abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25908523
Aangezien het uiteindelijk toch draait om hoeveel brandstof je erin gooit vind ik het raar/stom/vreemd dat je meer moet betalen voor een nieuwe snellere auto.

-het onderhoud is duurder
-het verbruikt meer
-de motor maakt meer lawaai

(Ik heb niks tegen snelle auto's, ik vind snelle auto's geweldig alleen de meerprijs vind ik belachelijk)

QueensBridge....
pi_25908537
idd, je staat toch in de file!
pi_25908550
Het is ook dom om een OV jaarkaart te kopen. Maar soms zijn domme dingen gewoon erg leuk

Zie het als naar de hoeren gaan: voor een beetje geld een beetje plezier
  vrijdag 1 april 2005 @ 15:57:09 #4
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25908559
als je het geld hebt om een snelle auto te kopen heb je ook geen boodschap aan verbruik en duurder onderhoud.

en een sportieve wagen hoort nu eenmaal meer geluid te maken

nee dus.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_25908656
Auto's die meer energie uit brandstof halen dan andere auto's zouden duurder moeten zijn.

Niet auto's die meer brandstof dan anderen kunnen verbranden per slag.
QueensBridge....
  vrijdag 1 april 2005 @ 16:02:38 #6
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_25908677
Je kan er toch niet snel mee rijden!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_25908689
auto's die meer energie uit brandstof halen, zouden juist goedkoper meoten zijn, aangezien een regering die niet wil dat haar land naar de kloe gaat door milieuvervuiling, deze auto's zal subsidieren
pi_25908723
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
auto's die meer energie uit brandstof halen, zouden juist goedkoper meoten zijn, aangezien een regering die niet wil dat haar land naar de kloe gaat door milieuvervuiling, deze auto's zal subsidieren
Even gewoon de prijs vanuit de fabriek zonder regeringen, etc.
QueensBridge....
pi_25908749
Economisch niet verantwoord, niet dom. Als je er snel mee wilt rijden meot je er wel voor naar Duitsland (legaal dan), maar goed, als je geld hebt voor zo'n auto maakt dat ritje ook niet zoveel uit. Wat Prodigy zegt kun je eerder als dom classificeren.
pi_25908799
Ze zijn wel veel mooier .. en niet zo standaard auto. Als je geld genoeg heb wel leuk
pi_25908800
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 16:05 schreef Jeff1981 het volgende:
Economisch niet verantwoord, niet dom. Als je er snel mee wilt rijden meot je er wel voor naar Duitsland (legaal dan), maar goed, als je geld hebt voor zo'n auto maakt dat ritje ook niet zoveel uit. Wat Prodigy zegt kun je eerder als dom classificeren.
Net alsof het rijke mensen niks uitmaakt of ze opgelicht worden
QueensBridge....
pi_25908867
Een auto kopen is zowieso dom.
Een auto is volgens mij de slechtste investering die een mensch kan doen in zijn leven.
pi_25908921
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 16:10 schreef SolidArt het volgende:
Een auto kopen is zowieso dom.
Het is: "sowieso"
quote:
Een auto is volgens mij de slechtste investering die een mensch kan doen in zijn leven.
Wil je daar je eigen topic over openen a.u.b.
QueensBridge....
pi_25908957
Het is wel dom om een snelle auto te kopen. Maar als ik met mijn Ferrari voor het stoplicht naast jouw Lada sta en we beide een optrekwedstrijdje houden, dan zie jij er toch dommer uit .

Dus is het ook NIET dom om een snelle auto te kopen.

Het ligt maar aan wat je van een auto wil. Ik wil een snelle, opvallende auto. Dan is het dus dom als ik een Volkswagen Lupo 3 Liter koop .
pi_25908998
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 15:55 schreef Prodigy_from_MOBBDEEP het volgende:
Aangezien het uiteindelijk toch draait om hoeveel brandstof je erin gooit vind ik het raar/stom/vreemd dat je meer moet betalen voor een nieuwe snellere auto.

-het onderhoud is duurder
boeieh? toch een lease-auto
quote:
-het verbruikt meer
zie vorige item
quote:
-de motor maakt meer lawaai
Zet je de radio wat harder, heb je daar ook geen last meer van
quote:
(Ik heb niks tegen snelle auto's, ik vind snelle auto's geweldig alleen de meerprijs vind ik belachelijk)
t mag wat kosten, maar t is inderdaad wel prijzig...die bekeuringen

Voordelen van snelle auto:
- het is leuk
- het KAN veiliger zijn (inhalen duurt korter)
- het is leuk
-erm... het is leuk

vodoende overtuigende argumenten dacht ik zo
pi_25909044
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 16:07 schreef Prodigy_from_MOBBDEEP het volgende:

[..]

Net alsof het rijke mensen niks uitmaakt of ze opgelicht worden
Als je er zo over denkt had je je stelling zo moeten beschrijven: "Domme mensen kopen snelle auto's en komen er later achter dat deze een stuk duurder in gebruik zijn dan minder snelle auto's"

Ik bedoel, iemand die een snelle auto koopt weet van te voren wat de (extra) kosten zijn en wordt dus neit opgelicht, krijgt gewoon wat ie koopt
pi_25909050
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 16:14 schreef RetepV het volgende:
Het is wel dom om een snelle auto te kopen. Maar als ik met mijn Ferrari voor het stoplicht naast jouw Lada sta en we beide een optrekwedstrijdje houden, dan zie jij er toch dommer uit .
Dat jij 500.000 euro meer betaalt dan mij, voor een auto, om sneller bij het andere stoplicht te komen waar ik vervolgens weer naast je sta vind ik vrij dom ja.
QueensBridge....
pi_25909092
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 16:10 schreef SolidArt het volgende:
Nee, een kind is de slechtste investering die je kunt doen. Kinderen kosten hun ouders alleen maar geld, ze leveren niks op. En als ze het huis uit gaan kosten velen de maatschappij geld. Het gaat bij veel kinderen van kwaad tot erger, wat de kosten betreft. Veel kinderen leveren zelfs nooit geld op tijdens hun leven.
pi_25909113
Ach sjonge, ik kom ook in aanraking met het fenomeen 'Fok! 1 april' hoor . Het is weer random foutmeldingen-dag.
pi_25909191
In Nederland is het idd dom om een snelle auto te kopen, ja. Je hebt er hier echt geen ene flikker aan.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 1 april 2005 @ 16:25:02 #21
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_25909204
Het gaat allemaal om Imago, Ego, uitstraling, fun.
Omdat je dat voor je werk moet, je dat zelf leuk vind, en misschien wel je hobby is, je groot wilt doen tegenover anderen -al dan niet bekenden- of botweg omdat een te kleine pik hebt.

Er zijn veel redenen, en het 'dom' noemen vind ik nogal kortzichtig maar hey, ieder zijn ding, niet?
pi_25909219
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 16:20 schreef RetepV het volgende:

[..]

Nee, een kind is de slechtste investering die je kunt doen. Kinderen kosten hun ouders alleen maar geld, ze leveren niks op. En als ze het huis uit gaan kosten velen de maatschappij geld. Het gaat bij veel kinderen van kwaad tot erger, wat de kosten betreft. Veel kinderen leveren zelfs nooit geld op tijdens hun leven.
Wat wou je dan? Opensnijden en de organen verkopen op de beverwijkse Bazar?
pi_25909222
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 16:18 schreef Prodigy_from_MOBBDEEP het volgende:
Dat jij 500.000 euro meer betaalt dan mij, voor een auto, om sneller bij het andere stoplicht te komen waar ik vervolgens weer naast je sta vind ik vrij dom ja.
Maar hoezo is dat dom? Ik kan je dan toch gewoon twee keer voor lul zetten met je Lada!?!!? Dat is dus juist slim!

Wat ik bedoel te zeggen is dat je mijn hele punt mist: 'dom' en 'slim' zijn subjectieve begrippen. Als je wil straatracen is het dom om een Lada te kopen. Als je zuinig wil rijden is het dom om een Bentley te kopen. Als je wil opvallen moet je geen zwarte Volkswagen Golf kopen. Als je onopvallend wil zijn moet je geen Ferrari kopen. Als je goedkoop wil rijden moet je niet een Lamborghini kopen.

Of iets dom of slim is, ligt maar helemaal aan wat je wil.
pi_25909302
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 16:25 schreef RetepV het volgende:

[..]

Of iets dom of slim is, ligt maar helemaal aan wat je wil.
nueqen
pi_25909333
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 16:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat wou je dan? Opensnijden en de organen verkopen op de beverwijkse Bazar?
Hmm, da's een idee.

Kijk, als je praat over 'investeren', dan praat je over dat je geld ergens in steek en daar een positieve return-on-investement op verwacht (je verwacht er geld aan te verdienen). Als jouw voorstel een bepaalde winst garandeerd, dan zou een kind toch wel eens een betere investering blijken te zijn dan een auto .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')