Komt wel goedquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:44 schreef Ymke het volgende:
En ik stuur mijn mail us naar rewimo , lekker snugger![]()
Hm ok...quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:42 schreef Xilantof het volgende:
Pea, dat zijn de 1 april grappen van FOK
ik ga ook even stemmen trouwens!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:33 schreef pea4fun het volgende:
whaaa...ik kreeg een melding dat ik niet kon reageren omdat de topicstarter gebanned is? Maar mijn berichtje staat er wel....vreemd
Idd, maar ik denk dat er hier niet drie verschillende foto's worden bedoeld (bij drieluik wel) maar 1 foto met 3 stuks van iets er opquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:27 schreef Shark.Bait het volgende:
"Drie (een foto van drie stuks van iets)"
We hebbenn toch al een drieluik gehad? (december 2003)
Maar dit is geen drieluikquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:27 schreef Shark.Bait het volgende:
"Drie (een foto van drie stuks van iets)"
We hebbenn toch al een drieluik gehad? (december 2003)
Toch kan je ook daar best leuke dingen mee doenquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar dit is geen drieluikHet staat er toch al achter? Een foto van drie dezelfde dingen. Drie appels, drie piramides, drie auto's... als het er maar drie zijn. En dat dan natuurlijk nog leuk en mooi en technisch perfect gefotografeerd en zo. Snappie?
Ik zie drie smileysquote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Zullen we eerst kijken wat het onderwerp wordt?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:56 schreef Rewimo het volgende:
Maar dit is geen drieluikHet staat er toch al achter? Een foto van drie dezelfde dingen. Drie appels, drie piramides, drie auto's... als het er maar drie zijn. En dat dan natuurlijk nog leuk en mooi en technisch perfect gefotografeerd en zo. Snappie?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]ooowja...ik zie het...een soort van "herhaling"
quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:01 schreef Shark.Bait het volgende:ooowja...ik zie het...een soort van "herhaling"
Maar dat is het lekker net niet hequote:Op zaterdag 2 april 2005 22:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]ooowja...ik zie het...een soort van "herhaling"
Ja, dat kan nu niet meerquote:Op zondag 3 april 2005 21:16 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Bijna zover .....
Echt spannend dit vroeger ging ik voor het afluiten al es kijken
Soms zit het mee, soms zit het tegenquote:Op zondag 3 april 2005 21:19 schreef Klonk het volgende:
nog 40 minuten
ik hoop dat het onderwerp het word waar ik op gestemd heb
dan zit het nu waarschijnlijk tegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |