quote:Check eerst maar eens de datum van de eerste posts!
Op dinsdag 8 oktober 2002 21:18 schreef Marloekoe het volgende:
Whaa de pump zijn leuk!!!! Ik heb geprobeerd uit de berichtjes de naam van het nieuwe album op te maken.. heb ik er over heen gelezen?? Dus: hoe heet het nieuwe album?? Ga ik ze ook ff downldn!
quote:tjeez!!!
Op dinsdag 8 oktober 2002 21:19 schreef MuadDib het volgende:[..]
Check eerst maar eens de datum van de eerste posts!
quote:Leuke recensie, ik was er ook, het was mijn enige concert dat ik ooit van de Pumpkins heb gezien dus heb niets om het mee te vergelijken.. Ik was iig helemaal in de zevende hemel na afloop.... zware adrenalinekick!! Was dan wel 15 jaar toen en dan is elk concert vet
Op dinsdag 8 oktober 2002 22:24 schreef lzandman het volgende:
Ik vond net m.b.v. de zoekfunctie mijn recensie van het afscheidsconcert dat ze in 2000 gaven. Misschien willen jullie 'm eens lezenRecensie concert Smashing Pumpkins in Ahoy'
quote:whehehehehe 17 februari 2000
Op donderdag 17 februari 2000 15:50 schreef Public Enemy het volgende:
De Smashing Pumpkins zijn terug ! Na veel gezwam over dat ze uit elkaar zouden gaan is het nieuwe album er bijna [afbeelding]<P>Ik heb al wat ervan gehoord op KinK en het klinkt goed [afbeelding]<P>Wat denken mijn mede-fokkers hierover ?
ik dacht al
quote:Pssssssst.... lees de post boven je nog eens
Op zondag 27 juli 2003 07:45 schreef Stormblast het volgende:
Cool the pumpkins leven nog.
ben benieuwd naar het nieuwe album.
Hoe zit het met de bezetting? is dat gewoon de oude of zijn er mensen veranderd?
je mag toch melden als je iets leuk vind? ze hoeven heus geen best of album uit te brengen om een topickick te krijgen...quote:Op woensdag 1 september 2004 11:22 schreef TXC het volgende:
Anders kick je het topic even voor zo'n reactie![]()
Niet zo zuur, dat mag hier. Regels schmegels.quote:Op woensdag 1 september 2004 11:22 schreef TXC het volgende:
Anders kick je het topic even voor zo'n reactie![]()
Ik mag beide albums graag luisteren. Krijg zo'n heerlijk jaren negentig gevoel bij de SP.quote:Op donderdag 2 september 2004 14:12 schreef cleany het volgende:
ik vind Siamese Dream toch een tikkie beter...
Hoe bedoel je? De SP komen niet weer bijelkaar hoor. Kijk maar eens naar de datum van het begin van dit topicquote:Op donderdag 2 september 2004 15:27 schreef S_ het volgende:
Serieus? Ik wist wel dat Billy COrgan in zijn eentje bezig was. Wie wordt dan de bassist (e)?
quote:Op donderdag 2 september 2004 15:35 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De SP komen niet weer bijelkaar hoor. Kijk maar eens naar de datum van het begin van dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |