per ongeluk "preizen" schrijven?quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:42 schreef Ppeace het volgende:
Warom altijd zo'n gezeur over mensen die per ongeluk 1 spelfout maken?
MEnsen hier geven reacties, zo van ''taalbarbaar'', ''leer nederlands'' etc.
Ik kan me erg hier aan hinderen.
Jajajajajajaquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:16 schreef Stretto het volgende:
Als de syntaxis verkeerd is dan is de semantiek ook meestal verkeerd.
Met een goede syntaxis is de kans op een goede semantiek vele malen groter.
Taalbarbaar!!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:42 schreef Ppeace het volgende:
Warom Waarom altijd zo'n gezeur over mensen die per ongeluk 1 spelfout maken?
MEnsen Mensen hier geven reacties, zo van: ''taalbarbaar'', ''leer nederlands Nederlands'' etc.
Ik kan me erg hier aan hinderen storen.
Is dit geen stijlfout!?quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:42 schreef Ppeace het volgende:
Ik kan me erg hier aan hinderen.
Is dit de nieuwe, spuuglelijke versie van ''Ik irriteer mij mateloos''?quote:
Toch nog iemand die het wel begrijpt.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:08 schreef timbastiaansen het volgende:
helemaal gelijk, wat maakt het uit of je hier ABN zou praten, het gaat om de inhoud van je reactie
Je schrijft niet per ongeluk een d of t te weinig/te veel. Dat heeft ook niks met typen te maken. Dat weet je, of niet, je typt het zoals je denkt dat het moet, als je het niet weet, typ je het verkeerd en ben je eigenlijk gewoon dom. Dyslectisch of niet, je kunt het leren wanneer er d of t moet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:42 schreef Ppeace het volgende:
Warom altijd zo'n gezeur over mensen die per ongeluk 1 spelfout maken?
Het spijt me hoor, maar als ik ergens niet goed in ben, dan doe ik er doorgaans niet aan mee. Zo neem ik ook nooit deel aan natuurkundige discussies. Het is aan de mensen die iets niet beheersen om zich te bekwamen, de omstanders die zich ergeren hoeven echt hun mond niet dicht te houden. ''Begrijpen wat er bedoeld wordt'' is leuk wanneer ik Afghaanse vluchtelingen wil helpen die in gebrekkig Engels hun verhaal doen, niet als ik mij op een Nederlands forum begeef.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:07 schreef BRITTJE het volgende:
_ En voor Johan_de_With, jammer dat je nu weer hier aan het irriteren bent. (doelende op je Lonsdale gastjes escapades)
Jammer alleen dat men amper meer aandacht heeft voor je boodschap als je die verstopt in een gedrocht van een zin vol met spel- en taalfouten.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:07 schreef BRITTJE het volgende:
[..]
Toch nog iemand die het wel begrijpt.En voor Johan_de_With, jammer dat je nu weer hier aan het irriteren bent. (doelende op je Lonsdale gastjes escapades)
Kijk, als ik op het internet zit zal het me echt een worst zijn of ik goed typ, ik kan teminste schrijven en spreken dus ik maak me niet druk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je schrijft niet per ongeluk een d of t te weinig/te veel. Dat heeft ook niks met typen te maken. Dat weet je, of niet, je typt het zoals je denkt dat het moet, als je het niet weet, typ je het verkeerd en ben je eigenlijk gewoon dom. Dyslectisch of niet, je kunt het leren wanneer er d of t moet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |