Is het anders dan extra lief zijn voor je vriend wanneer hij net iets voor je heeft gekocht ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het ook nogal ziek aandoen....tenzij je vriend/in kickt op het gevoel een prostituee te zijn (een soort act dus).
hebben we hier een draaiende pilot?quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:35 schreef Isabeau het volgende:
Mijn parter leest dit topic even over mijn schouders mee.
Hij: "Zeg, je hebt vandaag leuke schoenen gekocht dus eh.."
Dat klinkt als de gemiddelde hoerquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:28 schreef ChOas het volgende:
Doet jouw vriendin/vriend wel eens wat extra's voor geld ? Keertje pijpen voor een tientje terwijl ze eigenlijk niet zo'n zin had, of een keer anaal terwijl ze eigenlijk niet wil ?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:35 schreef Isabeau het volgende:
Mijn parter leest dit topic even over mijn schouders mee.
Hij: "Zeg, je hebt vandaag leuke schoenen gekocht dus eh.."
Mensen met geld blijkbaarquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:36 schreef Pracissor het volgende:
Ik vraag me af met wat voor personen jij omgaat...
Ik doe niet extra lief als hij iets voor me heeft gekocht. Ik ben eigenlijk altijd lief en als ik moe en sacherijnig ben dan ben ik dat nog steeds als hij iets voor me heeft gekocht. En lief zijn uit zich bij mij niet in een pijpbeurt tegen m'n zin (insert middelvingersmiley)quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:35 schreef ChOas het volgende:
Is het anders dan extra lief zijn voor je vriend wanneer hij net iets voor je heeft gekocht ?
Hij bedoelt mij niet !quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:38 schreef boebiedoe het volgende:
Dude, is de relatie tussen cinnamongirl en jij nog wel helemaal flexibel?.
.
Dan schiet ik haar dood.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:28 schreef ChOas het volgende:
pijpen voor een tientje
Ah, DAT probeerde ik te schrijvenquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hij bedoelt mij niet !
Ik doe het lekker allemaal voor niks![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |