abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 april 2005 @ 15:27:13 #51
85962 ioko
I Appear Missing
pi_26123513
Het kan ook best zijn dat het aan de camping ligt, tot vorig jaar geen problemen gehad op A3, maar misschien dit jaar maar eens ergens anders gaan staan?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  zondag 10 april 2005 @ 20:23:35 #52
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_26130842
Het vermijden van A campings is inderdaad niet zo'n gek idee, de B en C campings liggen iets verder weg maar zijn des te gezelliger. Voor de wat luxere festivalganger is een hotel aan het Martelarenplein in Leuven ook aan te bevelen, ligt aan het het station en de bussen die ook voor de deur stoppen (de Rockwerchterbussen) rijden gratis tot 4.00 's nachts heen en weer.Daarbij is Leuven een oergezellige studentenstad, met elk jaar op 13,14,15 augustus een pracht van een stadsfestival, Marktrock!
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zondag 10 april 2005 @ 23:30:31 #53
85962 ioko
I Appear Missing
pi_26136243
Ik ben ook erg lui, en meer dan een half uur lopen naar het terrein, dat vind ik wat veel. Of valt het wel mee met de afstanden van B en C naar de wei
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_26225832
Nieuwe namen!
Donderdag 30 juni
Main Stage: The Bravery, New Order, Ozark Henry, Snoop Dogg, The Chemical Brothers
Marquee: Saul Williams, Thievery Corporation, Roisin Murphy, Kraftwerk, Gabriel Rios
De affiche voor de eerste festivaldag is zo volledig.

Vrijdag 1 juli
Main Stage: Athlete, Jimmy Eat World, Within Temptation, Garbage, Velvet Revolver, Green Day, Faithless
Marquee: Simple Plan, KT Tunstall, Kaiser Chiefs, The Dresden Dolls, Monza, Jamie Cullum, Elvis Costello & The Imposters, Armand van Helden
Het programma zal nog worden aangevuld met één extra naam op de Main Stage en één in de Marquee.

Zaterdag 2 juli
Main Stage: Pennywise, Daan, The Tears,>The Game, Audioslave, Nine Inch Nails, Rammstein
Marquee: Rilo Kiley, The Dears, Bloc Party, Millionaire, The Mars Volta, Interpol
Ook hier volgen nog 1 naam voor de Main Stage en twee extra namen voor de Marquee

Zondag 3 juli
Main Stage: Flogging Molly, Feeder, Keane, Soulwax, Queens of the Stone Age, Foo Fighters, R.E.M.
Marquee: Stash, Kasabian, Sarah Bettens, Eagles of Death Metal, Zita Swoon, Tom McRae
Nog één extra naam op Main Stage en 2 namen voor de Marquee worden later ingevuld.

Rilo Kiley! .
pi_26226300
quote:
Op donderdag 14 april 2005 17:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nieuwe namen!
Donderdag 30 juni
Main Stage: The Bravery, New Order, Ozark Henry, Snoop Dogg, The Chemical Brothers
Marquee: Saul Williams, Thievery Corporation, Roisin Murphy, Kraftwerk, Gabriel Rios

Vrijdag 1 juli
Main Stage: Athlete, Jimmy Eat World, Within Temptation, Garbage, Velvet Revolver, Green Day, Faithless
Marquee: Simple Plan, KT Tunstall, Kaiser Chiefs, The Dresden Dolls, Monza, Jamie Cullum, Elvis Costello & The Imposters, Armand van Helden
Het programma zal nog worden aangevuld met één extra naam op de Main Stage en één in de Marquee.

Zaterdag 2 juli
Main Stage: Pennywise, Daan, The Tears,>The Game, Audioslave, Nine Inch Nails, Rammstein
Marquee: Rilo Kiley, The Dears, Bloc Party, Millionaire, The Mars Volta, Interpol
Ook hier volgen nog 1 naam voor de Main Stage en twee extra namen voor de Marquee

Zondag 3 juli
Main Stage: Flogging Molly, Feeder, Keane, Soulwax, Queens of the Stone Age, Foo Fighters, R.E.M.
Marquee: Stash, Kasabian, Sarah Bettens, Eagles of Death Metal, Zita Swoon, Tom McRae
Nog één extra naam op Main Stage en 2 namen voor de Marquee worden later ingevuld.

Rilo Kiley! .
Wat is je bron..op de werchter site staan ze nog niet..
underground forever baby
pi_26226339
Oh ja. Euh. Graz, die dan weer festivalnoise en stubru als bron geeft.
  donderdag 14 april 2005 @ 17:46:13 #57
40163 Razzerr
Something doesn't compute
pi_26226854
Woeha! Ik heb dan ook eindelijk kaarten

Ik ga er met mijn zus heen en misschien nog een vriend. We hebben er zin in!
Maw: het zal wel 2006 worden...
  donderdag 14 april 2005 @ 18:07:07 #58
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_26227377
quote:
Op donderdag 14 april 2005 17:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nieuwe namen!
Donderdag 30 juni

Vrijdag 1 juli

Zaterdag 2 juli

Zondag 3 juli

Rilo Kiley! .
Staat inmiddels ook op de site van Werchter... Vooral Rilo Kiley. Zita Swoon en Jimmy Eat World zijn leuke namen ....de anderen ken ik nauwelijks of zijn minder...
Ik mis alleen nog steeds Manic Street Preachers en Bright Eyes
pi_26228488
The Game, zita zwoon en kaiser chiefs
underground forever baby
pi_26230749
Hmmm, nog 8 plaatsen totaal te vergeven... ik hou toch nog een stille hoop op The Killers of Snow Patrol (laatste is onwaarschijnlijk daar deze heren in voorprogramma van Europese concerten U2 staan), maartoch. Zullen er tussen deze 8 nog hele grote namen zitten?
pi_26230985
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:12 schreef Truck het volgende:
Hmmm, nog 8 plaatsen totaal te vergeven... ik hou toch nog een stille hoop op The Killers of Snow Patrol (laatste is onwaarschijnlijk daar deze heren in voorprogramma van Europese concerten U2 staan), maartoch. Zullen er tussen deze 8 nog hele grote namen zitten?
Ik hoop dat daar nog flinke verrassingen tussen zitten...En dat we een betere afsluiter krijgen dan REM.

2 jaar geleden ook al...
underground forever baby
  donderdag 14 april 2005 @ 21:11:57 #62
85962 ioko
I Appear Missing
pi_26232285
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:22 schreef Laton het volgende:

[..]

Ik hoop dat daar nog flinke verrassingen tussen zitten...En dat we een betere afsluiter krijgen dan REM.

2 jaar geleden ook al...
Zeur niet zo, dat jij niet blij bent met R.E.M., wil niet zeggen dat iedereen die mening heeft. Ik kan me geen betere afsluiting voorstellen. 1999 en 2003 waren ze echt super.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_26236618
Heeft iedereen die op de goformusicsite zijn kaarten besteld heeft deze al binnen?

Begin me namelijk een beetje zorgen te maken..........
pi_26240798
Ik heb ze ook nog niet, eerste dag besteld, geld gelijk van m'n creditcard afgeschreven, volgens de site zijn ze betaald maar nog niet klaar voor verzending.
  vrijdag 15 april 2005 @ 09:13:24 #65
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_26241005
Je hebt kans dat ze daar lang mee wachten ivm de te verwachte zwarthandelaren.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_26248335
Onlogische maatregel dan , want de nederlandse zwarthandelaren met hun ticketservice kaartjes kunnen al wel gewoon aan de slag. Vorig jaar ging het ook heel langzaam met goformusic omdat de kaartjes nog niet gedrukt waren, zou dat nu ook zo kunnen zijn of zijn er al mensen die een "origineel" kaartje hebben ?
pi_26270662
Grote kans dat die GFM kaarten nog wel een maand of 1,5 op zich laten wachten
  zaterdag 16 april 2005 @ 15:04:52 #68
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_26271884
quote:
Op donderdag 14 april 2005 17:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh ja. Euh. Graz, die dan weer festivalnoise en stubru als bron geeft.

Kom ik veel en is idd een goede bron om over festivals geruchten en zo te horen.
Jusqu'ici tout va bien
  zaterdag 16 april 2005 @ 22:03:14 #69
30135 Ponem
een beetje vreemd...
pi_26282453
Ik ga ook naar Werchter moet zeggen dat de Line Up echt belachelijk goed is. Ik ga met name voor:

-Foo Fighters!!!!!
-Chemical Brohters
-Faithless

Heb ook nog cds van Bloc Party en Interpol gekocht en moet zeggen dat ik daar ook erg benieuwd naar ben.
"In life there are two things. Things you can eat, and things you no can eat"-Quina FFIX
  zondag 17 april 2005 @ 14:13:14 #70
62964 Little_Acorn
You would know
pi_26295441
Ben benieuwd hoe Roisin Murphy solo is. Heb al een paar nummers gehoord, erg verassend!
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  zondag 17 april 2005 @ 20:05:58 #71
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_26304992
Oh ik ben ook echt heel benieuws naar miss moloko, ik ga eerst maar eens websearchen...
I'm just a girl in the world.
pi_26305083
quote:
Op zondag 17 april 2005 20:05 schreef annoh het volgende:
Oh ik ben ook echt heel benieuws naar miss moloko, ik ga eerst maar eens websearchen...
Is niet moeilijk. . www.roisinmurphy.com Daar staat al veel op.
  zondag 17 april 2005 @ 20:12:09 #73
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_26305147
Ah danku
I'm just a girl in the world.
  maandag 18 april 2005 @ 12:16:09 #74
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26319308
Zijn er nu nog combitickets verkrijgbaar of ben ik al te laat..ik wil bij nader inzien toch maar wel gaan
pi_26323222
Ik hoorde vandaag dat het nu helemaal is uitverkocht.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')