Relaxed Liejannuh! Zoeken ze nog iemand ?
![]()
vandaag bij de studentenpsycholoog geweest. Uiteindelijk kon hij ook niet veel, omdat het niet echt een psychologische oorzaak lijkt te hebben, in de zin van blokade door een bepaalde situatie oid. Een stel vragen over wat ik zoal allemaal deed en de thuissituatie (zit al 7 jaar op kamers
![]()
) etc etc.
En vanavond de eerste dag van een scriptie schrijf cursus gehad, op het studie en loopbaan centrum van de Vu. Vier woensdagavonden 3 uur lang en ik dnek wel dat het erg nuttig is. Hopelijk biedt het mij genoeg structuur en ook dat beetje motivatie en druk om het nu wel voorspoedig af te ronden. Er zaten wel nog een paar communicatie wetenschappers die het een lolletje leken te vinden, maar misschien trekken die nog wel bij.
De studieadviseuse was weer eens een hele week afwezig. Hopelijk morgen. Klinkt misschien wat veel, ook die er nog bij slepen, maar liever te veel als te weinig nu. En dan moet ik ook nog langs mijn scriptie begeleiders, of die wel zin/tijd hebben in een herstart, maar daar ga ik wel van uit.