Tom McRae is superquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Maar goed, dan staat Tom vast tegelijkertijd met de Foo Fighters. Nou heb ik niet heel veel met die muziek, maar ja QOTSA - FF - REM is wel een mooi rijtje. En de FF staan er zo tussenin geklemd.
volgens mij spelen die allemaal op zaterdag.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:58 schreef MuseMuse het volgende:
godver!!!
ik heb vrijdagavond examenuitreiking dus mis ik: Audiolslave, FF, NIN, Rammstein, mars volta, interpol.....
tief maar op met je examenuitreiking
Yupquote:Op donderdag 28 april 2005 00:03 schreef Bayswater het volgende:
[..]
volgens mij spelen die allemaal op zaterdag.![]()
Ehmm niet alleen hoor, want ik wil zeker niet bij Sum41 zijn!!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het kut dat de volgende bands tegenover elkaar staan:
Garbage en The Kills.
Tom McRae en Foo Fighters.
REM en Ryan Adams.
Ik kies bij die laatste twee wel voor FF en REM, maar ik weet nog echt niet of ik naar Garbage zal gaan of naar The Kills.
Ik vrees ook dat iedereen naar Sum41 wil en niemand naar de Kaiser Chiefs, maar dan ga ik maar alleen. En vul voor Sum41 Pennywise in en voor KC Rilo Kiley en je hebt hetzelfde verhaal.
bron: www.festivalinfo.nlquote:Kane @ Rock Werchter 2005
Gepost door: Marz667 - 2005-05-05 00:48:44 - Bron: Metalrage.com
Onze collega's van Metalrage.com zitten dag en nacht achter het laatste muzieknieuws aan. Zo hoorde deze in het interview dat Nederlandse trots Kane had met het Belgische radiostation Qmusic dat ze deze zomer zullen spelen op het Rock Werchter festival. Naast deze mooie toevoeging aan het programma komen ook o.a. Interpol, Nine Inch Nails, Garbage, Therapy? en Kraftwerk hier een optreden geven.
Ow nee!!! Dinand (check mij mijn stem verkloten in een mislukte poging eddy vedder te zijn) Woesthoff.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:15 schreef Itch het volgende:
[..]
bron: www.festivalinfo.nl
Sterkte aan iedereen die naar Rock Werchter gaat
ik ga ook niet voor de muziekquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:32 schreef gekke_sandra het volgende:
Het wordt steeds commercieler.. de organisator heeft door hoe hij zijn centen moet verdienen hoor.
Zitten wel een paar leuke dingen tussen.. maar niet dat ik daarvoor zou gaan ofzo.
Ik vind de lijst heel erg leuk. Er zitten een paar mindere dingen tussen, maar daardoor laaat ik me niet een erg gaaf weekend afnemen. Ik bedoel: Mars Volta, QOTSA, REM, Garbage, Foo Fighters, Green Day, Dresden Dolls, Rilo Kiley, Flogging Molly, enzovoorts. Daar doet Kane voor mij geen afbreuk aan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:21 schreef gekke_sandra het volgende:
Hmm ja ik vind de lijst gewoon niet leuk genoeg.
Hoewel ik vermoed dat je eetlust rap bedorven wordt met hen binnen gehoorbereik.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:50 schreef brother52 het volgende:
Het is natuurlijk wel goed van de organisatie dat ze kane gehaald hebben, ik zal ook een keer moeten eten.
Dan maar hopen dat ze op het hoofdpoduim staan, kan ik in de buurt van de tent gaan zitten. Maar ik heb zo het vermoeden dat het daar dan wel eens druk zou kunnen worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:27 schreef Laton het volgende:
[..]
Hoewel ik vermoed dat je eetlust rap bedorven wordt met hen binnen gehoorbereik.
KANE! Feck!quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:15 schreef Itch het volgende:
[..]
bron: www.festivalinfo.nl![]()
Sterkte aan iedereen die naar Rock Werchter gaat
ja bij jou tent dan!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ze op het hoofdpoduim staan, kan ik in de buurt van de tent gaan zitten. Maar ik heb zo het vermoeden dat het daar dan wel eens druk zou kunnen worden.
Ze staan idd op de main stage. Gelukkig ruim voor soulwax, kan ik daar nog met een gerust hart heenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ze op het hoofdpoduim staan, kan ik in de buurt van de tent gaan zitten. Maar ik heb zo het vermoeden dat het daar dan wel eens druk zou kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |