Sjonge wat een blunder.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
In de Leeuwarder Courant van vanochtend stond dat hij al dood was. Echt slecht....
Die foto's zijn geen probleem hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:05 schreef Logician het volgende:
Errr... ff OT oid. voordat deze ook gesloten word?
27 jaar volgensmij, hij staat daarmee op nummer 3 van langst zittende pausenquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:29 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Die foto's zijn geen probleem hoor.
Hij heeft er best wat jaartjes opzitten als paus volgens mij. Een dertig jaar ofzo? Dat is best lang voor een paus toch?
Die is dacht ik al weer een poos vrijquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met die man gebeurt ? is die bekeerd ? heb daar nooit meer van gehoord eigenlijk...
Top 3 zelfs. Ja ze zijn meestal al op leeftijd als ze gekozen worden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:30 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
27 jaar volgensmij, hij staat daarmee op nummer 3 van langst zittende pausen
langsten: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_10_longest-reigning_Popesquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:36 schreef milagro het volgende:
De kortst zittende zat 2 weken toch of zo![]()
![]()
![]()
Dertien dagen!quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:36 schreef milagro het volgende:
De kortst zittende zat 2 weken toch of zo![]()
![]()
![]()
idem bij de paus, er zijn ook zogenaamde tegenpausen:quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:45 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dertien dagen!
Het gaat soms net als de romeinse keizers in vroegere tijden. Soms had je ook twee tegelijk.
Eigenlijk zelfs op nummer 2.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:30 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
27 jaar volgensmij, hij staat daarmee op nummer 3 van langst zittende pausen
toch niet?quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:20 schreef sportfreak het volgende:
Overigens moet Paus JP II het nog 5 jaar volhouden om de langzittende paus te worden en 8 jaar om ook petrus voorbij te gaan. Ik denk zelf dat hij dat niet gaat redden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |