quote:
Ja vaker hier posten is gezeliequote:Op zaterdag 2 april 2005 01:03 schreef Ole het volgende:
Kom niet zoveel hier... moet ik vaker doen.. maar ben best fanatiek in de rest van SHO hoor!!!![]()
Dan moet je snel 112 bellenquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:08 schreef MissBliss het volgende:
Wouw een berichtje posten op fok, gaat nog sneller dan een programma opnieuw opstarten
En dit duurde al een minuut of 5
Nou C, ik hoop dat msn nog terugkomt
Ik ben er wel hoor maar word tijd om te gaan slapen denk ikquote:Op zaterdag 2 april 2005 02:59 schreef Ole het volgende:
Visite is weg.... maar nu zijn jullie er niet meer...
Dan maar ff semi-bikkelen!!!![]()
Neequote:Op zaterdag 2 april 2005 02:20 schreef timbob het volgende:
[..]
het gaat niet echt lekker meer he, met je pc..
Was het maar zo simpel, het lijkt erop dat mn schijf aan het overlijden isquote:Op zaterdag 2 april 2005 02:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dan moet je waarschijnlijk effe een anti spyware bot downladen.
Dat is de begintune van Fokradio he? Ik wist niet dat het Good Charlotte wasquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:39 schreef Skaai het volgende:
Mijn broek zakte al af toen ze Good Charlotte als beste rockband internationaal benoemden.
Dat is wel heel erg triest.
I just wanna liiihiiiiveee
Ja maar ik wil het gewoon seizoen voor seizoen doen weet jequote:Op zaterdag 2 april 2005 10:25 schreef Bupatih het volgende:
Goedemorgen
Net of je dan wat mist of niet snapt van seizoen 3?
Ik begrijp je helemaal.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het gewoon seizoen voor seizoen doen weet je
Agh tot dinsdag wachten is niet ergquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het gewoon seizoen voor seizoen doen weet je
Waar loop je nu stage dan?quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:27 schreef bar_rel het volgende:
En bovendien loop ik toch stage dus de tijd gaat snel voor bij
Niet doen!!!quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Agh tot dinsdag wachten is niet erg, misschien dat ik wel eventjes ga spieken op de dvd
quote:Msn 1 april
2 april 2005
Ben je d'r in getrapt? Vond je''m leuk of juist flauw? Ja hoor, het nieuws over het verbod van msn tot 14 jaar was een echte 1 april grap van het jeugdjournaal.
Vrijdag 1 april maakten we jullie wijs dat de minister van onderwijs, Maria van der Hoeven, msn tot 14 jaar wil verbieden. De minister vindt dat kinderen veel te lang en te vaak achter de computer zitten en daardoor steeds slechter Nederlands gaan schrijven. Als msn-en inderdaad verboden wordt, kunnen kinderen hoge geldboetes krijgen als ze toch stiekem aan het chatten zijn. En als ze 3 keer betrapt worden dan wordt de computer zelfs in beslag genomen.
Natuurlijk zorgden we ervoor dat boze ouders en kinderen actie gingen voeren tegen dit plan. Met een eigen website en actiegroep 'MSN4Kids' konden ook de kijkers van het jeugdjournaal reageren. Nou dat hebben jullie massaal gedaan. Tot half negen vrijdagavond stond de telefoon bij het jeugdjournaal roodgloeiend. Honderden boze kinderen en ouders hadden we aan de telefoon. Een geslaagde 1 april grap dus!
Dat noemen ze een tag, lieve schat.quote:
Ja, duh.quote:
quote:
Nog triester als je er in trapt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:45 schreef Skaai het volgende:
[..]Dan ben je wel triest als je zo'n aprilgrap verzint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |