die match was veels te kort en in ene was edge daar om die koffer te pakkenquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:01 schreef nossio het volgende:
WM money in the bank vond ik toch wel een leuk voorbeeld van high flying
Cruiserweight zou wel weer leuk zijn
Ik miste gewoon de echte spanning, de cliffhanger die het echt een WM match maakt....quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:24 schreef nossio het volgende:
afronding was zeer matig,en Edge ben ik al helemaal geen fan van.
Maar de match overal vond ik zeker geen teleurstelling.
Laddermatch had heel weinig opbouw. Een paar keer een brawl tijdens RAW, maar nooit echt iets van een feud tussen de deelnemers. Dat is toch jammer. Edge / Christian en Jericho kunnen echt beter presteren in een ladder match. Jammer dat de Dudley's er niet waren voor een Table and Ladder matchquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik miste gewoon de echte spanning, de cliffhanger die het echt een WM match maakt....
Die spanning die er wel was toen Batista voor RAW ging tekenen bijvoorbeeld. Toen wist iedereen al dat hij bij RAW zou blijven maar toch was het een mega spectakel
Wanneer is die eigenlijk. Gebeurd meestal na Wrestlemania. Of doen ze het dit keer na Backlash?quote:Op maandag 11 april 2005 10:57 schreef Magneet het volgende:
niet echt nee, Hardy of Edge zal wel naar SD gaan met die loterij
volgende week maandag is een gecombineerde sd/raw show in MGS zullen ze dan wel doen. En meestal valt het niet te noemen, dit zou de tweede keer zijnquote:Op maandag 11 april 2005 21:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Wanneer is die eigenlijk. Gebeurd meestal na Wrestlemania. Of doen ze het dit keer na Backlash?
Volg het pas weer actief sinds juni vorig jaarquote:Op maandag 11 april 2005 21:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
volgende week maandag is een gecombineerde sd/raw show in MGS zullen ze dan wel doen. En meestal valt het niet te noemen, dit zou de tweede keer zijn
dat hoeft niet meer aangezien Mat Hardy eruit gekicked isquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:37 schreef nossio het volgende:
Zou een mooie stunt zijn als Edge weg moet naar SD
Leuk met de money in the bank garantiequote:Op dinsdag 12 april 2005 15:43 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat hoeft niet meer aangezien Mat Hardy eruit gekicked is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |