Mja. Vond ik ook. Maar weinig actie op de msn.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:47 schreef heiden6 het volgende:
Wat een geil topic, K.
vrouw.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:48 schreef tommy4487 het volgende:
wat is je voorkeur? geef ik het ff door
blond? bruin? zwart? rood?
groot? klein?
dik? dun?
Dat heb ik nou ook altijd .quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja. Vond ik ook. Maar weinig actie op de msn..
Gefrustreerd van de bovenste plank ofzo???quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja. Vond ik ook. Maar weinig actie op de msn..
Steek een aardappelschilmes in je slokdarm, triangeljosti, en doe je caps uit.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:49 schreef Wolvenstijn3D het volgende:
[..]
JE HEBT EEN SCHEVE BEK, KUTNERD
Dat durf ik niet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:50 schreef Slaaitjuh het volgende:
ga anders naar de hoeren.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Steek een aardappelschilmes in je slokdarm, triangeljosti, en doe je caps uit.
begraafplaatsquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:53 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb wel valmmend hete pringe chips gehad, maar ik ben geen meisje![]()
Draag jij die jongen eens niet van die rare ideeën aan !quote:
Eeuwig zonde.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:53 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb wel valmmend hete pringe chips gehad, maar ik ben geen meisje![]()
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:55 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]of als je niet kan wachten het memorial?
Mijn moeder is al een tijdje weduwe, ik denk dat ik die wel zover kan krijgen om even te cammen. Interesse?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:51 schreef Kreator het volgende:
Diep van binnen zoek ik eigenlijk gewoon een beetje genegenheid, weet je. Maar sex trekt (hihi).
Is het nog een beetje in plooi?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn moeder is al een tijdje weduwe, ik denk dat ik die wel zover kan krijgen om even te cammen. Interesse?
milf ?!quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn moeder is al een tijdje weduwe, ik denk dat ik die wel zover kan krijgen om even te cammen. Interesse?
Je kan toch vragen of ze de boel een beetje strak trekt !quote:
Ze heeft een trust webcam dus daar zie je geen moer vanquote:
Dat voorkomt wel het te vroeg spuiten denk ik.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:59 schreef Slaaitjuh het volgende:
hoe verder van de 0, hoe losser om de lul!
ik zou maar wel een zaklamp meenemen just in case dat je kwijt raakt in der doosquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat voorkomt wel het te vroeg spuiten denk ik.
Christine ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:01 schreef Kreator het volgende:
Ik ben even in gesprek op msn.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jij ooit tevoorschijn bent gekomen uit een ervan, klopt dat?quote:
3 kasten vol. maar je raakt er op uitgekeken.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:09 schreef Slaaitjuh het volgende:
zou je ook video banden hebben met oma sex?
Ja, je bronnen kloppen. O ja, schiet je leraar even dood.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jij ooit tevoorschijn bent gekomen uit een ervan, klopt dat?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zei je al, dat je die alleen IRL te zien krijgt lieverd
Ja, ik weet ook niet waar het heengaat met de Nederlandse taal, maar goed. Wat doe je eraan hè.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:20 schreef mcintosh het volgende:
Ikm zag de ropic
Met mijn dikke worstenvingers zul je bedoelen...quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet waar het heengaat met de Nederlandse taal
Nee heb je, ja kun je krijgenquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:22 schreef Ghostbuster het volgende:
het is best wel een sterk topic
ik heb geen cam maar wil wel kijken
Ik ookquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ik doelde op het topic van kreator![]()
M'n leraar?quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, je bronnen kloppen. O ja, schiet je leraar even dood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |