Iets met die kist die daar staatquote:Op woensdag 5 april 2006 19:36 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
wauw wat een spel![]()
hij is weer ouderwets goed. ik ben verliefd op het spel en lara![]()
ik zit trouwens vast bij die muren die naar mij toe komen. de eerste lukt nog wel, maar die 2e is vrij lang.
iemand tips?
Spel ziet er goed genoeg uit zonder Next gen mode aan. Het spel werd er niet anders op, dus who the fuxk cares!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:32 schreef Merkie het volgende:
Pff, het verschil net next-gen aan en uit is echt té groot.
Als je TRL hebt geinstalled en je hebt een graifische kaart met pixel shader V3 dan kun je die optie aan of uit zetten anders staat standaard op of.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dat next generation content... kan je dat ergens aanzetten??
Ook in de demo? Of hebben ze daar die optie niet in gezet?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:06 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Als je TRL hebt geinstalled en je hebt een graifische kaart met pixel shader V3 dan kun je die optie aan of uit zetten anders staat standaard op of.
Of in the Game zelf en dan even instellen.
[afbeelding]
7 April komt er een update voor de demo uit waardoor je ook nextgen-content aan kan zetten (staat in de readme).quote:Op woensdag 5 april 2006 23:36 schreef Zombine het volgende:
[..]
Ook in de demo? Of hebben ze daar die optie niet in gezet?
Ik kan hier iig niet die optie selecteren, maar heb dus wel een pixelshader 3 kaart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Sastard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Widescreen aan op een 4:3 resolutie.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:06 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Als je TRL hebt geinstalled en je hebt een graifische kaart met pixel shader V3 dan kun je die optie aan of uit zetten anders staat standaard op of.
[afbeelding]
Ja. Morgen heb ik em ook voor de Xbox, eindelijk weer Lara!quote:Op donderdag 6 april 2006 10:59 schreef Scriptkiddie het volgende:
Dus de game is al uit in sommige winkels?
Joh! meen je dat nou? Toevallig heb ik dat wel gedaan in mijn tests en heb ik ook alles uitgezet, en één voor één aan gehad. En dat ook in verschillende omgevingen met en zonder water, licht en donker etc.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Widescreen aan op een 4:3 resolutie.. Je weet dat je niet alles aan hoeft te zetten?
Deze winkels kunnen een boete verwachten of zelfs als een beetje geluk hebben dat ze TRL verder niet mogen verkopen.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:59 schreef Scriptkiddie het volgende:
Dus de game is al uit in sommige winkels?
Ja, maar die afspraken worden erg vaak geschonden.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:00 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Deze winkels kunnen een boete verwachten of zelfs als een beetje geluk hebben dat ze TRL verder niet mogen verkopen.
Afspraken onder winkels en dat gebeurt via een stichting, is de verkoopdatum 7 april.
Klopt, zo heeft Free record Shop in het verleden er van geleert, en die houden zich nu wél aan de afspraken.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, maar die afspraken worden erg vaak geschonden.
Neem maar van mij aan dat Tomb Raider Legend ook voor de Xbox 360 morgen in de winkels ligt.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:13 schreef Scriptkiddie het volgende:
Nog 1 vraagje, aangezien hier nogal wat verwarring over is, komt Legend nou morgen ook voor de Xbox 360 uit? Ik lees op veel sites veel verschillenda data en zelfs een 30 april release voor de 360. Kan iemand mij hier duidelijkheid over verschaffen?
Als jij een paar dagen bezig bent om de grafische settings van een spel te optimaliseren, kun je mij geen mierenneuker noemenquote:Op donderdag 6 april 2006 12:58 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Joh! meen je dat nou? Toevallig heb ik dat wel gedaan in mijn tests en heb ik ook alles uitgezet, en één voor één aan gehad. En dat ook in verschillende omgevingen met en zonder water, licht en donker etc.
Ik kan je vertellen dat ik daar een paar dagen mee bezig ben geweest, en nu kom jij mierenneuken dat ik widescreen heb aanstaan op 4:3.Dat had ik nog niet gezien, thanx for the advice
Grotere tieten.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:53 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
die nextgen-content , weet iemand wat je dan allemaal gaat zien
Jawel, want ik ben geen paar dagen bezig geweest om de settings te optimaliseren, maar te TESTEN op verschillende VGA-kaarten wat de mogelijkheden qua grafisch gebied.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Als jij een paar dagen bezig bent om de grafische settings van een spel te optimaliseren, kun je mij geen mierenneuker noemen![]()
Dan zit je wel op het standaard Fok niveau.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:07 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben geen paar dagen bezig geweest om de settings te optimaliseren, maar te TESTEN op verschillende VGA-kaarten wat de mogelijkheden qua grafisch gebied.
En nu kan ik je zelfs een dyslectische mierenneuker noemen
De helft ongeveer. En dat komt dan weer neer op ongeveer 1/3 van de platform aktie uit Prince of Persia: TTTquote:Op donderdag 6 april 2006 14:22 schreef peristilius het volgende:
Ja hallo, genoeg kinderachtig gekut, Tomb Raider: Legend dus.
Hoeveel ben je nou bezig in tombs enzo? Als het zich echt bijna alleen maar in steden/gebouwen afspeelt hoef ik m niet.
Hmm ik denk dat ik deze dan ooit nog maar eens voor een budget prijsje koop.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:24 schreef BMH het volgende:
[..]
De helft ongeveer. En dat komt dan weer neer op ongeveer 1/3 van de platform aktie uit Prince of Persia: TTT
Ik kan het niet aanzetten dus ik zal wel geen Pixel Shader Versie 3 hebben.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:06 schreef DarkManta het volgende:
[..]
[afbeelding]
Klopt, vanaf de ATI 1300 is er Pixel Shader 3 aanwezig.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik kan het niet aanzetten dus ik zal wel geen Pixel Shader Versie 3 hebben.
Ik heb een Radeon ASUS Extreme AX850PRO/HTVD kaart.
Dan duik ik zo ff de stad inquote:Op donderdag 6 april 2006 16:25 schreef DarkManta het volgende:
Vandaag is er inderdaad een Go gegeven, voor de verkoop van TRL voor ieder PlatForm btw.
Zelf blijf ik de PC versie het mooiste vinden met de Next gen, veel meer realisme + dat ik bij de xbox 360 versie en ook de Xbox zowel de PS2 versie de muziek mis, wat je bij de PC-versie wel hebt.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:28 schreef Scriptkiddie het volgende:
Heb hem net gekocht voor de 360, en na een uurtje spelen ben ik al helemaal verkocht! Wat een pracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat maar, hij is doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Neverstop op 06-04-2006 20:45:43 ]
het blijft een wonder hoe dr toch weer elk jaar amerikanen bij komenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:36 schreef Rnnz het volgende:
In Amerika is het spel uitgesteld vanwege een blote tiet.
Bron: Gamer.nl
![]()
![]()
Muziek mis? Ik heb hier anders gewoon achtergrond muziek in het spel zitten hoor op de 360 zowel tijdens het spelen als in de menu'squote:Op donderdag 6 april 2006 20:29 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Zelf blijf ik de PC versie het mooiste vinden met de Next gen, veel meer realisme + dat ik bij de xbox 360 versie en ook de Xbox zowel de PS2 versie de muziek mis, wat je bij de PC-versie wel hebt.
En die muziek draagt ook een heleboel bij in het spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |