Jij laat je volledige gemoedstoestand bepalen door dingen in Rome, waar je nota bene niets aan kunt doen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:53 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Humor? Wat valt er te lachen in een situatie waarin iemand sterft?
ja en zo'n post als deze is niet sfeerverpestendquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:55 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Jij pronkt ermee als een homoseksuele stinkvis.
Zo zo, je durft alleen maar te dansen met drank op, je durft alleen maar te versieren met drank op, je durft alleen maar beledigende plaatjes te posten met drank op en nu durf je ook alleen maar te rellen met drank op? Tis inderdaad zielig.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:57 schreef APK het volgende:
[..]
Pffff.
Ik wacht met rellen tot ik drank op heb, kan jij ook beter doen.
Dit is zielig.
Ok "fuifduif" zullen we het dan maar weer gewoon over de paus hebbenquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:00 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Met zo'n naam als die van jou, neem ik dit maar niet al te serieus.
niet in coma iig, wel aan het eind van zijn Latijn..... alleen de man heeft blijkbaar een sterk gestel dat niet zomaar opgeeft.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:09 schreef Poepoog het volgende:
Nog niet in Coma, welke staat verkeerde ie dan de afgelopen pakweg 3 jaar
Hoezoquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:21 schreef Waxxer het volgende:
Hoe het ook zij, ik zet wel vraagtekens bij deze onophoudelijke media-aandacht.
Dat was een heel normaal uiterlijk voor die tijd hoor. Mijn opa zag er ook zo uit en die was enorm stoer.quote:
Dan haalt 'ie maandag echt niet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:15 schreef Poepoog het volgende:
Lekker alle Italiaanse voetbalwedstrijden afgelast
bij de betreffende foto :quote:
quote:In this photo, a 19-year-old Karol Wojtyla, second from right, embraces an unidentified colleague during the construction of a military camp building in July 1939 in Western Ukraine, then eastern Poland. Two months before the outbreak of World War II in Europe, Wojtyla, according to biographers, attended a military training camp in Western Ukraine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |