Zie topic titelquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:36 schreef ChOas het volgende:
Speaking of.... waar is de neger ?
Die plukt katoenquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:36 schreef ChOas het volgende:
Speaking of.... waar is de neger ?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:47 schreef mr_Brown het volgende:
BEN HET NU ECHT ZAT!!!!!!!!!!!!!!!!!! DOMME TERING GRAPPEN!!!!!![]()
![]()
enquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:47 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
Chocobo kreeg het idee wel geloof ikquote:
klootzakkenquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:47 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
quote:
? .... slechtste plaatje oooitquote:
ik hoop hetquote:
Negerquote:
Probeer gewoon te laten zien waar je roots liggenquote:
ik zal jou wel eens laten voelen wat mijn roots zijnquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Probeer gewoon te laten zien waar je roots liggen
Maar wel een leuke bezigheidquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:42 schreef QueenR het volgende:
Hawu! Ayikho into enjalo madoda! (hoever kom je hiermee nkosi surfer haha)
quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik zal jou wel eens laten voelen wat mijn roots zijn
Om het uit te pluizen? Of heb jij stiekem ook teveel naar shaka gekeken?quote:
Hey! this is a fradulent activity, you guys!quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:42 schreef QueenR het volgende:
Zal ze wel even in je roots taal vermanend toespreken
Lekker pilsje, zonnetje! wat een dag
quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Hey! this is a fradulent activity, you guys!
Google heerst
Sentido na mulher quente agradável do sexo rocha-duro?quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:57 schreef QueenR het volgende:
[..]
Om het uit te pluizen? Of heb jij stiekem ook teveel naar shaka gekeken?
Precies wat Brown al zei... dat dacht ik ook ..quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:42 schreef QueenR het volgende:
Zal ze wel even in je roots taal vermanend toespreken
Lekker pilsje, zonnetje! wat een dag
weet ikquote:
Ik vind het geil als je spaans praat pikquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sentido na mulher quente agradável do sexo rocha-duro?![]()
![]()
Ja? ,......... dat zal ik het de volgende keer eens in het Spaans doen ok ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik vind het geil als je spaans praat pik![]()
WHAHAHAHAHAAHHAHHAHAquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja? ,......... dat zal ik het de volgende keer eens in het Spaans doen ok ?
(alleen was het portugeesquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik vind het geil als je spaans praat pik![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sentido na mulher quente agradável do sexo rocha-duro?![]()
![]()
Jammerquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:41 schreef mr_Brown het volgende:
A12 Utrecht richting Den Haag tussen Woerden en knp. Gouwe: stilstaand verkeer door ongeval(len). Op de A-20. 15 km![]()
![]()
gelukkig ben ik met de motor
Ik hoop dat het waaitquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:41 schreef mr_Brown het volgende:
A12 Utrecht richting Den Haag tussen Woerden en knp. Gouwe: stilstaand verkeer door ongeval(len). Op de A-20. 15 km![]()
![]()
gelukkig ben ik met de motor
En heel hard regentquote:
Gmail is omhoog naar 2 Gigquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:22 schreef Chocobo het volgende:
Vast een 1 april grap........ ik haat deze dag zo !!
http://www.xs4all.nl/nieuws/bericht.php?id=631&taal=nl&msect=Nieuws&year=2005
En een paar aardbevingen en twisters onderweg....quote:
Wellicht een aardverschuiving hier en daar om het af te maken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En een paar aardbevingen en twisters onderweg....
Hoiquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:43 schreef QueenR het volgende:
het is weer lekker rustig hier vanavond. .. Hi Kep!
Lekker! (not) tenzij het als een poesje lekker oprollen op schoot isquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:16 schreef O-Ren het volgende:slaap lekker.......
Ik mag fijn het hele weekend gaan Spinnen
Prrrrrquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:23 schreef QueenR het volgende:
[..]
Lekker! (not) tenzij het als een poesje lekker oprollen op schoot is
quote:Op zaterdag 2 april 2005 09:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wanneer zijn nou de eerste resultaten te verwachten??
quote:Op zaterdag 2 april 2005 09:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wanneer zijn nou de eerste resultaten te verwachten??
ff opruimen hier en dan lekker motorrijdenquote:
Heb je het katoen al opgeslagen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ff opruimen hier en dan lekker motorrijden
quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je het katoen al opgeslagen?
Eerst werk dan plezier.
Webcam foto'squote:Op zaterdag 2 april 2005 11:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die zon ook
Neuh, heb een dure spiegelreflex. Maar daar gaat nog gewoon een rolletje inquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:19 schreef Magneet het volgende:
volgens mij word het dan tijd om een echte cam te kopen Struik
Whahahahaha....quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Serieus
http://www.nu.nl/news/504(...)n_online_zwaard.html
probeer dan een body te kopen waar de lenzen van die slr op kunnen gijsquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Neuh, heb een dure spiegelreflex. Maar daar gaat nog gewoon een rolletje in
quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Serieus
quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Neuh, heb een dure spiegelreflex. Maar daar gaat nog gewoon een rolletje in
Ingewikkeld geschreven, lijkt wel magneets.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Serieus
Je hebt een beste tuin gijsquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die zon ook
Gefeliciteerd met je verjaardag schoonheid!!!quote:
Volgens mij is die nog flauwer dan Filmpjequote:Op zaterdag 2 april 2005 15:54 schreef Bastard het volgende:
Net "White chicks" gezien.. erg lachen
Zeker een keer huren!
Dat dacht ik ook.. heb toch hard gelachenquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:23 schreef Roi het volgende:
[..]
Volgens mij is die nog flauwer dan Filmpje
Toch jammer dat je er vanavond dan niet bentquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:24 schreef -Struikrover- het volgende:
Heh, last. Buurman om 13.00 uur; Hé buurman biertje!!! Jot
En weee zzat. weer hele dg daar gezeten
Gaat vaqnovqand echt noet gijzsquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toch jammer dat je er vanavond dan niet bent
Wanneer kunnen we komen voor een barbequefeest?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die zon ook
Eerste 3 weken van Augustus ben ik op vakantie, voor de rest bel maar!! Je bent harstikke weolkomquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we komen voor een barbequefeest?
afz. Quinny
Deze dus, zu niet weten waarom ik zou overstappen voor zoveel geldquote:
Hoe nu verder, moet hij met haar trouwen ofzo?quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:48 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een dagLampen gekocht
en leuke famillieroddels...mijn neefje van 16 heeft een meisje zwanger gemaakt.
![]()
Geen idee...laatste bericht is dat hij het uit heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:03 schreef GinaG het volgende:
Hoe nu verder, moet hij met haar trouwen ofzo?![]()
Och jee, wilt dat meisje het kindje houden? Hoe oud is jhet meisje trouwensquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee...laatste bericht is dat hij het uit heeft gemaakt.![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
Och jee, wilt dat meisje het kindje houden? Hoe oud is je neef trouwens![]()
quote:mijn neefje van 16 heeft
een jaar of 15.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
Och jee, wilt dat meisje het kindje houden? Hoe oud is jhet meisje trouwens![]()
ja de wijn smaakt goed
Ach als hij 35 is dan zijn de kids allang en breed de deur uit en heeft hij weer tijd voor zijn eigen levenquote:
als hij dan 35 is wordt hij opaquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:25 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ach als hij 35 is dan zijn de kids allang en breed de deur uit en heeft hij weer tijd voor zijn eigen leven![]()
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:25 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ach als hij 35 is dan zijn de kids allang en breed de deur uit en heeft hij weer tijd voor zijn eigen leven![]()
Dat wel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:50 schreef -Struikrover- het volgende:
Blij dat die man uit z`n lijden is verlost
stel nu dat de paus er nu achter komt dat er helemaal geen hemel of God bestaat... dan is zijn hele leven voor niks geweestquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat wel.
Gemengde gevoelens over deze man. Respect voor zijn strijd tegen het communisme. Maar jammer dat hij de kerk nooit heeft durven vernieuwen, en bleef vasthouden aan oude geloven als het verbod op condoms.
Maar goed, ik ben (niet-praktiserend) katholiek. Dus het doet me toch wel iets.
De vervanger van Jezus (Benoemd door de Katholieke kerk) ! Geen idee............. RIP Paus !quote:Op zondag 3 april 2005 02:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
@ Paus: RIP, hoewel strolie het prima verwoord doet het me toch wel iets eigenlijk... Hij is toch de Paus, de man die het dichtste bij God staat...
Toen was ik al even wakker ! Boterham smeren voor Daan,.... melk maken, tandjes poetsen, kabouter Plop aan en dan kan ik even fokken voor 10 minutenquote:
Mwaaaa...26 jaar in een paleis gewoond tussen de mooiste kunstwerken op aarde.quote:Op zondag 3 april 2005 02:38 schreef kepler het volgende:
stel nu dat de paus er nu achter komt dat er helemaal geen hemel of God bestaat... dan is zijn hele leven voor niks geweest![]()
Choooooooooooooooquote:Op zondag 3 april 2005 08:39 schreef Chocobo het volgende:
Toen was ik al even wakker ! Boterham smeren voor Daan,.... melk maken, tandjes poetsen, kabouter Plop aan en dan kan ik even fokken voor 10 minuten
Gijs zo cool,.......... ik hoop alleen dat het nog wel even duurt. Heb het idee dat het snel gaat. Ik ben nu bij The End.... sniperen..... moet alleen de sniper gun nog ergens vinden daar. Veel gezien dus alquote:Op zondag 3 april 2005 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ChoooooooooooooooGeniet je nog van MGS3? Waar ben je ergens Gijs?
Cuntwerken !quote:Op zondag 3 april 2005 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mwaaaa...26 jaar in een paleis gewoond tussen de mooiste kuntwerken op aarde.
Moet je een denken, wakker worden, bakje koffie. Even in je boxershirt door de Sixtijnse kapel lopen terwijl je aan je ballen krabt...
The End, dat is toch die oude man?quote:Op zondag 3 april 2005 08:43 schreef Chocobo het volgende:
Gijs zo cool,.......... ik hoop alleen dat het nog wel even duurt. Heb het idee dat het snel gaat. Ik ben nu bij The End.... sniperen..... moet alleen de sniper gun nog ergens vinden daar. Veel gezien dus alMega goed spel !
quote:
Nee die moet je (volgens Eva) daar ergens gaan halen.... die oude vent zegt coole shit... Pain en Fear zijn al dood nuquote:Op zondag 3 april 2005 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
The End, dat is toch die oude man?
Sniper gun had ik volgens mij al toen ik op dat punt was aangeland.![]()
Ow, dat zou best kunnen.quote:Op zondag 3 april 2005 08:45 schreef Chocobo het volgende:
Nee die moet je (volgens Eva) daar ergens gaan halen.... die oude vent zegt coole shit... Pain en Fear zijn al dood nu
En Struik dan?quote:Op zondag 3 april 2005 08:46 schreef Magneet het volgende:
Vaticaan heeft trouwens ook de grootste collectie P0rn ter wereld
Je SMS,.... ja dat de spoiler wel een beetje meevalt toch ?quote:Op zondag 3 april 2005 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, dat zou best kunnen.Weet het eigenlijk niet meer.
The End is een hele coole boss-fight. Duurt wel erg lang en strekt zich over meerdere velden uit.
SMS trouwens nog gekregen?
quote:Op zondag 3 april 2005 08:46 schreef Magneet het volgende:
Vaticaan heeft trouwens ook de grootste collectie P0rn ter wereld
Ik van buiten op mijn balkon zitten.quote:Op zondag 3 april 2005 08:54 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisteren m`n kop verbrand met in de tuin werken en bij de buurman borrelen
Is het eindelijk lekker weer moet je wegquote:Op zondag 3 april 2005 08:50 schreef mr_Brown het volgende:
O-Ren:goedemorgen gijsjes
Weer een dag cursus![]()
Weer de hele dag binnen zitten met dit mooie weer
Enquote:Op zondag 3 april 2005 09:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
en
de zon schijnt buiten hoor, ga zo motorrijden
Ga maar lekker binnen zitten johquote:Op zondag 3 april 2005 09:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
En![]()
Dan ga je toch lekker de Aso uithangen op straat, laat mij me vermaken met wat autosport op de Zondag.
De dag is nog jongquote:Op zondag 3 april 2005 09:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ga maar lekker binnen zitten joh
Gijs al blijf ik de hele dag in bedquote:Op zondag 3 april 2005 09:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ga maar lekker binnen zitten joh
Fijn he een vrouw aan de lijn als je een ochtendboner hebtquote:Op zondag 3 april 2005 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wordt je wakker gebeld, staat er "strol" op je GSM, zeg je "Gijs" (lichtelijk geïrriteerd) is het Toadette![]()
Toadettequote:Op zondag 3 april 2005 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wordt je wakker gebeld, staat er "strol" op je GSM, zeg je "Gijs" (lichtelijk geïrriteerd) is het Toadette![]()
Ah... Mogguhquote:
Whacha gonna do when they come for you?quote:
Ik zeg tegen Chantal dat ze gerust kan bellen, ik had Roy al zien posten. Maar ik zie net dat dat gisteravond was.quote:
quote:Op zondag 3 april 2005 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zeg tegen Chantal dat ze gerust kan bellen, ik had Roy al zien posten. Maar ik zie net dat dat gisteravond was.
quote:Op zondag 3 april 2005 12:13 schreef -Struikrover- het volgende:
Woont er hier iemand in de buurt van Echt ?
Misschien, waar ligt dat ?quote:Op zondag 3 april 2005 12:13 schreef -Struikrover- het volgende:
Ah, in het buitenland dusquote:Op zondag 3 april 2005 12:20 schreef Magneet het volgende:
ik denk dat Nadine dat is of ik, zal weinig schelen
ergens halverwege tussen Eindhoven & Maastricht dus je moet dus een goedkope auto hebben wil je er echt winst uit weten te halen.quote:Op zondag 3 april 2005 12:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Goeie vraag
De vijverfolie is daar goedkoop
Auto van de zaak dusquote:Op zondag 3 april 2005 12:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
ergens halverwege tussen Eindhoven & Maastricht dus je moet dus een goedkope auto hebben wil je er echt winst uit weten te halen.
Als je die dan 9 april gaat halen kan je me in Den Bosch afzetten. Al weet ik niet of die winkel nog open is op zaterdag, 22uquote:Op zondag 3 april 2005 12:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Auto van de zaak dus
check
scheelt zon 70 euro
dan is het zekers te doen ja.quote:Op zondag 3 april 2005 12:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Auto van de zaak dus
check
scheelt zon 70 euro
Dat bietsenquote:Op zondag 3 april 2005 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je die dan 9 april gaat halen kan je me in Den Bosch afzetten. Al weet ik niet of die winkel nog open is op zaterdag, 22u
quote:Op zondag 3 april 2005 12:13 schreef -Struikrover- het volgende:
Dat vragen steedsquote:Op zondag 3 april 2005 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je die dan 9 april gaat halen kan je me in Den Bosch afzetten. Al weet ik niet of die winkel nog open is op zaterdag, 22u
haha ja waren ze jou ook al opgevallenquote:
absoluutquote:
Eerste race in Melbourne viel iets tegen, maar de rest is tot nu toe gewoon gaafquote:Op zondag 3 april 2005 15:21 schreef Magneet het volgende:
uhuh, gave actie op het laatst hoor, F1 is eindleijk weer leuk om te kijken
quote:Op zondag 3 april 2005 17:28 schreef Strolie75 het volgende:
Zucht
Heb gewoon de hele week over mannen gedroomd
Zou er iets mis met me zijn??
quote:Op zondag 3 april 2005 17:28 schreef Strolie75 het volgende:
Zucht
quote:Op zondag 3 april 2005 17:45 schreef Strolie75 het volgende:
That's it...straks plaats ik de trommel-foto's.
zit je balkon trouwens nog aan je gevel?quote:Op zondag 3 april 2005 17:45 schreef Strolie75 het volgende:
That's it...straks plaats ik de trommel-foto's.
Whahahahahhaquote:Op zondag 3 april 2005 17:51 schreef kepler het volgende:
[..]
zit je balkon trouwens nog aan je gevel?
Hoe was je dag Gijs?quote:
Had ik in jouw droom ook echt een dikke plasser dan?quote:Op zondag 3 april 2005 17:28 schreef Strolie75 het volgende:
Zucht
Lekker gijs, vanmorgen lekker een beetje gechilledquote:Op zondag 3 april 2005 18:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe was je dag Gijs?
Oh zo lekker hier, beetje op tijd opgestaan, lekker in de tuin zitten. In de middag stukje auto rijden, en een wopper gehaald op de A4. Aansluitend een heeeeerrrrlijk F1 race gezien.. en een zondagse kutfilm gehuurd. Net even stuk gewandeld met de hond, en nu eten.
Neeeeeeeeeeequote:Op zondag 3 april 2005 18:15 schreef Bastard het volgende:
[XBOX]Forza Motorsport #2 Het gevecht tegen GT4..
H..Ho...Hoe hard ging je dan??quote:Op zondag 3 april 2005 18:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Lekker gijs, vanmorgen lekker een beetje gechilled. Vanmiddag lekker motorgereden. Voor het eerst m`n motor in de begrenzer gekregen in de 6de versnelling, hij kon gewoon niet harder
Motortje
Ik bereid mijn vrouw al een jaar voor op Forza.. "ja.. dan ben ik er gewoon een paar weken niet meer."quote:
225quote:Op zondag 3 april 2005 18:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
H..Ho...Hoe hard ging je dan??
Vanmiddag ook hoopjes mooie motoren gezien.
Jaquote:Op zondag 3 april 2005 18:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik bereid mijn vrouw al een jaar voor op Forza.. "ja.. dan ben ik er gewoon een paar weken niet meer."
Kracht van de herhaling Gijs.. kracht van herhaling.quote:Op zondag 3 april 2005 18:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja![]()
de mijne snap het nog niet helemaal
WHOEHAHAHAHAHAAHHAAHAquote:Op zondag 3 april 2005 18:35 schreef Chocobo het volgende:
Daan heeft mijn regio vrije dvd speler omgetoverd in een regio 1 speler. Ik weet dat ik met mijn Sony dit via de afstandbediening kan bepalen. Set keys intoetsen zeg maar. Ik heb R1, R2 en Rfree........ Weet alleen niet meer hoeStaat nu vast op R1
Ben wel blij met mijn nieuwe Regio 1 speler![]()
Dag 24
Een nieuwe camera, verdien je welquote:
Wat een vreselijk saai filmpjequote:
Je hebt `m netquote:Op zondag 3 april 2005 18:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een nieuwe camera, verdien je wel![]()
599 eurie
Nog niet neequote:
Ker is een hoer.... die is nooit tevreden te krijgenquote:
Me msn:quote:
anders neem je ff je telefoon op ofzoquote:
Of je doet even niet zo bijdehandquote:Op zondag 3 april 2005 19:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
anders neem je ff je telefoon op ofzo![]()
wilde je ff door de telefoon uitlachen
quote:Op zondag 3 april 2005 19:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2005 18:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een nieuwe camera, verdien je wel![]()
599 eurie
24quote:Op zondag 3 april 2005 19:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Of je doet even niet zo bijdehand
afz. Quinny
Dit lot is mij ook getroffen hoor![]()
Gijs we staan met het hele gezin onder de douchequote:Op zondag 3 april 2005 19:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Pics ?quote:Op zondag 3 april 2005 19:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs we staan met het hele gezin onder de doucheZijn net klaar !
Heerlijkquote:Op zondag 3 april 2005 19:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs we staan met het hele gezin onder de doucheZijn net klaar !
quote:Op zondag 3 april 2005 20:40 schreef Strolie75 het volgende:
Oh ja, Ker heeft Roy 4x achter elkaar verslagen met trommelen....hij had last
pfffft haalt het niet bij de pspquote:Op zondag 3 april 2005 20:39 schreef Strolie75 het volgende:
Trommels waren op zich wel grappig maar niet echt mijn ding. Maar ik was wel heel erg onder de indruk van de DS. Prachtig apparaat
@ Roy; guntquote:Op zondag 3 april 2005 20:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ker liet me vanmiddag een lens zien van 104.000 euroquote:Op zondag 3 april 2005 21:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Deze wil ik
Konica Minolta Dynax 7D
[afbeelding]
[afbeelding]
ooit
quote:Op zondag 3 april 2005 18:35 schreef Chocobo het volgende:
Daan heeft mijn regio vrije dvd speler omgetoverd in een regio 1 speler. Ik weet dat ik met mijn Sony dit via de afstandbediening kan bepalen. Set keys intoetsen zeg maar. Ik heb R1, R2 en Rfree........ Weet alleen niet meer hoeStaat nu vast op R1
Ben wel blij met mijn nieuwe Regio 1 speler![]()
Dag 24
Het liedje zelf ging prima, maar Ker heeft Zulu roots ofzoquote:Op zondag 3 april 2005 20:40 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2005 19:23 schreef QueenR het volgende:
Vandaag weer ff lekker iets grappigs maar ook wel beetje beschamend met de kids meegemaakt; Robynn (oudste 6) komt naar beneden gerend dat Keagan (jongste 3) iets grappigs heeft wat ie aan mij wil laten zien. Hij komt er achteraan met een helemaal tevreden gelukkig koppie.... Trekt zijn shirt omhoog en heeft een flinke erectie die boven zijn onderbroekje uitkomt.... Robynn lachen, hij lachen... ik ook wel maar toch ook van uhm.. stop maar weer weg hihi ...mijn kindjes....
Ik heb altijd 5x9 plus rijdenquote:Op maandag 4 april 2005 06:36 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ook werken...terwijl ik eigenlijk vandaag vrij hadden kunnen nemen.
Deze week 5x9 uur
Heel normaal.quote:Op maandag 4 april 2005 06:36 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ook werken...terwijl ik eigenlijk vandaag vrij hadden kunnen nemen.
Deze week 5x9 uur
Niet voor mijquote:Op maandag 4 april 2005 07:09 schreef Bastard het volgende:
Heel normaal.
Ik las plasurenquote:Op maandag 4 april 2005 07:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet voor mij
Maar goed, dat zijn weer plusuren die ik op een andere dag kan opnemen.
quote:
zeer irritant idd.quote:Op maandag 4 april 2005 08:03 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een gedoe, GSM abonnement aangaan kan oh zo gemakkelijk. Maar als je het wilt opzeggen moet opeens alles via brieven in drievoud met opzegtermijnen blablabla...
quote:Op maandag 4 april 2005 07:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet voor mij
Maar goed, dat zijn weer plusuren die ik op een andere dag kan opnemen.
Ja,......... moest hem resetten ofzoquote:Op maandag 4 april 2005 07:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Is het nog gelukt met je DVD-speler Gijs?
Ja, ik heb geen vrije dagen meer en ik wil met de kerst toch wel een weekje vrij.quote:
quote:
Morgeuh Duo-Pennottiquote:
Tis fricking April.. geen vrije dagen meer??quote:Op maandag 4 april 2005 08:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen vrije dagen meer en ik wil met de kerst toch wel een weekje vrij.
hèquote:
Ik ga vanaf eind mei drie keer op vakantie, bij elkaar 7 weken. En ik heb in maart 1 week vrij gehad.quote:Op maandag 4 april 2005 08:14 schreef Bastard het volgende:
Tis fricking April.. geen vrije dagen meer??
snollebolquote:
Hé dikke!quote:Op maandag 4 april 2005 08:14 schreef Bastard het volgende:
*Raar smaakje aan de koffie ondekt*
Ik wil jou nooit meer horen klagen over je werk Gijs.quote:Op maandag 4 april 2005 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga vanaf eind mei drie keer op vakantie, bij elkaar 7 weken. En ik heb in maart 1 week vrij gehad.
Heb nu nog iets van 11 uur staan.
Ja.. staat ook in het GAM topic.quote:Op maandag 4 april 2005 08:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Hé dikke!
Heb jij dat Forza filmpje uit dat GAM topic nog ergens??
quote:Op maandag 4 april 2005 08:18 schreef Bastard het volgende:
Ik wil jou nooit meer horen klagen over je werk Gijs.
Teringquote:Op maandag 4 april 2005 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga vanaf eind mei drie keer op vakantie, bij elkaar 7 weken. En ik heb in maart 1 week vrij gehad.
Not Foundquote:Op maandag 4 april 2005 08:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. staat ook in het GAM topic.
Zeg, jij word zeker wel vaak aangehouden op je Harley door de polisie? Ik bedoel.. een neger op een Harley
Je hebt een helm op en draagt handschoenen wa?quote:Op maandag 4 april 2005 08:22 schreef mr_Brown het volgende:
enne.... ik ben stoer op dat dingdurven ze me niet aan te houden
Dat had Surfer met zijn thee afgelopen vrijdagquote:Op maandag 4 april 2005 08:14 schreef Bastard het volgende:
*Raar smaakje aan de koffie ondekt*
7 wekenquote:Op maandag 4 april 2005 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
zout erin gedaan ipv suiker?quote:Op maandag 4 april 2005 08:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat had Surfer met zijn thee afgelopen vrijdag
Stink yup !quote:Op maandag 4 april 2005 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is een beetje simpel vind je niet ?quote:
quote:Op maandag 4 april 2005 08:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat had Surfer met zijn thee afgelopen vrijdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |