Toen het afgelopen was en we geen Cherub Rock als toegift kregen voelde ik me wel enigzins besodemieterd ja.quote:
gelukkig, ik schreeuwde tegen een vriend "AAH! SILVERFUCK" en iedereen om ons heen keek mij aan of ik gek wasquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:11 schreef cleany het volgende:
nee...ik hoorde het ook.
Ik weet echt bijna zeker dat ze met Silverfuck begonnen om het daarna over te laten gaan in een ander nummer en dit was niet bij Wasted years. Zeker de drumpartij in het begin was exact (volgens mij dan) zoals Silverfuck.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:56 schreef brother52 het volgende:
Intro van Silverfuck niet gehoord, misschien dat jullie het verwarren met het intro van Wasted Years dat ze speelden.
Ik zou nog eens goed gaan luisteren want dan zou een stoomboot ook veel weg moeten hebben van een driewieler.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:12 schreef Steffie het volgende:
Is de intro van Superchrist die heeft veel weg van Silverfuck
Ja lekker relevant ook zeg, die 2000 meer of minder. Ben blij dat ik niet gegaan ben, hoewel ik sowieso niet echt meer geinteresseerd ben in de pumpkins.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:54 schreef MrBrightside1979 het volgende:
Wat een flutrecensie in de volkskrant. Die laatste half uur noise, wat overigens nog geen 20 minuten was, had niks te maken met Machina. En volgens mij passen er in de brabanthallen zo'n 14.000 mensen, en geen 12.000.
true, maar zeker de drum partij aan het begin en de basgitaar was echt precies Silverfuck.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:32 schreef Steffie het volgende:
De live versies wel in ieder geval. Hoe dat met de album versies zit weet ik niet. 95% van de tijd luister ik live versies
Waarom lees ik dit nu pas?quote:Op zondag 18 mei 2008 00:11 schreef webfreak het volgende:
Zometeen wordt (eindelijk) het Pumpkins optreden van Pinkpop 2007 uitgezonden!!
0:35 op Nederland 3
Jullie hebben weinig gemist.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:11 schreef webfreak het volgende:
Zometeen wordt (eindelijk) het Pumpkins optreden van Pinkpop 2007 uitgezonden!!
0:35 op Nederland 3
Veel plezier, en vergeet niet verder te luisteren! Er zitten een paar mooie albums achter.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:12 schreef emokid het volgende:
Sinds gisteren Siamese Dream hardop in mijn kamer. Ben zeer onder de indruk, met mijn jonge leeftijd heb ik de mooie alternatieve rock scene die toen zo in de bloei was in de vs niet meegemaakt, maar het is nooit te laat.
\quote:Op woensdag 12 november 2008 00:03 schreef emokid het volgende:
Achter de Smashing Pumpkins of het 90s grunge tijdperk? Beiden ga ik me nog zeker in verdiepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |