kijk je wel naar de goede foto, hij ziet daar gewoon uit als iemand van rond de 20quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:31 schreef FuifDuif het volgende:
19 jaar!?!?!?!?! De beste man lijkt daar al wel 50!
Ja, die foto met de paus en die andere man links van hem, met die petjes.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
kijk je wel naar de goede foto, hij ziet daar gewoon uit als iemand van rond de 20![]()
mooi foto ja, je ziet dat hij echt geniet...quote:
Van de prachtige mis die hij aldaar bijwoont.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:43 schreef appelsientje het volgende:
mooi foto ja, je ziet dat hij echt geniet...
welke mis is dat geweest ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:44 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Van de prachtige mis die hij aldaar bijwoont.
Ik heb er al iig 10 euro op ingezetquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:56 schreef robh het volgende:
Ik hoop dat de volgende paus een neger wordt. Zou goed zijn voor het continent afrika
Dat werd gisteren al gezegt op de TV, dat zou goed voor de wereldverhoudingen zetten.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:56 schreef robh het volgende:
Ik hoop dat de volgende paus een neger wordt. Zou goed zijn voor het continent afrika
Ja, dat zou wel wat zijnquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:00 schreef pAin het volgende:
Dat werd gisteren al gezegt op de TV, dat zou goed voor de wereldverhoudingen zetten.
Volgens mij is het beter voor de wereldverhoudingen als je een Ayatolla in de St. Pieter neer zet.
Wat is er eigenlijk met die man gebeurt ? is die bekeerd ? heb daar nooit meer van gehoord eigenlijk...quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:52 schreef milagro het volgende:
tja en dan met de man die hem neerschoot in 1981
vergeving en zo, je moet het maar kunnen in zo'n geval
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |