Fucking bullshit dat hangt maar net van de auto/motor af. Er zijn genoeg motoren met de kracht van een brommobiel die om de haverklap stukgaan.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:55 schreef Prodigy_from_MOBBDEEP het volgende:
Aangezien het uiteindelijk toch draait om hoeveel brandstof je erin gooit vind ik het raar/stom/vreemd dat je meer moet betalen voor een nieuwe snellere auto.
-het onderhoud is duurder
Een Opel GSi 2.0i 16v is zuiniger dan een 2.0i 8v. Toch is ie vele malen sneller. Een 325i is zuiniger dan een 320i (E36) ondanks dat de 325i meer dan 40 pk en een hele grote bult koppel meer heeft...quote:-het verbruikt meer
Dit hangt dus totaal van de versnellingsbak af. Een bak met korte verhoudingen, laat de motor meer toeren draaien, voila, lawaai! Maar er zijn genoeg auto's met dikke motoren, die juist een langere bakverhouding hebben, dan de wagens met kleinere motoren. Een 320i maakt meer lawaai op de snelweg dan een 325i, puur omdat de 325i langere bakverhoudingen heeft.quote:-de motor maakt meer lawaai
Sjah dit is idd zo, meerprijs is vaak best hoog, alleen je argumenten zijn fucking onzin.quote:(Ik heb niks tegen snelle auto's, ik vind snelle auto's geweldig alleen de meerprijs vind ik belachelijk)
Dat is in feite via de benzine-prijs al geregeld. Hoger verbruik = fors meer ¤¤¤¤¤quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
auto's die meer energie uit brandstof halen, zouden juist goedkoper meoten zijn, aangezien een regering die niet wil dat haar land naar de kloe gaat door milieuvervuiling, deze auto's zal subsidieren
Maar een Excel kopen is dus wel dom?quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:40 schreef MDKme2 het volgende:
Conclusie: Een snellere auto kopen hoeft niet dom te zijn!
In dit geval: JAquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar een Excel kopen is dus wel dom?
Ik zie hem nergens hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:43 schreef Prodigy_from_MOBBDEEP het volgende:
PS: ik realiseer me wel dat ik dit topic in het hol van de leeuw heb geopend
Nee niet die leeuw, die anderequote:Op vrijdag 1 april 2005 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zie hem nergens hoor
[afbeelding]
het gaat natuurlijk niet alleen om snelheid, maar ook om het gevoel een aparte auto te rijden die veel in zijn mars heeft.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:18 schreef Prodigy_from_MOBBDEEP het volgende:
[..]
Dat jij 500.000 euro meer betaalt dan mij, voor een auto, om sneller bij het andere stoplicht te komen waar ik vervolgens weer naast je sta vind ik vrij dom ja.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:52 schreef Steve-O het volgende:
-Suv' /geen heuvels hier
-Jeep's /Geen bergen hier
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:19 schreef Ballebek het volgende:
Domste investering blijft een computer; na 3 jaar kan ie op de schroot...
Hersel, na 2 weken is ie al niks meer waard...
Heerlijk he zo'n Passat. Veel zuiniger dan de concurentie. Ik ken iemand die heeft ook een Passat tdi en die zegt dat hij nog nooit zo goedkoop heeft auto gereden. Maar toch dikke 190 en naar de 100 in 11 seconden ofzo. En lekker luxe.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Snelheid is voor mij minder belangrijk, auto is een compromis tussen luxe, prijs, verbruik, prestaties, ruimte, kwaliteit. Het is een Passat Combi TDi geworden, met alle extra´s. Rij er nu bijna 2 jaar mee, en het enige issue wat ik er mee heb is dat de navigatie twee keer gecrashed is in die twee jaar. Reden daarvoor onbekend, eerste keer hielp herstarten niet, tweede keer wel.
Goed, hij rijd 200, en is daar redelijk snel voor een diesel, en haalt lekker in, maar ik vind het leuker om relaxed te rijden, ook op de autobahn. Hij is verder redelijk stil, comfortabel, rijd 5,5 liter in doorsnee en van alle gemakken voorzien.
Lekkere auto, volgende zal ook wel weer een passat worden, hoewel skoda misschien een beter deal zou zijn, gaat een beetje aan de omzet liggen, misschien wordt het ook een audi, om dat anders zoveel geld naar het Finanzamt moet.
Wel is je computer 2e hands proberen te verkopen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:36 schreef Prodigy_from_MOBBDEEP het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Of je bent een supernerd die de hele dag achter de computer zit.
Gewoon niet verkopen. En pas je PC wegdoen na 5/6 jaar. Of gewoon telkens upgreadenquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:50 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Wel is je computer 2e hands proberen te verkopen?![]()
En, met vier volwassenen erin heb je nog geen klagen over de ruimte. ook acherin meer dan voldoende beenruimtequote:Op zaterdag 2 april 2005 13:49 schreef Prodigy_from_MOBBDEEP het volgende:
[..]
Heerlijk he zo'n Passat. Veel zuiniger dan de concurentie. Ik ken iemand die heeft ook een Passat tdi en die zegt dat hij nog nooit zo goedkoop heeft auto gereden. Maar toch dikke 190 en naar de 100 in 11 seconden ofzo. En lekker luxe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |