vast bijwerking van z'n pilletjes ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, want hij wil duidelijkheid![]()
Ik snap er niks van
Huh?quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:52 schreef Ghostbuster het volgende:
ik word inmiddels wel debiel van die voorbij vliegende dooie vogels,dansende zwerfkatten,pratende bomen
ja dat hoor ik de hele dag al hierquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Huh?
Verdomme, net deed msn het maar toen moest ik opnieuw opstarten en nu is hij weer dood
helemaal niet?!? ik dacht nl 'tzelfde te hebben....quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:02 schreef Dizer het volgende:Hoi
Ik kan vanuit mijn stage niet op Fok! komen
Hehe, ik moest ook iets ondertekenen dat ik alleen werkgerelateerde websites zou bezoeken en dat ik nergens zou komen wat TUI een slechte naam zou geven..quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:09 schreef Dizer het volgende:
Hoi Christine, Hoi Babette.
Ik kan er wel op komen, maar de administrator die controleert bij iedereen op welke websited die persoon bezoekt en er wordt telkens rapportage van gemaakt. Ik heb geen zin om uit te gaan leggen dat Fok! een medicijn is voor mij tegen sjaggie zijn![]()
Maar ik ga eten..
da's zo 1 april 2004.... zelfde suffe opmerkingen, kost alleen maar tijd.....quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:15 schreef Zhenar het volgende:
Shok is vet ge-1april-ized! Komt dat zien!
Je bedoeltquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's zo 1 april 2004.... zelfde suffe opmerkingen, kost alleen maar tijd.....
Nee hoor, da's "voor nog meer forumplezier"! Zie mijn sig.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:25 schreef babette21 het volgende:
oooh shok.... da's alleen voor wanneer Fok! down is......... en da's nu niet 't geval.....
Bar_rel!quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:48 schreef bar_rel het volgende:
Hoi
Of je valt bijna flauw tijdens je stageen je bent de hele dag doodop
en dat je denk dat je suiker heb
![]()
Kutdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |