mis, ik zag het al toen ie op de hoek stond en zijn balans half verloor
Zou wel zonde zijn als Paul London door zoiets geblesseerd raakt, daar issie veels te goed voor
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 22 juli 2005 @ 16:44:09 #229
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_29043821
lekker overdreven reactie vanuit Amerika trouwens over Muhammad Hassan, ik vond hem als worstelaar best goed eik
  vrijdag 22 juli 2005 @ 19:42:02 #230
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29048129
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 16:44 schreef Paxlie het volgende:
lekker overdreven reactie vanuit Amerika trouwens over Muhammad Hassan, ik vond hem als worstelaar best goed eik
Vond in de zin van dat zijn karakter niet meer bestaat? Ik moet SD nog kijken namelijk.

Shelton Benjamin was trouwens lekker bezig tijdens RAW deze week, 2 missers.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 22 juli 2005 @ 19:47:57 #231
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_29048292
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:42 schreef PirE het volgende:

[..]

Vond in de zin van dat zijn karakter niet meer bestaat? Ik moet SD nog kijken namelijk.

Shelton Benjamin was trouwens lekker bezig tijdens RAW deze week, 2 missers.
ik moet SD ook nog kijken, maar ze krijgen er mega veel commentaar op
Ik vraag me trouwens af in hoeverre dat gespeeld is, want ze hebben het er ook over dat ie duizelig is van de klappen van Carlito constant

Weet je nog die vaagheid van Orton toen? Met die feud vs HHH
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:02:39 #232
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29048662
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:47 schreef Paxlie het volgende:

[..]

ik moet SD ook nog kijken, maar ze krijgen er mega veel commentaar op
Ik vraag me trouwens af in hoeverre dat gespeeld is, want ze hebben het er ook over dat ie duizelig is van de klappen van Carlito constant

Weet je nog die vaagheid van Orton toen? Met die feud vs HHH
Kan best, maar het zag er meer uit als een mislukte jump.

Die tweede actie tijdens de lumberjack match waar hij de trap mist als hij naar buiten stormt lijkt me niet een scripted actie.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:07:44 #233
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29048781
Ik vind Muhammad Hassan wel een interressant karakter trouwens. Heel wat beter dan nieuwe rol van Chavo (euhm Kerwin White).

En niet te vergeten de grote match op Summerslam waarbij Hulk Hogan zijn laatste legdrop doet waarbij hij zijn heup breekt.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:09:25 #234
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_29048818
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:07 schreef PirE het volgende:
Ik vind Muhammad Hassan wel een interressant karakter trouwens. Heel wat beter dan nieuwe rol van Chavo (euhm Kerwin White).

En niet te vergeten de grote match op Summerslam waarbij Hulk Hogan zijn laatste legdrop doet waarbij hij zijn heup breekt.
!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:10:06 #235
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_29048834
Shelton miste vorige week ook al een paar keer tegen Carlito, denk niet echt dat dat express is
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:26:15 #236
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_29049199
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:10 schreef Magneet het volgende:
Shelton miste vorige week ook al een paar keer tegen Carlito, denk niet echt dat dat express is
mede daarom denk ik juist van wel
al was die eerste over de touwen heen wel heel erg ongelukkig, dat moet ook goed pijn hebben gedaan
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:51:25 #237
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_29049820
toch even een tvp'tje zetten.

Ik volg het eigenlijk totaal niet meer. Heel jammer, want wrestling heb ik mijn gehele jeugd als één van mijn leukste hobbies beschouwd. Ik weet eigenlijk niet waarom, misschien kan ik gewoon niet meer 'into' de verschillende karakters komen. De laatste echt geweldige wrestling periode die ik me kan herinneren was 1998, de vete tussen McMahon en Austin en de opkomst van The Rock (waarvan ik het overigens geweldig vind dat hij het zo goed doet op het witte doek!). Ik weet niet, misschien word ik er gewoon te oud voor Ik kijk nog wel vaak oude wrestling banden van de periode rond 1990... alsof je je jeugd herleefd
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 21:09:12 #238
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_29050175
Hm, heb net het topic doorgelezen, en er zijn veel ontslagen gevallen. Misschien moet ik toch nog eens moeite doen om te kijken naar een RAW of SmackDown. Welke raden jullie aan?
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 21:13:55 #239
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29050262
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:09 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hm, heb net het topic doorgelezen, en er zijn veel ontslagen gevallen. Misschien moet ik toch nog eens moeite doen om te kijken naar een RAW of SmackDown. Welke raden jullie aan?
Dat is lastig. Smackdown vind ik persoonlijk beter op het moment. RAW is de laatste weken heel veel gelul en weinig wrestling en dan die klote diva search wat altijd al een dikke 10 mins kost. Ik zou voor Smackdown gaan. En dan gewoon de PPV van komende zondag meepakken. Dan zie je in ieder geval de laatste match van Muhammad Hassan:

@ Paxlie, Muhammad Hassan gaat of terug naar RAW of iets anders:
quote:
UPN executives have informed World Wrestling Entertainment executives that they do not want the character, Muhammed Hassan, to appear on WWE Smackdown ever again. Hassan has not been seen on Smackdown since the episode that aired the day of the London terrorist attacks in which he worked an angle where several masked men in combat fatigues attacked The Undertaker and used piano wire to "choke him out".

This angle got WWE heat from some in the "legitimate" media including the New York Post and UPN, feeling the pressure, bowed and refused to allow Hassan to appear on last week's episode or tonight's episode. They have now made the decision that he is not to ever appear as Muhammed Hassan again on Smackdown.

As of right now the plan is to end the character this Sunday Night when he fights The Undertaker during Smackdown's Great American Bash Pay Per View.
Eindelijk een goed karakter en dan mag het niet meer UPN :\ :\
  vrijdag 22 juli 2005 @ 21:18:42 #240
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_29050359
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:13 schreef PirE het volgende:

[..]

Dat is lastig. Smackdown vind ik persoonlijk beter op het moment. RAW is de laatste weken heel veel gelul en weinig wrestling en dan die klote diva search wat altijd al een dikke 10 mins kost. Ik zou voor Smackdown gaan. En dan gewoon de PPV van komende zondag meepakken. Dan zie je in ieder geval de laatste match van Muhammad Hassan:

@ Paxlie, Muhammad Hassan gaat of terug naar RAW of iets anders:
[..]

Eindelijk een goed karakter en dan mag het niet meer UPN :\ :\
dat had ik al gelezen idd, hij bij RAW en dan een feud met HHH of Chris Masters (vraag me echt af hoe die het doet in een match) denk dat dat wel goed is. Ik vind die gast erg goed namelijk en volgens mij kan het een ring general worden. Denk alleen wel dat ze zijn karakter ergens brutesk om moeten gooien.

Over de diva's het "booooooooooooooooooooring, booooooooooooooooooring" zegt wel genoeg volgens mij
En dan Christy Hemme nog: "if this is as last year it should be fun"

Als je wil weten wat je wilt kijken kan je beter ff een aantal weken beiden kijken. Persoonlijk vind ik RAW leuker dan Smackdown, maar SD is heel erg goed aan het terugkomen en als ze daar een mega feud tussen Batista en Brock Lesnar gaan doen dan wordt dat gigantisch.....

Dan op Wrestlemania een match tussen Angle, Brock en HHH en dan zit ik weer voor de buis TFT
  vrijdag 22 juli 2005 @ 21:25:37 #241
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_29050541
Hassan word net zo hard van RAW afgekicked door spiketv als van sd door UPN
  maandag 25 juli 2005 @ 23:35:05 #242
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_29128038
OMG ik ben erg... ik ga een dag later op vakantie dan de bedoeling was zodat ik RAW nog kan kijken
Ga zo bij een vriend van me Great American Bash kijken. Weet niet waarom maar hij lijkt me geen zak aan... Hoop alleen dat Batista JBL helemaal verrot mept.
En laat ze nou eens stoppen met die diva crap Het is saai enzo. Bra&panties match... pfff leuk enzo... not.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  donderdag 28 juli 2005 @ 20:12:41 #243
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29211673
Het is nu zo goed als officieel dat Brock Lesnar terug komt . Welke show blijft natuurlijk de grote vraag. Will HHH hem op RAW hebben of gaat hij toch naar SD toe

[
pi_29212273
JBL mag van mij weer de titel winnen. Wordt een beetje ziek van die babyfaces die de titels hebben. Op summerslam zal Cena ook wel gehakt van Jericho maken.

GAB was matig. Verhaallijn met Rey en Eddie blijft geinig. Raw erna ook niks bijzonders. Kane wordt nog altijd misbruikt dus.......
  donderdag 28 juli 2005 @ 21:05:02 #245
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_29213403
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 20:12 schreef PirE het volgende:
Het is nu zo goed als officieel dat Brock Lesnar terug komt . Welke show blijft natuurlijk de grote vraag. Will HHH hem op RAW hebben of gaat hij toch naar SD toe

[
heeft HHH al zo veel backstage-invloed? Of erger nog... hij heeft McMahon z'n taken al overgenomen? (zoals ik al zei... heb het al heel lang niet meer gevolgd)
  donderdag 28 juli 2005 @ 21:19:23 #246
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29213896
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 21:05 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

heeft HHH al zo veel backstage-invloed? Of erger nog... hij heeft McMahon z'n taken al overgenomen? (zoals ik al zei... heb het al heel lang niet meer gevolgd)
Hij was main-event op zo'n beetje alle RAW-PPVs van afgelopen jaar. 1 PPV gehad met Orton vs Benoit voor de WHC. Voor de rest allemaal HHH. Maar hij is op dit moment aan het genieten van zijn welverdiende rust. Al ruim een maand geen HHH meer op RAW, geniet er nog maar van want als hij terugkomt krijgt hij toch gelijk weer een titleshot tegen Cena.
  donderdag 28 juli 2005 @ 21:24:07 #247
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_29214066
Ik ga meteen RAW downloaden

Hebben mensen hier nog interesse in WWF videobanden van PPV's? Ik doe de mijne namelijk allemaal weg. Indien er interesse is, wil ik wel een lijstje opstellen. Ik heb er een stuk of 80, allemaal origineel. De meeste zijn van eind '80/begin '90 en de attitude era. (1997 - 2000).
  vrijdag 29 juli 2005 @ 10:24:58 #248
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_29226488
nou yippie, Jamie Noble & Sparky komen weer terug
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:15:01 #249
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_29230018
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 10:24 schreef Magneet het volgende:
nou yippie, Jamie Noble & Sparky komen weer terug
nou yippie, een match tussen HBK en Hulk Hogan
volgens mij wordt dat echt helemaal 3x niks, ik hoop dat ze een interpromotional doen tussen Benoit en Angle en dan een dikke run-in van Brock Lesnar
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:26:46 #250
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29230449
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:15 schreef Paxlie het volgende:

[..]
nou yippie, een match tussen HBK en Hulk Hogan
volgens mij wordt dat echt helemaal 3x niks, ik hoop dat ze een interpromotional doen tussen Benoit en Angle en dan een dikke run-in van Brock Lesnar
HBK kan nog wel een topmatch neerzetten hoor. Zijn match met Angle tijdens WM was zeker niet slecht. En zoveel zal er niet geworsteld worden.

Je hebt eerst een opkomst van Hogan met al zijn moves in de ring ben je zo 5 minuten kwijt.
Opkomst HBK (zal ook wel een minuut of 3 zijn.
De match zelf een kleine 5 minuten.
En daarna het hele ritueel van Hogan nog maar een keer.
20 minuten is zo snel gevuld.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:37:57 #251
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29230877
Nu ga ik even vet spoileren mbt de SD van gisteren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:39:37 #252
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_29230952
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:45:46 #253
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29231203
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:39 schreef Magneet het volgende:
SPOILER
Ik vind het ook een erg zwakke oplossing.
SPOILER
  donderdag 11 augustus 2005 @ 21:03:20 #254
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_29566654
Goed nieuws...
quote:
- WWE.com has posted the following in its news section:

Dusty Rhodes on Byte This!
August 10, 2005

This week on Byte This!, former World Champion Dusty Rhodes revealed that he is close to signing with World Wrestling Entertainment in a creative role.
Ik heb de laatste twee weken Smackdown en Raw gedownload. Wat een saaie bedoening, pfff. Het enige wat er echt bovenuit stak was Hogan/Michaels, en dan vooral dankzij Michaels.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 13:10:25 #255
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_29750905
SPOILER
  donderdag 18 augustus 2005 @ 13:16:34 #256
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29751108
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 13:10 schreef Paxlie het volgende:
SPOILER
SPOILER
Het is op dit moment wel erg slecht qua niveau. Veel slechte matches. Je zou bijna hopen op een terugkeer van HHH.

[ Bericht 6% gewijzigd door PirE op 18-08-2005 13:29:03 ]
  donderdag 18 augustus 2005 @ 13:20:45 #257
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_29751232
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 13:16 schreef PirE het volgende:

[..]
SPOILER
Het is op dit moment wel erg slecht qua niveau. Veel slechte matches. Je zou bijna hopen op een terugkeer van HHH.
Ik vind alleen die feud tussen Rey en Eddie wel grappig, maar die houdt ook op na Summerslam, zie niet in hoe ze dat verder moeten uitwerken of Eddie moet in ene winnen van Rey
pi_29751953
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 13:10 schreef Paxlie het volgende:
SPOILER
SPOILER
  donderdag 18 augustus 2005 @ 13:56:02 #259
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_29752204
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 13:46 schreef Evertje het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  donderdag 18 augustus 2005 @ 16:15:47 #260
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_29756194
SPOILER
  donderdag 18 augustus 2005 @ 19:06:51 #261
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29759496
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:15 schreef Magneet het volgende:
SPOILER
SPOILER
  donderdag 18 augustus 2005 @ 19:32:18 #262
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_29760135
SPOILER
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  donderdag 18 augustus 2005 @ 22:08:47 #263
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_29765206
SPOILER
Ben ik trouwens de enige die John Cena niet kan uitstaan?
  donderdag 18 augustus 2005 @ 22:19:17 #264
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_29765586
geen idee maar ik vind hem best ok ook al is op bij lange na geen rock of Austin qua persoonlijkheid
  donderdag 18 augustus 2005 @ 22:20:54 #265
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_29765639
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:19 schreef Magneet het volgende:
geen idee maar ik vind hem best ok ook al is op bij lange na geen rock of Austin qua persoonlijkheid
Die waren dan ook niet in ene zo briljant. Hangt net af van het juiste karakter en dergelijke
  donderdag 18 augustus 2005 @ 22:37:58 #266
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_29766271
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:20 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Die waren dan ook niet in ene zo briljant. Hangt net af van het juiste karakter en dergelijke
daar heb je helemaal gelijk in, Cena is nog best jong dat komt helemaal goed. Batista vind ik echt heel jammer dat het geen twintiger is want dan zou die echt super zijn geworden denk ik
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:47:02 #267
43311 jozef444
pi_29786598
Mwoah Cena blijft naar mijn mening iets teveel in zen zelfde promo zitten, de stukjes met maria zijn altijd wel humor maar de rest is altijd standaard/hetzelfde. Hopelijk dat ze dat nog eens veranderen want qua mic work is ie een stuk beter dan Randy "woops wat was men tekst" Orton.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:55:52 #268
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_29791247
Wrestling babes

en geen mae Young of fabolous moolah plaatsen yah!
  Eindredactie Games maandag 22 augustus 2005 @ 11:06:01 #269
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_29861874
ik ben waarschijlijk de slechtse rip ooit van summerslam aan het kijken, maar ik heb al summerslam binnen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 22 augustus 2005 @ 11:16:17 #270
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_29862031
die pfc versie zeker? die download ik echt NOOIT veel te klein om kwaliteit te zijn. Ik wacht wel op een vcd en speel hem af op me dvd speler
  maandag 22 augustus 2005 @ 12:10:26 #271
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29862889
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 11:16 schreef Magneet het volgende:
die pfc versie zeker? die download ik echt NOOIT veel te klein om kwaliteit te zijn. Ik wacht wel op een vcd en speel hem af op me dvd speler
Hij zal in de loop van de dag wel op usenet verschijnen, dan trek ik hem daarvandaan .
  maandag 22 augustus 2005 @ 12:13:36 #272
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_29862941
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 12:10 schreef PirE het volgende:

[..]

Hij zal in de loop van de dag wel op usenet verschijnen, dan trek ik hem daarvandaan .
ik hetzelfde
  maandag 22 augustus 2005 @ 19:11:55 #273
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29869183
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 12:13 schreef Paxlie het volgende:

[..]

ik hetzelfde
Hij staat er intussen op. Ik heb hem net aangezet en kan over een kleine 15 minuten naar deel 1 gaan kijken .
  maandag 22 augustus 2005 @ 19:49:42 #274
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_29869740
ik wacht wel tot me torrents binnen zijn, zullen er morgenvroeg wel zijn en dan kan ik het rustig op me gemak op de tv kijken
  maandag 22 augustus 2005 @ 20:14:55 #275
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29870107
Het begint al goed. Soldaten met t-shirt aan met: I'm real Military .

Daarna het volkslied met aan het einde de USA-chants die mij altijd doen herinneren aan de Duitse chants van ruim 60 jaar terug.

Spanish announce-table is ook van de partij, daar gaat dus iemand doorheen. Place your bets

let op: SUMMERSLAM SPOILER (met uitslagen)
SPOILER

[ Bericht 32% gewijzigd door PirE op 22-08-2005 20:26:43 ]
  maandag 22 augustus 2005 @ 20:38:01 #276
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_29870426
die spanjaarden zitten er altijd hoor ,maar kans is idd wel groot ja
  Eindredactie Games maandag 22 augustus 2005 @ 20:49:39 #277
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_29870572
wat een bagger matches, alleen de untertaker had wat momentum, maar verder
  Eindredactie Games maandag 22 augustus 2005 @ 20:54:14 #278
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_29870636
ik iwl streetfights terug , en TLC matches
  maandag 22 augustus 2005 @ 20:55:58 #279
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_29870669
tlc is niks zonder de uitvinders der van en is alleen maar goed in tag team matches en wat heeft de wwe niet meer? juist tag teams

Street fights zijn wel kewl maar moeten ook weer niet te vaak gedaan worden
  maandag 22 augustus 2005 @ 23:57:06 #280
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29872931
Hmm, CD3 was fucked up, maar even de nieuwe binnenhalen. Ik dacht wat een vreemde promo, ze stonden in de ring en ik hoorde geluid van de historie die tot de match leidde. . Ik dacht op tijd klaar te zijn, moet ik weer 10 minuten wachten totdat alles binnen is....
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:22:30 #281
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29875500
Zo ik heb alles gekeken, dan nu in spoiler wat ik er van vond.
SPOILER
Veel negatieve smileys....

Laat ik het zo zeggen. Repack van CD3 is een beetje overbodig....
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:18:19 #282
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_29883053
Xvid versie is via the pirate bay te verkrijgen, mocht iemand er naar op zoek zijn.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:06:59 #283
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_29886650
heb hem al binnen en gekeken
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:16:14 #284
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_29886979
SPOILER
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:32:59 #285
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_29887560
SPOILER
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:56:18 #286
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_29888290
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:32 schreef Magneet het volgende:
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:14:46 #287
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29890628
Zo, effe RAW kijken
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:19:24 #288
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_29890801
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 16:14 schreef PirE het volgende:
Zo, effe RAW kijken
ik ook als ik thuis kom en de eerste show van The Ultimate Fighter is weer uitgezonden
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:23:11 #289
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_29896220
Waar halen jullie RAW zo snel vandaan? Zeker van die Pro-Wrestling Torrents site (Die een ledenstop heeft ) Ik kan hem morgenochtend op z'n vroegst pas binnen halen.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:28:05 #290
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29896353
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:23 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Waar halen jullie RAW zo snel vandaan? Zeker van die Pro-Wrestling Torrents site (Die een ledenstop heeft ) Ik kan hem morgenochtend op z'n vroegst pas binnen halen.
Gewoon uit de nieuwsgroepen. RAW, SD en de meeste PPVs staan daar redelijk snel online (eind van de middag, begin van de avond).
alt.binaries.pro-wrestling

En je weet het, downloaden is legaal
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:03:50 #291
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_29897460
Ah nieuwsgroepen, daar ben ik niet zo in thuis. Daar moet maar eens verandering in gaan komen dan
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:18:24 #292
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29897917
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:03 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ah nieuwsgroepen, daar ben ik niet zo in thuis. Daar moet maar eens verandering in gaan komen dan
Ja nieuwsgroepen is echt super. Geen gezeik met ratio's enzo die je torrent-sites wel hebt. Je trekt toch iedere week ruim 2GB binnen als je RAW & SD kijkt. Dat moet je ook allemaal weer uploaden.

RAW was trouwens best te pruimen.
SPOILER
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:21:43 #293
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_29905061
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:18 schreef PirE het volgende:

[..]

Ja nieuwsgroepen is echt super. Geen gezeik met ratio's enzo die je torrent-sites wel hebt. Je trekt toch iedere week ruim 2GB binnen als je RAW & SD kijkt. Dat moet je ook allemaal weer uploaden.

RAW was trouwens best te pruimen.
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:23:30 #294
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_29988983
Ik ga ermee stoppen!!!

Het kijken van de WWE, wat een trieste bedoeling is het aan het worden, zo voorspelbaar zo hetzelfde!

Ik kijk al sinds de tachtiger jaren, maar dit jaar zit het toch echt wel in een dip.
Constant hetzelfde, geen "ooh" of "aah" momenten meer.

Ze kunnen met de superstars die ze nu hebben zoiets moois maken en ze doen er zo weinig mee!

Laat het gewoon 1 show worden van 3 uur met alle supersterren, dan heb je nog wat afwisseling.
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:46:48 #295
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_29993998
Heeft iemand die dvd 101 reasons not to be a pro wrestler gezien?
Schijnt heel erg cool te zijn als je vooral van het backstage verhaal houd
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:39:38 #296
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_30001122
Chris Jericho is gestopt met worstelen
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:19:59 #297
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_30002600
Van z'n site:

Tijdelijk gestopt, omdat hij niet meer gemotiveerd was. Hij moet lekker naar TNA gaan
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:20:52 #298
43311 jozef444
pi_30002621
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:39 schreef Paxlie het volgende:
Chris Jericho is gestopt met worstelen
ik las t idd ben er niet blij mee , hopelijk dat ie toch terugkomt in 2006 zoals de verwachting is. Ik hoop t iig wel anders is dit een sad day for jerichoholics of al ages
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:22:09 #299
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_30002658
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:23 schreef Henk-B het volgende:
Ik ga ermee stoppen!!!

Het kijken van de WWE, wat een trieste bedoeling is het aan het worden, zo voorspelbaar zo hetzelfde!

Ik kijk al sinds de tachtiger jaren, maar dit jaar zit het toch echt wel in een dip.
Constant hetzelfde, geen "ooh" of "aah" momenten meer.

Ze kunnen met de superstars die ze nu hebben zoiets moois maken en ze doen er zo weinig mee!

Laat het gewoon 1 show worden van 3 uur met alle supersterren, dan heb je nog wat afwisseling.
I hear you

Ik heb het afgelopen jaar hetzelfde gevoel gehad, maar ik besloot een maand geleden om het toch weer eens te proberen. Er zit echt bitter weinig leuks tussen. Het enige waar ik echt van genoten heb was Shawn Michaels. En eigenlijk alleen omdat het me deed denken aan de HBK van 97/98. Oja, en Eddie Guerrero is al jaren één van m'n favorieten, dus daar kan ik ook altijd wel van genieten.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:35:53 #300
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_30003091
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:22 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

I hear you

Ik heb het afgelopen jaar hetzelfde gevoel gehad, maar ik besloot een maand geleden om het toch weer eens te proberen. Er zit echt bitter weinig leuks tussen. Het enige waar ik echt van genoten heb was Shawn Michaels. En eigenlijk alleen omdat het me deed denken aan de HBK van 97/98. Oja, en Eddie Guerrero is al jaren één van m'n favorieten, dus daar kan ik ook altijd wel van genieten.
Eddie is echt de perfecte heal. Eigenlijk zouden ze die feud met Rey nog erger moeten maken door hem nu die custody papieren te laten stelen ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')