Audioslave zou toch wel kunnen toch ? Spelen ze Berlijn 's middags, ze hoeven toch niet per sé hun eigen backline te gebruiken, dus die kan al in Werchter zijn, ze stappen in Berlijn op het vliegtuig naar dat vliegveld bij Werchter (zie daar tenminste altijd vliegtuigen héél laag overkomen) et voila !quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:29 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb nog niet gelezen dat ze gaan annuleren... misschien vliegen ze heen en weer :-)
*vreest van niet...*
Kut Geldoff
Dat vliegveld is een van de grootste van Belgie --> Brussel Zaventemquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:35 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Audioslave zou toch wel kunnen toch ? Spelen ze Berlijn 's middags, ze hoeven toch niet per sé hun eigen backline te gebruiken, dus die kan al in Werchter zijn, ze stappen in Berlijn op het vliegtuig naar dat vliegveld bij Werchter (zie daar tenminste altijd vliegtuigen héél laag overkomen) et voila !
Is de verantwoordelijkheid van de band zelf, heeft niets met Geldoff te maken!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:29 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb nog niet gelezen dat ze gaan annuleren... misschien vliegen ze heen en weer :-)
*vreest van niet...*
Kut Geldoff
Godverdomme vuile shitzooit...kutzanger..neem dan een paracetamol ofzo.quote:
Kasabian.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:33 schreef Inu het volgende:
Wie hebben er nu al allemaal afgezegd dan?
Ik vind persoonlijk de live 8 reden niet echt spreken voor de band, maar goed...quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kasabian.
Kaiser Chiefs.
The Mars Volta.
Nieuw: Sum41.
Elvis Costello en Audioslave zijn nog onzeker.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sarah McLachlan
hmmm de line-ups storten in elkaar waar je bij staat...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:35 schreef XL het volgende:
Ryan Adams heeft Glastonbury afgezegd (oorontsteking).
Ik ben benieuwd of er volgende week nog bands over zijn voor Werchter.
Als die afzegt, dan zeg ik ook af.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:35 schreef XL het volgende:
Ryan Adams heeft Glastonbury afgezegd (oorontsteking).
Ik ben benieuwd of er volgende week nog bands over zijn voor Werchter.
Liever Manic Street Preachers of Life of Agonyquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:45 schreef Darke_Angelus het volgende:
Mwah ryan zal tegen die tijd toch wel weer beter zijn..
Hopen op PLacebo & muse of The Killers
Ook goed, maar ja daar reken ik helemaal niet op als ze een vervanger van the mars volta moeten halenquote:Op zondag 26 juni 2005 10:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Liever Manic Street Preachers of Life of Agony![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |