http://fotoboek.fok.nl/tong80quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:40 schreef milagro het volgende:
had ik kunnen doen, maar daar kom ik nooit
vind ik ook niets voor jou, een Fotoboekpagegedoe
lijk je wel op die man die niet jij was maar wel onder dat bordje zat.....Tong...ja? een beetje?
Omdat ik dubbel lag heb ik er niet eens op gelet. Ik was met m'n broer aan het bellen en citeerde de postingsquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:40 schreef milagro het volgende:
had ik kunnen doen, maar daar kom ik nooit
vind ik ook niets voor jou, een Fotoboekpagegedoe
lijk je wel op die man die niet jij was maar wel onder dat bordje zat.....Tong...ja? een beetje?
Overdag slaap ik.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:43 schreef milagro het volgende:
volgens mij wordt het ergens volgende week overdag herhaald
ben jij het dan wél?!
Je had erbij moeten zijnquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:20 schreef Kreator het volgende:
Een topic posten dat je mischien in beeld komt bij een kutprogramma en dat later niet waar blijkt te zijn is grappig.
Ah. Nou, dan ben ik blij dat ik je niet op m'n verjaardag heb uitgenodigd als gangmaker.
Groetjes,
Krea.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ik dubbel lag heb ik er niet eens op gelet. Ik was met m'n broer aan het bellen en citeerde de postings
Waaronder jijzelfquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:20 schreef golfer het volgende:
We hebben er graag aan meegewerkt de afgelopen 2 dagen.
Er zijn in ieder geval toch een paar mensen ingetuind.
Lieve tong, fok je niet op.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:53 schreef tong80 het volgende:
Slotje graag één of andere mod die niks te doen had tussen het trots zijn dat ie al 5 dagen achter elkaar 250 posts heeft moest zich laten zien.
Flesh of Flosh of hoe je ook mag heten gooi hemk op slot ajb.
Ik gun jou niet het feit dat je dit topic hebt verplaatst en als ik hem in onzin had willen gehad had ik hem daar wel gepost.
Mijn god waar halen ze die losers toch steeds vandaan ?
Snap jij fok wel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |