Je bent wel wat selectief met je quote van een lapje tekst waarin voor 70% de Nederlander bekritiseerd wordt, helaas moet ik inderdaad constateren dat deze mythe nog steeds voortleeft bij sommige belgen.quote:Op maandag 18 april 2005 21:54 schreef Frederic het volgende:
[..]
Welk minderwaardigheidscompex? Doet die mythe nog steeds de ronde in NL?![]()
En waaraan zou je dat dan merken? Geef eens een concreet vbquote:Op maandag 18 april 2005 23:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Je bent wel wat selectief met je quote van een lapje tekst waarin voor 70% de Nederlander bekritiseerd wordt, helaas moet ik inderdaad constateren dat deze mythe nog steeds voortleeft bij sommige belgen.
Er staat wel een ijzersterk program..bovendien denk ik dat veel mensen ivm te laat zijn vorig jaar; nu extra snel hun kaartje gehaald hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:32 schreef Bayswater het volgende:
Duidelijk is dat het niet op een natuurlijke manier uitverkocht is geraakt.
Ik vind de vrijdag juist de minste dag. Hoop dat het dan lekker weer is, kan ik lekker met een boekje in de zon liggen en een beetje lui bandjes luisteren waar ik toch niet zo nodig vooraan moet staan.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:15 schreef Aventura het volgende:
Ik vind dag 2 (1 juli) het beste geprogrammeerd, trouwens! Garbage, Velvet Revolver, Greend Day..En dan op 2 juli NIN en Rammstein. Verder ga ik zeker Kraftwerk, The Foo Fighters en Chemical Brothers zien. De rest van de bands ken ik niet, maar ik ga de komende tijd eens wat van ze luisteren
400 euro?!! Hoe graag wil je dan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:32 schreef Bayswater het volgende:
Valt nog mee, verleden jaar gingen ze op ebay voor 400 euro weg, maar toen was het onverwachts uitverkocht. Nu hebben er waarschijnlijk veel handelaartjes met dollartekens via goformusic besteld. Als die worden verstuurd heb je kans dat de zwarte markt op zijn gat gaat. Duidelijk is dat het niet op een natuurlijke manier uitverkocht is geraakt.
Klopt natuurlijk, maar Werchter staat bekend om een ijzersterk programma. Verleden jaar met Metallica, Korn, Pink, The Cure, Muse. Lenny Kravitz, Franz Ferdinand,Pixies, Placebo en David Bowie(die uiteindelijk niet kwam) was het waarschijnlijk zelfs nog iets beter.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:31 schreef Laton het volgende:
[..]
Er staat wel een ijzersterk program..bovendien denk ik dat veel mensen ivm te laat zijn vorig jaar; nu extra snel hun kaartje gehaald hebben.
Dat betekent dus dat Tom McRae en REM niet tegelijk zullen spelen... gelukkig, hoeven we niet te kiezen en kunnen we beiden gaan bekijken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ryan Adams gaat de Marquee afsluiten op zondag, dat is wel kut want tegelijkertijd met REM.
The Kills ga ik zeker niet missen. Die zijn echt geweldig.
Sum41 is niet echt mijn ding, maar het zijn wel prima toevoegingen.
Ja, dat is zo. Maar goed, dan staat Tom vast tegelijkertijd met de Foo Fighters. Nou heb ik niet heel veel met die muziek, maar ja QOTSA - FF - REM is wel een mooi rijtje. En de FF staan er zo tussenin geklemd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
Dat betekent dus dat Tom McRae en REM niet tegelijk zullen spelen... gelukkig, hoeven we niet te kiezen en kunnen we beiden gaan bekijken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |