Euh...dinges enzo.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:55 schreef Tania18 het volgende:
'Je bent gebanned, ik heb geen idee waarom je gebanned bent, maar je bent gebanned'
Grappig![]()
Als er bij mij staat je bent unbanned zou ik gaan twijfelenquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:55 schreef Tania18 het volgende:
'Je bent gebanned, ik heb geen idee waarom je gebanned bent, maar je bent gebanned'
Grappig![]()
Kijk eens naar buitenquote:
Wiskundequote:Op vrijdag 1 april 2005 11:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Net wiskunde, morgenochtend macro-economie.
!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh...dinges enzo.
Oh, wacht:
Opties
-->
Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn: [b]JA[/.b]
Acht.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Totaal 6 mensen dus
Je kan dan toch niet meer winnen?
Heeft Dada wel eens gestemd dit jaarquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Acht..
Svurno is over een week in NLen Dada zal heus niet echt dood zijn.
.
En sowieso, het heeft geen haast..
Ik vind dat Svurno en Dada niet meer mogen stemmen als zij er zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Acht..
Svurno is over een week in NLen Dada zal heus niet echt dood zijn.
.
En sowieso, het heeft geen haast..
Svurno heeft maar 1 keertje niet gestemd hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind dat Svurno en Dada niet meer mogen stemmen als zij er zijn.
Zij hebben het daarvoor ook niet gedaan, en dan is het dus niet eerlijk tegenover de anderen.
En geef het gewoon toe. ZOWIEE is de populairste
quote:
Nou danquote:
Ten eerste wacht ik niet op hem, maar op bijna de helft van de SC-ers.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:03 schreef niksan het volgende:
[..]
Nou dan
Het is niet eerlijk wanneer hij alleen in de finale gaat stemmen
Bijna de helft?quote:Ten eerste wacht ik niet op hem, maar op bijna de helft van de SC-ers.
De vorige keer zat je nog te zeiken dat sommigen sneller moest stemmen en dat je niet op ze zou wachtenquote:Ten tweede maakt dat geen flikker uit, iedereen mag zelf bepalen of en wanneer hij of zij stemt.
Nee, helpt nietquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ten eerste wacht ik niet op hem, maar op bijna de helft van de SC-ers.
Ten tweede maakt dat geen flikker uit, iedereen mag zelf bepalen of en wanneer hij of zij stemt.
Ten derde.. waar maken jullie je druk om?!
Chocola???quote:
Nee, jammer genoeg niet neequote:Op vrijdag 1 april 2005 12:02 schreef niksan het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Je hebt me nog nooit dronken meegemaakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |