Hij is te downloaden voor de ps2.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:39 schreef VixenFromHell het volgende:
Het schijnt dat de PS2 versie gisteren in Italie al in de winkel te vinden was...
Voor pics zie: http://www.laracroftreborn.com/
Weet niet wat ik ervan moet denken..
Misschien heeeeel erg goed photoshop werk? Of toch echt?
Lijkt me niet dat ze het alleen in 1 land zo ineens een week ofzo van te voren uit zouden brengen..
Misschien heeft de winkel het zonder toestemming enzo gewoon te vroeg al verkocht?
Er gaan ook geruchten dat het spel inmiddels dus ook al te downloaden is..
http://www.tombraiderforums.com/showthread.php?t=57115quote:[ March 30th 2006 ]
The PC demo is finally here, and will be made available first - exclusively at GameSpy - tomorrow at 19:30 EST. And as an added bonus, GameSpy will be hosting a special live chat event with the producer for Tomb Raider Legend, Matthew Guzenda.
Follow Lara Croft down a path of discovery as she travels the globe to remote, exotic locales in search of one of history’s greatest artifacts. With guns blazing, Lara must use her athletic ability and intellectual wits to explore vast, treacherous tombs, riddled with challenging puzzles and deadly traps.
Join Matt Guzana from Crystal Dynamics on GameSpy Arcade for a special Tomb Raider Legend chat event in the LiveWire lobby on Friday, March 31st at 4:30 PM PST, 19:30 EST.
pauper..quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:11 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Hij is te downloaden voor de ps2.
pc ook al hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:11 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Hij is te downloaden voor de ps2.
Terecht.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:00 schreef LoggedIn het volgende:
de installatie is iig al dik kutJe moet een niewe schijf aanschaffen voor dit spel met een idioot vereiste van minimaal 10Gb vrije schijfruimte, en hij komt ook nog eens op het lijstje met de door nvidia geinfecteerde games
alsof in de winkel de niet nvidia versie ligtquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Terecht.
Koop gewoon games ipv downloaden.![]()
Eerst puzzel? Welke bedoel je daarmee en hoe heb je die voltooid?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:29 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
alsof in de winkel de niet nvidia versie ligt
niw, hij is iig lekker tomb raider achtig1e puzzel is al best lastig
spel is goed op mijn wat oudere pc te draaien, de menu's zijn lekker vlot & simpel (geen boiling point menu dat zowat zwaarder is als het spel zelf), alleen de controls zijn wel even wennen
maar de verbeteringen vind ik een groot successje bent lekker beweeglijk, items zijn niet langer idioot grote objecten (is dat een voordeel? je ziet makkelijk een wapen op de grond over het hoofd), en je slingerding is echt kewl
mijn 1e indruk is dat ie het kopen wel waard is
die met die dozen/ kooienquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eerst puzzel? Welke bedoel je daarmee en hoe heb je die voltooid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oude pc = XP1800+ cpu; 1.5Gb geheugen; Radeon 9600Pro 256Mb gfx kaart;
[ Bericht 15% gewijzigd door LoggedIn op 01-04-2006 15:11:11 ]
Hm.. Mijn PC: Athlon 64 3000+, 512 MB geheugen, GeForce FX5500 256MB Gfx kaart.. speel hem redelijkquote:oude pc = XP1800+ cpu; 1.5Gb geheugen; Radeon 9600Pro 256Mb gfx kaart;
Wow, BMH vindt het zelfs cool, dit moet wel wat zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:35 schreef BMH het volgende:
Mijn eerste indruk van het spel: Verassend goed speelbaar en bijzonder leuk. Ik speel het spel met de Xbox 360 controller, dus dat speelt ook erg vloeiend. Het spel probeerd erg een film te zijn. Bij de intro vond ik dit wat lachwekkend, maar waarschijnlijk leer je het wel waarderen.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:30 schreef Wessiej het volgende:
Voor de mensen die hem al hebben, komen er weer veel dieren invoor?
Ik vond het altijd leuk om apen neer te knallen.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:01 schreef LoggedIn het volgende:
die met die dozen/ kooien
De oplossing:Zo ver kwam ik al, en de deur blijft nu open, maar in godsnaam hoe kom ik bij de deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zuchtquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:27 schreef LoggedIn het volgende:
nou, als je bolivia verlaat wordt het dus gewoon kut
zo zit je lekker tombes te raiden, en zo moet je tegen een of andere gast - sterker dan god - gaan vechten in een gebouw in de stad, omringt door 4 automatische wapens aan de muurTR sfeer: 0. Fun: 0. Hopelijk komen we straks weer terug in de tombes, anders mag dit spel naar een donkere tombe verdwijnen
quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zo ver kwam ik al, en de deur blijft nu open, maar in godsnaam hoe kom ik bij de deur![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
muis?quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:46 schreef SolidasRock het volgende:
Ik mis de opzijspring moves. de achteruitspring move en de achteruit en dan tegen de wand weer vooruit springen. Ook mis ik de toets om stilstaand naar alle kanten op te kijken.
Allemaal erg basic
quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:43 schreef LoggedIn het volgende:
[..]omg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch mis ik die toets, en opzijspringen en salto maken en ondertussen schieten, je weet wel? Allemaal heel standaard in de eerdere TR versies. Gwoon achteruit salto maken en dan afzetten tegen de wand en direkt naar voren springen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:47 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
muis?
Opzij springen doet ze ook wel hooren wat je met dat tegen de wand blabla bedoelt snap ik niet helemaal
quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]plaatje **SPOILER**SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als het je nu nog niet lukt..![]()
In de demo neem ik aan? Ik hoop dat er in het hele spel weer een hoop dieren zitten zoals in deel 1.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
paar (2-3) panters, verder alleen mensen.. is idd heel jammer
ja hoor, ben allang verder dan dat, bij amanda waar de touw knapte en ik nu in een ondergronds iets ben. Geen zin om nu verder te gamen, spel heeft me nog niet echt in de greep zoals FEAR, NFSMW enz enzquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:20 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
plaatje **SPOILER**
als het je nu nog niet lukt..
nee, ik heb echt alleen nog maar panters en mensen gezien.. en rotsballenquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
In de demo neem ik aan? Ik hoop dat er in het hele spel weer een hoop dieren zitten zoals in deel 1.
ik neem ze wel mee als ik ze tegenkom, maar meestal zitten de gouden daar niet bijquote:Op zondag 2 april 2006 00:15 schreef s0k het volgende:
Heeft iemand alle dingen al uit de Mansion verzameld? Ik heb alle bronzen al, moet nog 1 zilveren, en natuurlijk de gouden
d'r moet ook altijd wat over te zeiken zijn hequote:Op zondag 2 april 2006 10:47 schreef SolidasRock het volgende:
Oh, leuk dat ze EINDELIJK eens subs ingebouwd hebben voor doven en slechthorenden... Maar godver... waarom steeds 1 regel naar boven schuiven? Zo lees ik de 2e zin vaak nog een keer en is het verwarrend af en toe. Ze zullen het wel leren ooit....![]()
Okee dan hoef ik em niet te hebben. Dat was de charme van vooral het eerste deel. Wolven, beren, krokodillen, leeuwen en die irritante apen die je van alle kanten opeens aanvielen. Dat maakte het spel spannend. Niet mensen, die heb je in elk spel alquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
paar (2-3) panters, verder alleen mensen.. is idd heel jammer
quote:Op zondag 2 april 2006 12:06 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
d'r moet ook altijd wat over te zeiken zijn he
Inderdaad. Ik ga nu toch echt twijfelen of ik 'm wel koop.quote:Op zondag 2 april 2006 12:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Okee dan hoef ik em niet te hebben. Dat was de charme van vooral het eerste deel. Wolven, beren, krokodillen, leeuwen en die irritante apen die je van alle kanten opeens aanvielen. Dat maakte het spel spannend. Niet mensen, die heb je in elk spel al![]()
Subs heb ik uitstaan, alleen toen ze russisch sprak was het wel ff handigquote:Op zondag 2 april 2006 10:47 schreef SolidasRock het volgende:
Oke, alle springtechnieken waar ik over had zijn nog wel aanwezig maar dan moet je wel de pistolen pakken. Leuk dat ze het vanzelf pakt en ook vanzelf opbergt, leuk al die mascara. Leuk hoe ze haar schouders ophaalt alhoewel ik die strakke "NO!" mis. Leuk dat er amper laadtijd is (neem nou halflife2 pffff....)
De vorige games stikte het van de lasers toch? Dat zag er gwoon indrukwekkend uit. Ik heb hem toentertijd maar stukkie gespeeld bij een vriend maar heb er verder niks mee gedaan. Dit game, tsja, het is allemaal wel iets meer opgeleukt maar toch.... Hij mist iets....
Oh, leuk dat ze EINDELIJK eens subs ingebouwd hebben voor doven en slechthorenden... Maar godver... waarom steeds 1 regel naar boven schuiven? Zo lees ik de 2e zin vaak nog een keer en is het verwarrend af en toe. Ze zullen het wel leren ooit....![]()
PC... hij is in het illegale circuit zegmaar te krijgenquote:Op zondag 2 april 2006 13:47 schreef kruimel_20 het volgende:
uhm , hebben sommige hier het hele spel al ??? Voor de PC of de PS2 ?
In Italië ligt ie gewoon in de winkelsquote:Op zondag 2 april 2006 14:28 schreef babba het volgende:
PC... hij is in het illegale circuit zegmaar te krijgen
De laatste TR die ik gespeeld heb was deel 2, maar ik moet zeggen dat bij deze het TR-gevoel wel terugkomt
Ik heb alleen de demo uitgespeeldquote:Op zondag 2 april 2006 14:42 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
In Italië ligt ie gewoon in de winkels
En je bent zeker nog niet zo ver in het spel..
niet snel genoeg drukken? das het enige dat je fout kan doenquote:Op zondag 2 april 2006 15:46 schreef bojaaper het volgende:
Dat stuk met dat pad wat onder je weg valt... Volgens het tussenstukje moet je 2x omhoog indrukken, en 1x omlaag, dat doe ik, en dan valt ze alsnog in het gat. Wat doe ik fout?
Sneller drukken dan ik nu doe is gewoon onmogelijk, er komt een streep door het pijltje te staan en ze pleurt naar beneden.quote:Op zondag 2 april 2006 15:47 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
niet snel genoeg drukken? das het enige dat je fout kan doen
dat is wel erg vaagquote:Op zondag 2 april 2006 15:50 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Sneller drukken dan ik nu doe is gewoon onmogelijk, er komt een streep door het pijltje te staan en ze pleurt naar beneden.
Vind ik juist wel..quote:En wat het spel mist, simpel.. Het is gewoon geen Tomb Raider
Ik zie niets wat mijn 6600gt niet kan weergeven.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja denk einde van die maand........ maar het is het waard..... ik ga wachten.
[afbeelding]
ja, in peru nog wel.. daarna niet meerquote:Op zondag 2 april 2006 16:00 schreef Rnnz het volgende:
Zit nu ergens in Peru in een put ofzo.
[..]
Vind ik juist wel..
streep erdoorheen = dat je de verkeerde (of geen) kant op hebt gedrukt...quote:Op zondag 2 april 2006 15:50 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Sneller drukken dan ik nu doe is gewoon onmogelijk, er komt een streep door het pijltje te staan en ze pleurt naar beneden.
2x omhoog, 1x rechts. Niet naar je positie kijken, gewoon drukken wat ie aan geeft (rechts dus).quote:Op zondag 2 april 2006 15:46 schreef bojaaper het volgende:
Dat stuk met dat pad wat onder je weg valt... Volgens het tussenstukje moet je 2x omhoog indrukken, en 1x omlaag, dat doe ik, en dan valt ze alsnog in het gat. Wat doe ik fout?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier met 9700pro supervloeiend, heb zelfs antialiasing aangezet en normaal gesproken hakkelt het beeld dan af en toe ff maar hierin werkt het perfekt.quote:Op zondag 2 april 2006 16:09 schreef Rnnz het volgende:
Ik speel hem met een GeForce FX 5500 dus..
true.. Ik heb een 9800 pro en ik draai het spel op 1680x1050 minus AA met een framerate soms hoger dan 60 (v-sync moet misschien wel aan).quote:Op maandag 3 april 2006 01:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier met 9700pro supervloeiend, heb zelfs antialiasing aangezet en normaal gesproken hakkelt het beeld dan af en toe ff maar hierin werkt het perfekt.
quote:Op maandag 3 april 2006 01:17 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb inmiddels amanda in het heden terug gevonden. Vanzelfsprekend komt er dan een grote monster maar ondanks dat het me lukt hem bijna dood te krijgen verdwijnt ie en verschijnt hij achter me, kerngezond en al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okee, het was dus erg simpelquote:Op maandag 3 april 2006 11:24 schreef Minotarumon het volgende:
Mooi spel verder, zeker een verbetering op alles wat na 2 kwam, alleen in peru met die 3 stenen, waarvan er 1 op zon plateau staat, met een teken die je kan verplaatsen, hoe krijg je die er fucking vanaf
Jaquote:Op maandag 3 april 2006 11:41 schreef G-Mart het volgende:
Klopt het dat deze game pas de 11e officieel in de winkels ligt, en de PSP versie ergens in mei?
verkapt tvptje!!!quote:
zie een van mijn eerdere posts, "puzzels" zijn vrijwel geheel afwezig in dit deel.. dus het blijft bij 'waar hangt het touwtje?', er komt verder niks bij kijkenquote:Op maandag 3 april 2006 20:24 schreef UnleashMitch het volgende:
Eerste level vanmorgen gehad. Leuk spel, ik ben er nog niet over uit. De eerste TR games vond ik geweldig, spannend & moeilijk naar niet over the top. Uitdagend moeilijk dus. Ik heb nu het eerste level gespeeld en dat was eigenlijk heel makkelijk. Zolang je weet hoe het spel werkt is er geen zak aan: IF vast in ruimte THEN zoek randje/slinger/voorwerpen om op switch te zetten.
De camerapositie blijft wat lastig, helaas. Ik speel binnenkort nog een paar levels om tot een uiteindelijk oordeel te komen
Nou speel dan ff verder...quote:Op maandag 3 april 2006 23:51 schreef LoggedIn het volgende:
uh, volgens mij ben je ondertussen verder dan mijIk zit nogsteeds aan het begin van het Museum level
Heel erg jammer. De puzzels vond ik juist het leukste van TR. Daar ging het om.quote:Op maandag 3 april 2006 20:27 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
zie een van mijn eerdere posts, "puzzels" zijn vrijwel geheel afwezig in dit deel.. dus het blijft bij 'waar hangt het touwtje?', er komt verder niks bij kijken
waarom ga je em dan nog kopen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 06:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Heel erg jammer. De puzzels vond ik juist het leukste van TR. Daar ging het om.
Ik zal hem uiteindelijk ook wel kopen maar tot nu toe nog geen drang toe gehad. Terwijl ik normaal op de eerste dag in de winkel sta.
Goede vraag.quote:
AODquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:32 schreef Duimstok het volgende:
Ik moet AOD toch maar eens proberen, als ie zo slecht is.
Angel of Darkness, het vorige deel.. Die was nog veel erger als dezequote:Op dinsdag 4 april 2006 12:40 schreef SolidasRock het volgende:
Ben je al verder gekomen loggedln?
En wat is AOD?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is btw king arthur tombe, daar waar 4 standbeelden staan en je komt er met een lijkenkist...
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2006 15:18:40 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ik wist niet dat dat dus ook gelijk het einde was...(na ja een open einde, ik weet iig waar de volgende game mee zal beginnen...)
Kutspel!! In het algemeen was het best leuk, maar het is te kort gwoon....
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2006 18:03:27 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |