Wat is je bron..op de werchter site staan ze nog niet..quote:Op donderdag 14 april 2005 17:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nieuwe namen!
Donderdag 30 juni
Main Stage: The Bravery, New Order, Ozark Henry, Snoop Dogg, The Chemical Brothers
Marquee: Saul Williams, Thievery Corporation, Roisin Murphy, Kraftwerk, Gabriel Rios
De affiche voor de eerste festivaldag is zo volledig.
Vrijdag 1 juli
Main Stage: Athlete, Jimmy Eat World, Within Temptation, Garbage, Velvet Revolver, Green Day, Faithless
Marquee: Simple Plan, KT Tunstall, Kaiser Chiefs, The Dresden Dolls, Monza, Jamie Cullum, Elvis Costello & The Imposters, Armand van Helden
Het programma zal nog worden aangevuld met één extra naam op de Main Stage en één in de Marquee.
Zaterdag 2 juli
Main Stage: Pennywise, Daan, The Tears,>The Game, Audioslave, Nine Inch Nails, Rammstein
Marquee: Rilo Kiley, The Dears, Bloc Party, Millionaire, The Mars Volta, Interpol
Ook hier volgen nog 1 naam voor de Main Stage en twee extra namen voor de Marquee
Zondag 3 juli
Main Stage: Flogging Molly, Feeder, Keane, Soulwax, Queens of the Stone Age, Foo Fighters, R.E.M.
Marquee: Stash, Kasabian, Sarah Bettens, Eagles of Death Metal, Zita Swoon, Tom McRae
Nog één extra naam op Main Stage en 2 namen voor de Marquee worden later ingevuld.
Rilo Kiley!.
Staat inmiddels ook op de site van Werchter... Vooral Rilo Kiley. Zita Swoon en Jimmy Eat World zijn leuke namenquote:Op donderdag 14 april 2005 17:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nieuwe namen!
Donderdag 30 juni
Main Stage: The Bravery, New Order, Ozark Henry, Snoop Dogg, The Chemical Brothers
Marquee: Saul Williams, Thievery Corporation, Roisin Murphy, Kraftwerk, Gabriel Rios
De affiche voor de eerste festivaldag is zo volledig.
Vrijdag 1 juli
Main Stage: Athlete, Jimmy Eat World, Within Temptation, Garbage, Velvet Revolver, Green Day, Faithless
Marquee: Simple Plan, KT Tunstall, Kaiser Chiefs, The Dresden Dolls, Monza, Jamie Cullum, Elvis Costello & The Imposters, Armand van Helden
Het programma zal nog worden aangevuld met één extra naam op de Main Stage en één in de Marquee.
Zaterdag 2 juli
Main Stage: Pennywise, Daan, The Tears,>The Game, Audioslave, Nine Inch Nails, Rammstein
Marquee: Rilo Kiley, The Dears, Bloc Party, Millionaire, The Mars Volta, Interpol
Ook hier volgen nog 1 naam voor de Main Stage en twee extra namen voor de Marquee
Zondag 3 juli
Main Stage: Flogging Molly, Feeder, Keane, Soulwax, Queens of the Stone Age, Foo Fighters, R.E.M.
Marquee: Stash, Kasabian, Sarah Bettens, Eagles of Death Metal, Zita Swoon, Tom McRae
Nog één extra naam op Main Stage en 2 namen voor de Marquee worden later ingevuld.
Rilo Kiley!.
Ik hoop dat daar nog flinke verrassingen tussen zitten...En dat we een betere afsluiter krijgen dan REM.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:12 schreef Truck het volgende:
Hmmm, nog 8 plaatsen totaal te vergeven... ik hou toch nog een stille hoop op The Killers of Snow Patrol (laatste is onwaarschijnlijk daar deze heren in voorprogramma van Europese concerten U2 staan), maartoch. Zullen er tussen deze 8 nog hele grote namen zitten?
Zeur niet zo, dat jij niet blij bent met R.E.M., wil niet zeggen dat iedereen die mening heeft. Ik kan me geen betere afsluiting voorstellen. 1999 en 2003 waren ze echt super.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:22 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik hoop dat daar nog flinke verrassingen tussen zitten...En dat we een betere afsluiter krijgen dan REM.
2 jaar geleden ook al...![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh ja. Euh. Graz, die dan weer festivalnoise en stubru als bron geeft.
Is niet moeilijk.quote:Op zondag 17 april 2005 20:05 schreef annoh het volgende:
Oh ik ben ook echt heel benieuws naar miss moloko, ik ga eerst maar eens websearchen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |